Koseturer i kveldinga
Re: Koseturer i kveldinga
Etter litt dugnads-innsats med rigging og pynting til 17. mai ble det tid til en liten tur i kveldinga.
Lierbakkene opp, endel russ strødd rundt veien ved Damtjern på Liertoppen, tanket på automatstasjonen (kjekt med sånne automater så man slipper ta av hjelmen) ved siden av en russebuss, Lierbakkene ned igjen og runden Hyggen, Klokkarstua, Sætre, Rustadveien, Røyken. Frisk og fin luft og helt rolig tempo bortsett fra en bilist som irriterte i begynnelsen. Han kjørte ganske sakte i 80 sonen og bilen foran meg skulle kjøre forbi, men se da økte han farten noe skikkelig, så bilen foran meg såvidt kom forbi. Så dabbet han av igjen og jeg passerte ham litt etter og ga'n et par bært. Noe av det verste jeg ser, den typen bilister som med vilje øker farten når andre skal forbi. Nåvel, resten av turen forløp i fred og fordragelighet, og slappet virkelig av. Må være noe i dette med at motorsykkelkjøring kan gi en slags Zen tilstand
Knallfarger på himmelen på slutten av turen
[album]1963[/album]
Lierbakkene opp, endel russ strødd rundt veien ved Damtjern på Liertoppen, tanket på automatstasjonen (kjekt med sånne automater så man slipper ta av hjelmen) ved siden av en russebuss, Lierbakkene ned igjen og runden Hyggen, Klokkarstua, Sætre, Rustadveien, Røyken. Frisk og fin luft og helt rolig tempo bortsett fra en bilist som irriterte i begynnelsen. Han kjørte ganske sakte i 80 sonen og bilen foran meg skulle kjøre forbi, men se da økte han farten noe skikkelig, så bilen foran meg såvidt kom forbi. Så dabbet han av igjen og jeg passerte ham litt etter og ga'n et par bært. Noe av det verste jeg ser, den typen bilister som med vilje øker farten når andre skal forbi. Nåvel, resten av turen forløp i fred og fordragelighet, og slappet virkelig av. Må være noe i dette med at motorsykkelkjøring kan gi en slags Zen tilstand
Knallfarger på himmelen på slutten av turen
[album]1963[/album]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Koseturer i kveldinga
Mens jeg holdt på å sjekke noe jeg hadde fiksa på Almera'en, møtte jeg Gammelgutt på sine 'nye dekk' da jeg tok meg en tur for å sjekke om fiksinga var gått i orden.
Da var det bare å snu for å ta en prat med "gutten", som hadde funnet veien helt fram. Ikke så rart akkurat det, siden han har vært her noen ganger før.
Alltid like hyggelig! Spesielt nå med ny MC, som virkelig ser bra ut. God å sitte på er den også. Denne ville jeg ganske sikkert ha trivdes med jeg også. Men det bayerske blinklyssystemet virket noe klønete...
Uansett og okkesom; da Gammelgutt skulle ta seg hjem igjen ble jeg likeså godt med et stykke og vi skilte lag i Åsa ved Hønefoss hvor han svingte oppom noen han kjenner der, mens jeg dro hjem igjen og fikk samtidig et hyggelig gjensyn med sola!
Er på tide av "vår-høsten" snart slipper taket!
Sykker'n har visst fått navnet "Blåbæret", men hva med heller å kalle den "Blue Belle" eller skal vi likeså godt oversette det litt feil til "Blåbjella"...
Høres bra ut
Men vet ikke helt hva Gammelgutt mener, da...
Da var det bare å snu for å ta en prat med "gutten", som hadde funnet veien helt fram. Ikke så rart akkurat det, siden han har vært her noen ganger før.
Alltid like hyggelig! Spesielt nå med ny MC, som virkelig ser bra ut. God å sitte på er den også. Denne ville jeg ganske sikkert ha trivdes med jeg også. Men det bayerske blinklyssystemet virket noe klønete...
Uansett og okkesom; da Gammelgutt skulle ta seg hjem igjen ble jeg likeså godt med et stykke og vi skilte lag i Åsa ved Hønefoss hvor han svingte oppom noen han kjenner der, mens jeg dro hjem igjen og fikk samtidig et hyggelig gjensyn med sola!
Er på tide av "vår-høsten" snart slipper taket!
Sykker'n har visst fått navnet "Blåbæret", men hva med heller å kalle den "Blue Belle" eller skal vi likeså godt oversette det litt feil til "Blåbjella"...
Høres bra ut
Men vet ikke helt hva Gammelgutt mener, da...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Koseturer i kveldinga
Tok en liten tur Røyken - Sjåstad- Sylling - Vikersund - Norderhov - Sylling - Tranby - Liertoppen - Røyken i kveldinga.
