Sesongen har startet...

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Godtvoksen

Sesongen har startet...

Legg inn av Godtvoksen »

Bilde


I dag er dagen 1 time og 13 minutter lengre enn nyttårsaften og 1 time og 20 minutter lengre enn vintersolverv den 21. desember..:-) En skal ikke snakke om snøen som falt i fjor, men jeg håper den snart blir borte... :thumleft
Sist redigert av Godtvoksen den 12 mar 2010, 05:55, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av OleB »

Godtvoksen skrev: ......... En skal ikke snakke om snøen som falt i fjor, men jeg håper den snart blir borte... :thumleft
AMEN!! :drg synes det er nok nå
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev:Bilde


I dag er dagen 1 time og 13 minutter lengre enn nyttårsaften og 1 time og 20 minutter lengre enn vintersolverv den 21. desember..:-) En skal ikke snakke om snøen som falt i fjor, men jeg håper den snart blir borte... :thumleft


Aaahhhhhh...du er virkelig en venn i nøden Godtvoksen hold gjerne tråden din oppdatert med utviklingen...frem mot våren :) :thumleft

Godtvoksen

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:

Aaahhhhhh...du er virkelig en venn i nøden Godtvoksen hold gjerne tråden din oppdatert med utviklingen...frem mot våren :) :thumleft
Bilde


I dag er dagen 1 time og 44 minutter lengre enn nyttårsaften og 1 time og 51 minutter lengre enn vintersolverv den 21. desember..:-) Nå kommer MC- sesongen plutselig..:-)

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Intruder »

Godtvoksen skrev:Bilde


I dag er dagen 1 time og 13 minutter lengre enn nyttårsaften og 1 time og 20 minutter lengre enn vintersolverv den 21. desember..:-) En skal ikke snakke om snøen som falt i fjor, men jeg håper den snart blir borte... :thumleft
Jeg håper å bli kvitt snøen fra i år samtidig,og så,helt ut av intet:
:mc5
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Globe »

Sitter her og venter.....
Bilde


;e :thumleft

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Dexter »

Jeg har vært ute å måket i dag... kan ikke si at det føles som om våren er på tur nei... men jeg vet jo at den kommer...
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Intruder »

Globe skrev:Sitter her og venter.....
Bilde


;e :thumleft
Hvaslags måler er detta;et termometer ? :8-[ :knegg
Har ikke noe sånt på Intruder,pleier å fylle bensin når jeg må gire til femte,
da har jeg som regel kjørt 220 km ! :notworthy: :-# :grt :gk

"sitter her og venter"
--Sitter her på trappa...venter på a Marta..........Vazelina :terge
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Godtvoksen

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Godtvoksen »

Nå begynner det å gå fortere mot vår/sommer. I dag er dagen 2 timer og 17 minutter lengre enn nyttårsaften og 2 timer og 24 minutter lengre enn vintersolverv den 21. desember..:-)

Bilde

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Globe »

Detta er bra Godtvoksen...tampen brenner..tampen brenner...du finner våren for oss....snart :thumleft

Brukeravatar
d.strand
Innlegg: 241
Registrert: 15 des 2009, 17:31
Motorsykkelen din: Honda CBR 600F 94/98
Sted: Lillestrøm / Colchester England

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av d.strand »

Jammen godt at det er noen som ser lys i tunnel, for det gjør ikke jeg.. Når dere som har som mål å ta jomfru turen for kommende sensong rundt den 15 mars, så har jeg enda 2 og 1/2 mnd igjen av dette semesteret i England ](*,) Og i tillegg så har jeg en sprukket bunnpanne som skiftes ut, som så elegant er sveiset fast på et par punkter, før jeg i det hele tatt kan tenke på å kjøre en meter..
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow might never come.

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Duville »

Veldig fornøyd med at jeg er blandt de første som kan ut og kjøre når våren endelig kommer men det ser jaggu ut som om vinteren har bitt seg godt fast

"Uhorvelig" mange fine dager som er bortkastet på grunn av at temeraturen er for lav.........

:knegg

Godtvoksen

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Godtvoksen »

Duville skrev:Veldig fornøyd med at jeg er blandt de første som kan ut og kjøre når våren endelig kommer men det ser jaggu ut som om vinteren har bitt seg godt fast

"Uhorvelig" mange fine dager som er bortkastet på grunn av at temeraturen er for lav.........

:knegg
Jeg ser deg ikke på kartet? Hvor holder du til? Regner med at jeg også er blant de første i Norge som kan ut å kjøre...
Sist redigert av Godtvoksen den 07 feb 2010, 20:37, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Globe »

Halla Duville :vs Hvor befinner du deg da?.....Jeg var i Oslo en tur i forrige uke, bikkjekaldt, men relativt bare veier...i Oslogryta da ;e Så en politi på motorsykkel...tolket det som et vårtegn :-)...men det er vel et halmstrå?! :knegg

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Det går mot sesongen..

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev:
Duville skrev:Veldig fornøyd med at jeg er blandt de første som kan ut og kjøre når våren endelig kommer men det ser jaggu ut som om vinteren har bitt seg godt fast

"Uhorvelig" mange fine dager som er bortkastet på grunn av at temeraturen er for lav.........

:knegg
Jeg ser deg ikke på kartet? Hvor holder du til? Regner med at jeg også er bandt de første i Norge som kan ut å kjøre...
:[-X nei nei...Godtvoksen..nå må du være litt solidarisk her.....vi her på mcsiden.no avtaler når vi skal kjøre...Som du nevnte i en annen tråd er vi medlemmer i en nettbasert MC-Klubb, og vi kjører ikke nødvendigvis sammen...men vi kjører til samme tid...noen klubbregler må man ha....så du må nok pent vente til alle sier at de kan kjøre før du begynner å sluke mil!! :[-( ;e

Svar