Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Pållti... Jeg slite... Gesapo har nesten ikke snakka med meg på ei uke... Bare fordi atte jeg kjøpte ei ny folkevogn... Foreslo til og med at hu skulle få velge fargen!!

Men neida.. Kjøkken ferdig innen mars 2012.. Pronto..

Duknakke sa duh?? ](*,)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

@Pollti: D ække bare deg det gjeller, altså :scratch?? http://www.dagbladet.no/2011/10/25/tema ... /18762613/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Hva klager du på Cheron ? Du vet utmerket godt at din oppgave i livet er å hive ditt lett forfalne legeme opp i rett stilling og lytte til hva HausGestapo beordrer deg til :notlistening Så skrider Hijols EinsatzGruppe til verket og setter opp nytt kjøkken og din lokale HG kurrer fornøyd og kjøttkake forsyningen er sikret 1 år til :knegg
Vær glad hun ikke vil ha nytt bad også men det kommer 2014 :oh Du har nok noen år foran deg med bøyd nakke hvor det viktigste du kan ytre er et svakt underdanig ja på passende steder i monologen. Det er nytteløst å bruke penger på gamle Folkevogner de neste årene :oh Ikke hjelper det å skru av høreapparatet heller :sorry
Si fra når du begynner så tar jeg med campingstol,popcorn og Cola og sitter i grøftekanten og ser på :terge

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

ArcticTiger skrev:@Pollti: D ække bare deg det gjeller, altså :scratch?? http://www.dagbladet.no/2011/10/25/tema ... /18762613/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nei, det vet jeg. I år var vi på bilferie og HG fikk sett seg rundt i Trondheim,Kristiansund,Ålesund og Bergen.I all min omtenksomhet stoppet jeg på alle røde lys så hun hadde god tid til å se seg rundt. I Førde var jeg ekstra snill og eiegod og der tilbrakte vi ei natt så hun fikk drikke kaffe og prate med en hel haug med slektninger før Tyttebæret ble siktet inn østover i lende og DNA knappen ble satt i Dynamic kl 0800 neste morgen.
Hensikten oppnådd, til neste år får jeg ikke være med sier a :lol Da skal jeg sitte i godstolen og drikke øl og kånjakk og drive med asisterende navigering via mobil. Har kjøpt ny GPS og den skjønner hun ikke en dritt av så som vanlig må hun sikkert ha med Verdensatlas og globus for å finne fram :moi: Dårlig stelt med orienteringsevnen der i gården.
Innertier var da hun en sommer stod i en skolegård i Kongsberg og ikke fant veien ut igjen :prf Fyll utrykkning for å assistere henne så lyktene pekte vestover igjen. Den historien blir hun minnet på hver uke *mas :yahoo

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Hva klager du på Cheron ? Du vet utmerket godt at din oppgave i livet er å hive ditt lett forfalne legeme opp i rett stilling og lytte til hva HausGestapo beordrer deg til :notlistening Så skrider Hijols EinsatzGruppe til verket og setter opp nytt kjøkken og din lokale HG kurrer fornøyd og kjøttkake forsyningen er sikret 1 år til :knegg
Vær glad hun ikke vil ha nytt bad også men det kommer 2014 :oh Du har nok noen år foran deg med bøyd nakke hvor det viktigste du kan ytre er et svakt underdanig ja på passende steder i monologen. Det er nytteløst å bruke penger på gamle Folkevogner de neste årene :oh Ikke hjelper det å skru av høreapparatet heller :sorry
Si fra når du begynner så tar jeg med campingstol,popcorn og Cola og sitter i grøftekanten og ser på :terge
Sitte i grøftekanten sier du? Aldri i verden! Du får sitte på verandaen med meg og ta i mot tysk eder og galle når kjøkkenet skal monteres. For hu har tydelig uttrykt at det er vel hu som må sette opp detta kjøkkenet..

Jeg begynner å bli jævli god på duknakke nå ser duh! Får vel snart kongens fortjeneste medalje og slått til ridder av Hijols underdanninge...
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Online
mekkern
Innlegg: 7658
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Passerte hijordborgen et par ganger i sommer men hørte noen rykter om fotball og aller største møyliga tystnad så jeg tørte ikke å senke farta engang men ristet legemet videre på de eminent asfalterte veier... :redface
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Så det er ikke bare på Toten & omegn at asfalten er av laber kvalitet? For nå begynner jeg å tro at vi er glemt av gud og at mesta ikke vil ha noe med oss å gjøre.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Desmo skrev:Så det er ikke bare på Toten & omegn at asfalten er av laber kvalitet? For nå begynner jeg å tro at vi er glemt av gud og at mesta ikke vil ha noe med oss å gjøre.
Flere områder rundt Mjøsa har vel også stridd med betegnelsen " Stedet Gud glemte og
Fanden forlot..." :P :p
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg har nettopp kjøpt nytt baseball tre. Vil du jeg skal klaske det i bakhodet på deg din tomsing ?
Innerst inne så vet du menneskehetens oppgave er å føre slekten videre. OM Hg ikke snakker eller snakker til deg er da samme F ? :knegg Vreng øya også er det ok. Alternativt kan du be a å ligge rolig så du kommer ut av rytmen =;

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:Jeg har nettopp kjøpt nytt baseball tre. Vil du jeg skal klaske det i bakhodet på deg din tomsing ?
Innerst inne så vet du menneskehetens oppgave er å føre slekten videre. OM Hg ikke snakker eller snakker til deg er da samme F ? :knegg Vreng øya også er det ok. Alternativt kan du be a å ligge rolig så du kommer ut av rytmen =;
Nei, nå tulleru Polllti :dontknow Mannen (Menneskeheten) sin primære oppgave er å Inspisere Verden på Mottorsykkern sin :vs Det der med å føre slekten videre er bare en (oppskrytt :8-[ ) sekundæroppgave, som kun krever 3 sekunders innsats 1-3 ganger pr ca hvert 85te år. Så det ække noe å legge mye ennergi i :mk

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

jeg er litt i tvil om teorien din AT ? Åffer i hævlete bruker vi så mye tid på disse HGene da ? Skal jeg dømme etter uttrykket på tryne til Haus Gestapo og beskjeden om at du går i dusjen og du går i vaskemaskinen, det sier liksom det meste.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:jeg er litt i tvil om teorien din AT ? Åffer i hævlete bruker vi så mye tid på disse HGene da ? Skal jeg dømme etter uttrykket på tryne til Haus Gestapo og beskjeden om at du går i dusjen og du går i vaskemaskinen, det sier liksom det meste.
Du er kommi frøkteli skjeivt ut i livet ditt du, Pollti :oh

Online
mekkern
Innlegg: 7658
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Neida..Den uskikkelige gutten har funnet en streng MAMMA... :lol :lol :lol :cheers
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

ArcticTiger skrev:Du er kommi frøkteli skjeivt ut i livet ditt du, Pollti :oh

Moroklumpen !

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

nå lurer jeg på om jeg skal vaske meg selv på 40 eller 60 grader ? I sine hårde dager så kjente jeg ei dame i Bergen som ordnet sånt greit.

Svar