En trist sak som noen kan vende til en positiv opplevelse?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

En trist sak som noen kan vende til en positiv opplevelse?

Legg inn av DrGreve »

http://m.finn.no/bap/free/ad.html?finnk ... s=59829261" onclick="window.open(this.href);return false;
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
sankyo
Innlegg: 566
Registrert: 12 aug 2013, 14:30
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400
Sted: Oslo

Re: En trist sak som noen kan vende til en positiv opplevels

Legg inn av sankyo »

Annonsen er slettet. Hva var det?
Live long and prosper :janikk

Fjeldern
Innlegg: 249
Registrert: 10 jan 2015, 22:17
Motorsykkelen din: Yamaha Mt-09 Tracer
Sted: Hamar

Re: En trist sak som noen kan vende til en positiv opplevels

Legg inn av Fjeldern »

sankyo skrev:Annonsen er slettet. Hva var det?
Var ei som lurte på 5-7 stykker som kunne komme i konfirmasjonen til sønnen hennes. Alt av mat og sånn var bestilt, men det var en del som hadde meldt avbud, og hun hadde ikke en så stor familie i utgangspunktet, og mange av naboene var folkesky, og hun hadde ikke så stor omgangskrets i distriktet heller Derfor ville hun ha noen ekstra til å komme.
Gutten hadde visst et hjerte av gull, og hadde stor empati, og var visst svakt funksjonshemmet (?).
Var mange flere detaljer, men de kommer jeg ikke på nå.

Regner med at de tvar en del folk med hjerter av gull som alt hadde meldt interesse, så derfor ble vel annonsen fjernet. Har ikke noen penklær her i Gjøvik, og skal på noe dagen før som gjør at jeg ikke kan kjøre bil den søndagen, ellers hadde jeg med glede meldt meg selv. (Selv om det høres ut som jeg har unnskyldninger i hodet og ræva, så er dette ting som har vært planlagt lengre enn i dag :P)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: En trist sak som noen kan vende til en positiv opplevels

Legg inn av LordShaft »

fy faen.... Slik er bare så jævlig trist å høre om! Håpe virkelig folk stiller på dette. (siden annonsen er slettet)

Fjeldern
Innlegg: 249
Registrert: 10 jan 2015, 22:17
Motorsykkelen din: Yamaha Mt-09 Tracer
Sted: Hamar

Re: En trist sak som noen kan vende til en positiv opplevels

Legg inn av Fjeldern »

LordShaft skrev:fy faen.... Slik er bare så jævlig trist å høre om! Håpe virkelig folk stiller på dette. (siden annonsen er slettet)
Flere jeg kjenner som har delt den på facebook, og sendte faktisk linken til noen i Lillehammer selv. Så virker som den har fått en del oppmerksomhet, så er garantert noen veldig herlige personer som har meldt seg på, og da ikke bare for den gratis maten dem får ;)

Fant en artikkel skrevet om finn annonsen for de som har lyst til å vite mer: http://www.nettavisen.no/nyheter/innenr ... 92097.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ser ut som det var MANGE som tok kontakt. Viser at mange har medlidenhet og medmennesklighet, selv om media har en tendens til å ikke vise de sakene så ofte!

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: En trist sak som noen kan vende til en positiv opplevels

Legg inn av LordShaft »

Ja ser at det er mange som meldt sin interesse.... å tror nok de fleste tenker på maten i dette tilfellet.

Det er få ting som gjør meg så opprørt, lei meg og forbannet som, mobbing, "la et hjerte blø" og forskjellsbehandling.

Svar