Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte den..
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Sted: Brumunddal
Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte den..
Starter en tråd "why / why not",og hensikten er ikke å skape vondt blod oss imellom..
Og så lenge jeg sjøl klarer å holde meg i skinnet kan det gå bra..
Bilder vil selvsagt høre til...
Hyggelig skal det bli !! tru je..
Og så lenge jeg sjøl klarer å holde meg i skinnet kan det gå bra..
Bilder vil selvsagt høre til...
Hyggelig skal det bli !! tru je..
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
ZX10R: God kvalitet, motor, chassiet, ettermarkedsutstyr, service/forhandler og lett å kjøre fort på bane med!
Valgte ikke:
S1000RR: Litt for tungstyrt for en lett kar som meg, vanskeligere å kjøre fort med på bane, ellers en top notch sykkel!! Hadde jeg kun tenkt komfort på gate, så trur jeg valget hadde endt her..
Panigale: En sykkel jeg hadde veldig lyst på, men med stekepanne i ræva, dårlig ergonomi for gatekjøring og ett register som var uforutsigbart og vanskelig å håndtere, så falt denne dessverre bort...
CBR1000RR: Veldig god sykkel som det er vanskelig å ha noe å utsette på, men fravær av en god forhandler/verksted i nærliggende strøk, så ble denne ikke aktuell.
RSV4: En av forhåndsfavorittene sammen med kawa'n og bmw'n, men usikker på kvalitet og driftskostnader, samt på daværende tidspunkt var det ingen gode forhandlere i nærheten.
Flere gode sykkler i den klassen, men gjorde ikke noen nøye vurderinger på de andre merkene, det de andre gjorde, gjorde de nevnte over like godt eller bedre...
Valgte ikke:
S1000RR: Litt for tungstyrt for en lett kar som meg, vanskeligere å kjøre fort med på bane, ellers en top notch sykkel!! Hadde jeg kun tenkt komfort på gate, så trur jeg valget hadde endt her..
Panigale: En sykkel jeg hadde veldig lyst på, men med stekepanne i ræva, dårlig ergonomi for gatekjøring og ett register som var uforutsigbart og vanskelig å håndtere, så falt denne dessverre bort...
CBR1000RR: Veldig god sykkel som det er vanskelig å ha noe å utsette på, men fravær av en god forhandler/verksted i nærliggende strøk, så ble denne ikke aktuell.
RSV4: En av forhåndsfavorittene sammen med kawa'n og bmw'n, men usikker på kvalitet og driftskostnader, samt på daværende tidspunkt var det ingen gode forhandlere i nærheten.
Flere gode sykkler i den klassen, men gjorde ikke noen nøye vurderinger på de andre merkene, det de andre gjorde, gjorde de nevnte over like godt eller bedre...
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
OM jeg hadde hatt over 250 høvdinger å bruke på ny sykkel så hadde det sannsynligvis ikke blitt sport men cruiser!
Enten Victory av typen highball eller boardwalk
Eller en ny Indian chieftain så eg og dama kunne ha cruisa rundt på
Det hadde IKKE blitt harley, rett og slett fordi jeg ikke liker de, eller rettere sagt ryktet og fordommene som følger med en slik sykkel....
Enten Victory av typen highball eller boardwalk
Eller en ny Indian chieftain så eg og dama kunne ha cruisa rundt på
Det hadde IKKE blitt harley, rett og slett fordi jeg ikke liker de, eller rettere sagt ryktet og fordommene som følger med en slik sykkel....
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
KTM Superduke 1290 R såklart!
Adventure 1190 går ikke over 250 000, så den får holde seg unna listen
Adventure 1190 går ikke over 250 000, så den får holde seg unna listen
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Vanskelig å være uenigSnikendeugle skrev:KTM Superduke 1290 R såklart!
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Sted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Oisann...
Jeg har en som er en "våt drøm" for tiden... For å begynne med bakgrundsbildet mitt akkurat nå:
Ducati Diavel Carbon S De ligger vell akkurat å bikker +/- 250.000,-
Hvorfor, jeg synes det er utrolig tøffe, samt jeg liker teknologien som er ombord, pluss lyden har veldig mye å si for meg.
Jeg har hatt type custom cruiser i snart 20 år, så er litt på vei bort i fra Harley kjenner jeg.
Jeg har en som er en "våt drøm" for tiden... For å begynne med bakgrundsbildet mitt akkurat nå:
Ducati Diavel Carbon S De ligger vell akkurat å bikker +/- 250.000,-
Hvorfor, jeg synes det er utrolig tøffe, samt jeg liker teknologien som er ombord, pluss lyden har veldig mye å si for meg.
Jeg har hatt type custom cruiser i snart 20 år, så er litt på vei bort i fra Harley kjenner jeg.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Hva med R1, MH434? :)
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
MV Agusta Brutale 1090 RR eller KTM Superduke 1290
- Moby
- Innlegg: 330
- Registrert: 27 jul 2012, 00:18
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
- Sted: Akershus
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Jeg må bare si at GSXR-1000 er en KONGE sykkel. Den har akkurat passe mengde krefter du trenger til dagelig bruk
Denne perfekte pendlefarkosten har en villedende pris på 251 000.
Denne perfekte pendlefarkosten har en villedende pris på 251 000.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Om en fikk velge .. Holder jeg en femmer på siste generasjons Busa .. Med snurrbo og sånt
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
R1 ble utelukka når jeg forhørte meg om forsikringspris på alle 1000R sykkla. Dessuten har ikke R1 noen fordeler iforhold til konkurrentene per dags dato.thewiz skrev:Hva med R1, MH434? :)
Men såklart er det en fin sykkel!
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
- Moby
- Innlegg: 330
- Registrert: 27 jul 2012, 00:18
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
- Sted: Akershus
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Er det stor forskjell i forsikring på zx-10r og R1?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38048
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Aprilia Caponord med ekstrautstyr ville absolutt vært en interessant kandidat i denne prisklassen
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Når jeg forhørte meg før kjøp, R1 14k+ ZX10R 9.1kMoby skrev:Er det stor forskjell i forsikring på zx-10r og R1?
Nå er jeg nede i 6k blank på 10R'n
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
- Voodoodoo
- Innlegg: 1077
- Registrert: 07 mai 2012, 22:05
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
- Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu
Re: Sykler i klasse over 250.000 kroner,åffer den..og itte d
Nye ZZR1400 troner på toppen av ønskelista mi, foreløpig for dyr men en gang....
Artificial intelligence is no match for natural stupidity