V-Strom'en er en god kjøremaskin, men det kunne gjort seg med litt mykere sete på lengre turer kjenner jeg. Varme i håndtakene gjør seg ihvertfall bra
Opphold og fint vær hele turen, om enn ikke veldig varmt.
På turen fra Sylling til Vikersund er det mange fine svinger. Dog, vær obs på de svingene som er markert som skarpe med gul/svarte skilt - av en eller annen grunn pleier det å være en traktor i nærheten av en av de. Så også idag, parkert rett rundt vinkelen på en sving og 3/4 ut i veien, så var bra at jeg tok den rolig og kunne styre utenom helt kontrollert. Bilde fra Vikersund:
[album]1986[/album]
Fra Norderhov mot Sollihøgda lå jeg bak en dansk trailer som kjørte noe grassalt, ene hjulsett over midtstripen i sving og ellers jevnt 10-20 over fartsgrensen, så lot ham forsvinne i 50 sonen forbi Utvika som er omkjøring fortsatt for motorveien - tar visst tid å få fikset den rasfarlige nye tunnelen...
Tok en liten stopp og et par foto på utsiktspunkt over Tyrifjorden
[album]1987[/album][album]1992[/album]
Da jeg tok foto av utsikten og kastet et blikk på skrenten nedenfor, så jeg at det dessverre er noen drittsekker som fortsatt dumper søppel rett i naturen. Var alt mulig fra gamle knuste TV'er til dasspapir
[album]1989[/album]
Og apropos drittsekker, når jeg kom til rundkjøringa nedenfor Tranby så blinket jeg til venstre fordi jeg skulle 3/4 rundt - i god tid. En Mustang eller lign veteran muskelbil fra rett imot, smetter foran meg - greit nok, god margin - men etter den kommer en hvit lastebil - dvs kun trekkvogna uten henger, som står på bremsene. Ut av rundkjøringen henger jeg meg på Mustangen et stykke oppover, noe som er null problem med V-Strom'en, men lar ham fare da han øker farten litt for mye over. I mellomtiden har trekkvogna bak gasset på skikkelig og ligger tett opp i hekken min... så jeg øker litt igjen for å bygge litt avstand, men han fortsetter å ligge kloss opptil omtrent hele tiden til vi skilles ved rundkjøringa nedenfor Liertoppen. Sitter to personer i den såvidt jeg kan se i speilet. Skjønner at ungdommer kjører litt gris på fredagskveld med vanlige biler, men med en lastebil bør man kanskje tenke littebitt lenger ???
V-Strom'en er en god kjøremaskin, men det kunne gjort seg med litt mykere sete på lengre turer kjenner jeg. Varme i håndtakene gjør seg ihvertfall bra
Opphold og fint vær hele turen, om enn ikke veldig varmt.
På turen fra Sylling til Vikersund er det mange fine svinger. Dog, vær obs på de svingene som er markert som skarpe med gul/svarte skilt - av en eller annen grunn pleier det å være en traktor i nærheten av en av de. Så også idag, parkert rett rundt vinkelen på en sving og 3/4 ut i veien, så var bra at jeg tok den rolig og kunne styre utenom helt kontrollert. Bilde fra Vikersund:
[album]1986[/album]
Fra Norderhov mot Sollihøgda lå jeg bak en dansk trailer som kjørte noe grassalt, ene hjulsett over midtstripen i sving og ellers jevnt 10-20 over fartsgrensen, så lot ham forsvinne i 50 sonen forbi Utvika som er omkjøring fortsatt for motorveien - tar visst tid å få fikset den rasfarlige nye tunnelen...
Tok en liten stopp og et par foto på utsiktspunkt over Tyrifjorden
[album]1987[/album][album]1992[/album]
Da jeg tok foto av utsikten og kastet et blikk på skrenten nedenfor, så jeg at det dessverre er noen drittsekker som fortsatt dumper søppel rett i naturen. Var alt mulig fra gamle knuste TV'er til dasspapir
[album]1989[/album]
Og apropos drittsekker, når jeg kom til rundkjøringa nedenfor Tranby så blinket jeg til venstre fordi jeg skulle 3/4 rundt - i god tid. En Mustang eller lign veteran muskelbil fra rett imot, smetter foran meg - greit nok, god margin - men etter den kommer en hvit lastebil - dvs kun trekkvogna uten henger, som står på bremsene. Ut av rundkjøringen henger jeg meg på Mustangen et stykke oppover, noe som er null problem med V-Strom'en, men lar ham fare da han øker farten litt for mye over. I mellomtiden har trekkvogna bak gasset på skikkelig og ligger tett opp i hekken min... så jeg øker litt igjen for å bygge litt avstand, men han fortsetter å ligge kloss opptil omtrent hele tiden til vi skilles ved rundkjøringa nedenfor Liertoppen. Sitter to personer i den såvidt jeg kan se i speilet. Skjønner at ungdommer kjører litt gris på fredagskveld med vanlige biler, men med en lastebil bør man kanskje tenke littebitt lenger ???
