MCnyheter vi har ventet på...?
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro
Neo-retro hypersport visstnok, ante ikke at dette var en klasse men jeg synes herlig selv om Superveloce 800 er vel så pen.
Neo-retro hypersport visstnok, ante ikke at dette var en klasse men jeg synes herlig selv om Superveloce 800 er vel så pen.
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Flott design, må jeg si !pingvin skrev: ↑27 nov 2022, 17:59 MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro
Neo-retro hypersport visstnok, ante ikke at dette var en klasse men jeg synes herlig selv om Superveloce 800 er vel så pen.
Aldri hørt om neo-retro hypersport klassen jeg heller, men skal en "skue hunden på hårene" så er det nok antakelig og ikke minst mest sannsynlig at det er Ducati 916 og også til en viss Benelli modell i hine hårde dager det hintes til... .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Synes Rush modellen deres er tøff også jeg da, ikke pen men fullstendig bonkers, null forsøk på å være politisk korrekt
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Den der er jo helt rå!
Og... null forsøk på å være politisk korrekt er bare bra, enkelt og greit .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Helt enig, og ikke bare rått utseende, 208hk og 300kmt holder på en naken sykkel...unnskyld, neo-retro hyper naked
Venter i spenning på neo-retro hyper adventure fra MV Agusta, da blir det kjøp
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1345
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Veldig orginal, ser rå ut men absolutt ikke morsom ut å vaske!
Ekstremt mye kriker og kroker, ikke bare fordi den er tettbygd men designet på delene også har mye kanter, hull osv.
Tar ikke den der ut på grusen
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Og DERR var vi tilbake på politisk korrektGammelsmurfen skrev: ↑27 nov 2022, 18:59Veldig orginal, ser rå ut men absolutt ikke morsom ut å vaske!
Ekstremt mye kriker og kroker, ikke bare fordi den er tettbygd men designet på delene også har mye kanter, hull osv.
Tar ikke den der ut på grusen
Men på annen side, foreslo ikke kardang da
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Da er det mye som tyder på at Moto Guzzi Stelvio gjenoppstår :
https://www.advrider.com/moto-guzzi-to- ... e-stelvio/
https://www.advrider.com/moto-guzzi-to- ... e-stelvio/
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Med tanke på hva som skjer i bilindustrien vedrørende design så synes jeg mange motorsykkel merker ligger milevis bak. Det er svært då sykler som gir meg en aha opplevelse når det kommer til design. Spesielt Honda er elendig på dette. Men mange andre også.
Se på denne feks.
Man har kåpe i sort plast rundt fronten og sorte skjermer i plast. Hvorfor er det så himla vanskelig for produsent og lakkere disse? Sort plast er det styggeste jeg ser på motorsykler og hører ikke hjemme noe sted. På classic sykler og eldre sykler vil jeg se metall og chrome. På nyere sykler vil jeg se lakkerte flater/plast.
At ett lg annet deksel er av sort plast samt innerskjerm etc. er ok, men å bruke sort plast som en del av blikkfanget er bare veldig trist. Faktisk litt irriterende. Det er en del pr siden biler kom med sorte støtfangere i plast. Jeg tror det er en eller flere grunner til det og en av dem er at det ikke ser pent ut i 2022.
Selv den komunale søpplebøtta er ikke av sort plast. Den er i det minste grønn.
Se på denne feks.
Man har kåpe i sort plast rundt fronten og sorte skjermer i plast. Hvorfor er det så himla vanskelig for produsent og lakkere disse? Sort plast er det styggeste jeg ser på motorsykler og hører ikke hjemme noe sted. På classic sykler og eldre sykler vil jeg se metall og chrome. På nyere sykler vil jeg se lakkerte flater/plast.
At ett lg annet deksel er av sort plast samt innerskjerm etc. er ok, men å bruke sort plast som en del av blikkfanget er bare veldig trist. Faktisk litt irriterende. Det er en del pr siden biler kom med sorte støtfangere i plast. Jeg tror det er en eller flere grunner til det og en av dem er at det ikke ser pent ut i 2022.
Selv den komunale søpplebøtta er ikke av sort plast. Den er i det minste grønn.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 7664
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
spiller det noen rolle? du hadde ikke kjøpt denne uansett farge eller styling.
Denne ser slik ut for den skal ha elementene som gir gjenkjennelse fra "ur-transalpen" som mange har ventet på.
Personlig kommer jeg aldri til å kjøpe en sykkel som ser ut som den er knekt midt på med en fører i "hakket" som de fleste "adv"syklene og en del touring.
Denne ser slik ut for den skal ha elementene som gir gjenkjennelse fra "ur-transalpen" som mange har ventet på.
Personlig kommer jeg aldri til å kjøpe en sykkel som ser ut som den er knekt midt på med en fører i "hakket" som de fleste "adv"syklene og en del touring.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Mener du denne?mekkern skrev: ↑17 des 2022, 09:26 spiller det noen rolle? du hadde ikke kjøpt denne uansett farge eller styling.
Denne ser slik ut for den skal ha elementene som gir gjenkjennelse fra "ur-transalpen" som mange har ventet på.
Personlig kommer jeg aldri til å kjøpe en sykkel som ser ut som den er knekt midt på med en fører i "hakket" som de fleste "adv"syklene og en del touring.
Her er kåpen og til og med framskjerm lakkert. Denne ser faktisk mer påkostet ut.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Så det, kanskje Guzzi klarer å lage en stor Adventure som faktisk ser OK ut, kommer ikke på noen andre i farten? Om ikke regner Triumph Scrambler 1200 som stor Adventure daAJ skrev: ↑16 des 2022, 16:38 Da er det mye som tyder på at Moto Guzzi Stelvio gjenoppstår :
https://www.advrider.com/moto-guzzi-to- ... e-stelvio/
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
-
- Innlegg: 726
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Denne synes jeg var pen
Noen som vet om den selges i Norge og hvor mange kubikk ?
Noen som vet om den selges i Norge og hvor mange kubikk ?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: MCnyheter vi har ventet på...?
Ja, tenker på de over 1000cc, GS1200, KTM 1290, Triumph Tiger 1200 etc.
Mellomklasse er vel blitt opp til 900cc nå til dags og der er det noen jeg synes ser bra ut som Ducati Desert X, Husqvarna 901 Norden Og Honda Africa Twin.
Mellomklasse er vel blitt opp til 900cc nå til dags og der er det noen jeg synes ser bra ut som Ducati Desert X, Husqvarna 901 Norden Og Honda Africa Twin.
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days