![Thumbsup :thumleft](./images/smilies/thumbsup.gif)
Neo-retro hypersport visstnok, ante ikke at dette var en klasse men jeg synes herlig selv om Superveloce 800 er vel så pen.
![Bilde](https://www.mvagusta.com/images/page-special-project/superveloce/slide-3.jpg)
Flott design, må jeg sipingvin skrev: ↑27 nov 2022, 17:59 MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro![]()
Neo-retro hypersport visstnok, ante ikke at dette var en klasse men jeg synes herlig selv om Superveloce 800 er vel så pen.
![]()
Den der er jo helt rå!
Helt enig, og ikke bare rått utseende, 208hk og 300kmt holder på en naken sykkel...unnskyld, neo-retro hyper naked
Veldig orginal, ser rå ut men absolutt ikke morsom ut å vaske!
Og DERR var vi tilbake på politisk korrektGammelsmurfen skrev: ↑27 nov 2022, 18:59Veldig orginal, ser rå ut men absolutt ikke morsom ut å vaske!
Ekstremt mye kriker og kroker, ikke bare fordi den er tettbygd men designet på delene også har mye kanter, hull osv.
Tar ikke den der ut på grusen![]()
Mener du denne?mekkern skrev: ↑17 des 2022, 09:26 spiller det noen rolle? du hadde ikke kjøpt denne uansett farge eller styling.
Denne ser slik ut for den skal ha elementene som gir gjenkjennelse fra "ur-transalpen" som mange har ventet på.
Personlig kommer jeg aldri til å kjøpe en sykkel som ser ut som den er knekt midt på med en fører i "hakket" som de fleste "adv"syklene og en del touring.
Så det, kanskje Guzzi klarer å lage en stor Adventure som faktisk ser OK ut, kommer ikke på noen andre i farten? Om ikke regner Triumph Scrambler 1200 som stor Adventure daAJ skrev: ↑16 des 2022, 16:38 Da er det mye som tyder på at Moto Guzzi Stelvio gjenoppstår:
https://www.advrider.com/moto-guzzi-to- ... e-stelvio/