Sist redigert av RuneMC den 27 mai 2011, 23:30, redigert 1 gang totalt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Koseturer i kveldinga
Var en kort tur så vidt innom samme område, dvs. Norderhov. Men tok av til Åsa istedet for E-16.
Ellers må jeg bare si at dette bildet er fantastisk flott!! Liker gode sort-hvitt bilder
[album]1987[/album]
Ellers må jeg bare si at dette bildet er fantastisk flott!! Liker gode sort-hvitt bilder
[album]1987[/album]
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Sted: Ørsta
Re: Koseturer i kveldinga
Høres ut som en fin tur til tross for tullinger bak rattet.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Re: Koseturer i kveldinga
Absolutt fin tur og skjønner hvorfor den er blitt valgt til "Alpekonge" i 2005/6. Det er mer enn nok kraft til at svinger - og spesielt svinger i oppoverbakker blir en nytelse. For meg som kommer fra en en-sylindret "vibrasjonsmotor", så er jo Suki'n som en veloljet, summende symaskin i sammenligning - og kraften er tilstede i et bredere turtallsområde. Får av og til følelsen av å kunne sette farten på samme måte som på håndkontrollen til en elektrisk bilbane - responsen er omtrent like umiddelbar. Vel å merke innenfor vanlige hastigheter, men det er jo også det som er mest brukbart i det daglige - og sikrest for lappen...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Sted: I svingen, ellers i Drammen
Re: Koseturer i kveldinga
Ny sykkel! Gratulerer!RuneMC skrev:Absolutt fin tur og skjønner hvorfor den er blitt valgt til "Alpekonge" i 2005/6. Det er mer enn nok kraft til at svinger - og spesielt svinger i oppoverbakker blir en nytelse. For meg som kommer fra en en-sylindret "vibrasjonsmotor", så er jo Suki'n som en veloljet, summende symaskin i sammenligning - og kraften er tilstede i et bredere turtallsområde. Får av og til følelsen av å kunne sette farten på samme måte som på håndkontrollen til en elektrisk bilbane - responsen er omtrent like umiddelbar. Vel å merke innenfor vanlige hastigheter, men det er jo også det som er mest brukbart i det daglige - og sikrest for lappen...
Scarveren var jo en fin sykkel, men V-strom kan vel kalles en oppgradering
Veien er viktigere enn målet.
Re: Koseturer i kveldinga
Jo, takk. Absolutt en oppgradering. På papiret samme motorstørrelese og bare 17 hester mer, men kreftene er tilgjengelige over et bredere turtallsområde, og ikke minst større fysisk. Og romslig lastekapasitet er gull - slutt på å kjøre med ryggsekk til jobben. Nå bare klasker jeg bag med laptop og klær opp i toppboksen. Eneste jeg savner med Scarver'n var at den hadde litt mer karakter - blir nesten litt for pyntelig med V-Strom'en.Rottenikken skrev:Ny sykkel! Gratulerer!
Scarveren var jo en fin sykkel, men V-strom kan vel kalles en oppgradering
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Sted: Oslo
Re: Koseturer i kveldinga
Grattis med flott sykkel Rune.
Kjøpte min på høsten i fjor, og har ikke angret ett sekund.
Jeg har aldrig vert borti en tohjuling som til de grader ignorerer
dårlige veier, langsgående striper og hull i veien som denne gjør.
Den trives tilogmed på grusen,og ikke minst er den utrolig svingvillig.
Vet ikke om du allerede har besøkt de, men det finnes veldig aktive forum
både i UK og USA med all den info du måtte begjere.
nok engang gratulerer og lykke til med nyanskaffelsen.
Kjøpte min på høsten i fjor, og har ikke angret ett sekund.
Jeg har aldrig vert borti en tohjuling som til de grader ignorerer
dårlige veier, langsgående striper og hull i veien som denne gjør.
Den trives tilogmed på grusen,og ikke minst er den utrolig svingvillig.
Vet ikke om du allerede har besøkt de, men det finnes veldig aktive forum
både i UK og USA med all den info du måtte begjere.
nok engang gratulerer og lykke til med nyanskaffelsen.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Re: Koseturer i kveldinga
Takk for gratulasjon.
