');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
Dersom linken ikke fungerer så er det rundt 2:30.
Den viser at selv om du ikke trykker noe som helst på rattet så vil sykkelen utføre en "counter steer".
');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
...Aka kontra styring og fartstilpasning før svingen, slik vi alle lærte på MC skolenFredrikE24 skrev: ↑02 jun 2021, 23:42 "Å begynne svingen med styret feil vei og forbremsbruk er igrunn akkurat det samme som jeg gjør"
På seg selv kjenner man andre.
Mulig det. Jeg kontrastyrer også i krypefart, blant annet for å balansere. Lener ikke kroppen i noen retninger.127Tom skrev: ↑03 jun 2021, 21:52 Ja, men diskusjonen gikk ut på om man kontrastyrer ved krypkjøring, noe jeg og Fredrik er veldig uenig med hverandre i
Hvis jeg står i garasjen min og skal ta en venstre U-sving rett etter at motorsykkelen er startet og står stille, så vrenger jeg rattet til venstre, ser mot venstre og lener kroppen og sykkelen over mot venstre i det sykkelen begynner å bevege seg. Rattet har aldri noen da vært i i motsatt retning eller jeg har trengt å pushe på venstre side av styret for at sykkelen skal ta denne svingen.
Jeg bruker kun kontra når jeg kommer opp i en viss hastighet, aldri ved sakte krypkjøring.
Men du er nå åpen for at det er mulig å kontrastyre i gangfart, eller er det fortsatt slik at det som ikke funker for deg rett å slett er umulig?127Tom skrev: ↑03 jun 2021, 21:52 Ja, men diskusjonen gikk ut på om man kontrastyrer ved krypkjøring, noe jeg og Fredrik er veldig uenig med hverandre i
Hvis jeg står i garasjen min og skal ta en venstre U-sving rett etter at motorsykkelen er startet og står stille, så vrenger jeg rattet til venstre, ser mot venstre og lener kroppen og sykkelen over mot venstre i det sykkelen begynner å bevege seg. Rattet har aldri noen da vært i i motsatt retning eller jeg har trengt å pushe på venstre side av styret for at sykkelen skal ta denne svingen.
Jeg bruker kun kontra når jeg kommer opp i en viss hastighet, aldri ved sakte krypkjøring.