Kona var riktignok ikke fullt så fornøyd og det falt noen ord om "Luksusfellen" (ref TV-programmet med samme navn) da jeg annonserte at jeg hadde oppgradert MC'n Jeg skulle selvfølgelig ha sagt fra på forhånd Men nå var det jo et godt tilbud - betalte 83K for den fra forhandler og med litt oppsparte cash pluss innbytte så ble det ikke verre restsum enn at det holdt med en betalingsutsettelse til feriepengene er i boks.
Virker som om den er grei til å rette ut ujevn vei ja, minnes ikke at veien fra Sylling til Vikersund var så slett og fin...
Kona var riktignok ikke fullt så fornøyd og det falt noen ord om "Luksusfellen" (ref TV-programmet med samme navn) da jeg annonserte at jeg hadde oppgradert MC'n Jeg skulle selvfølgelig ha sagt fra på forhånd Men nå var det jo et godt tilbud - betalte 83K for den fra forhandler og med litt oppsparte cash pluss innbytte så ble det ikke verre restsum enn at det holdt med en betalingsutsettelse til feriepengene er i boks.
Virker som om den er grei til å rette ut ujevn vei ja, minnes ikke at veien fra Sylling til Vikersund var så slett og fin...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
Re: Koseturer i kveldinga
Tok en liten tur i kveldinga igjen - halv Hurum runde, med en liten avstikker ned til Verket der ferja over til Svelvik (5 minutters tur... ) går fra.
[album]2050[/album][album]2051[/album]
Ganske idyllisk sted egentlig med litt småhusbebyggelse som minner om Sørlandet.
På vei tilbake så jeg det var endel hus sydover langs fjorden og en vei jeg ikke hadde kjørt før - Voldvikveien, så svingte av den.
[album]2052[/album]
Ganske hullete og partier med grus etter det første stykket med fin asfalt - men nå har jeg jo fått sykkel og ikke minst dekk (Anakee2) som takler grus bedre - så det gikk helt fint
Det var blindvei og det siste stykket var det skiltet "Privat vei" og Blindvei, så snudde der - eiendomsgrenser er jo seriøse saker på Sørlandet og dette var jo i samme stilen
[album]2053[/album][album]2054[/album]
Sommer'n har kommet ihvertfall!
[album]2050[/album][album]2051[/album]
Ganske idyllisk sted egentlig med litt småhusbebyggelse som minner om Sørlandet.
På vei tilbake så jeg det var endel hus sydover langs fjorden og en vei jeg ikke hadde kjørt før - Voldvikveien, så svingte av den.
[album]2052[/album]
Ganske hullete og partier med grus etter det første stykket med fin asfalt - men nå har jeg jo fått sykkel og ikke minst dekk (Anakee2) som takler grus bedre - så det gikk helt fint
Det var blindvei og det siste stykket var det skiltet "Privat vei" og Blindvei, så snudde der - eiendomsgrenser er jo seriøse saker på Sørlandet og dette var jo i samme stilen
[album]2053[/album][album]2054[/album]
Sommer'n har kommet ihvertfall!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Dexter
- Innlegg: 3348
- Registrert: 22 des 2009, 18:29
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
- Sted: Kongsberg
Re: Koseturer i kveldinga
Fin tur ser det ut for. Fine bilder! Du får d til bra d dær kveldstur-greiene. Det må jeg bli flinkere til
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Bubbu
- Innlegg: 898
- Registrert: 20 mar 2010, 20:35
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
- Sted: Trondheim
Re: Koseturer i kveldinga
Når jeg er på kveldsturer glemmer jeg helt å ta bilder. Kjører og kjører koser meg som bare det, men glemmer å ta bilder Glemmer også å stoppe for å ta en kaffe.
(The Beast )
-
- Innlegg: 2419
- Registrert: 02 mar 2010, 18:40
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
- Sted: Skien
Re: Koseturer i kveldinga
Blei en flott kveldstur! Først til Valle i Bamble, så gamleveien til Kragerø via Helle, opp mot Drangedal, Kilebygda og tilbake til Skien igjen!
[album]2092[/album] [album]2093[/album] [album]2094[/album] [album]2095[/album]
[album]2092[/album] [album]2093[/album] [album]2094[/album] [album]2095[/album]
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38204
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Koseturer i kveldinga
Om ikke akkurat i kveldinga, så ble det i hvert fall en tur litt utpå dagen etter at all Norgestreff-lasta var lesset av Tiger. Deilig å ta seg en tur i nærområdet noen få mil uten bagasje i det fine været vi har hatt i dag.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering