Fant ikke noe post om denne men kan være jeg letet dårlig, si ifra hvis det finnes.
Spørsmålet er hva dere tenker om denne nye Bonneville utgaven og vill denne vare og sette sine spor eller er det bare en kortvarig "hype"?
Er det noen som har eller har prøvekjørt og finne der muligheter i Norge for prøvekjøring?
Kan også diskutere de andre modellene, T120 og Thruxton men personlig likte jeg ikke så godt sistnevnte.
Triumph Street Twin (2016)
- IvanB77
- Innlegg: 14
- Registrert: 30 mar 2016, 17:43
- Motorsykkelen din: Honda Hornet CB600F 1999mod
- Sted: Bykle
Triumph Street Twin (2016)
MC: Honda CB600F 1999 (April 2016)
Re: Triumph Street Twin (2016)
Ettersom den har en del lavere effekt enn Standard bonnevillen så er jeg litt spent på om det blir suksess eller ikke. Man kan få den i A2, så det er et pluss i boka.
-
- Innlegg: 392
- Registrert: 17 aug 2016, 12:32
- Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17
- Sted: Oslo
Re: Triumph Street Twin (2016)
peeeeeeeeeeeeen! virker som godstilen kjem for å bli en periode
Braaaaaap
- IvanB77
- Innlegg: 14
- Registrert: 30 mar 2016, 17:43
- Motorsykkelen din: Honda Hornet CB600F 1999mod
- Sted: Bykle
Re: RE: Re: Triumph Street Twin (2016)
Som du sier, med A2 kan man kjøre Speed Twin, tenker denne vill være interessant for de som ikke har råd til T120, som ikke trenger 1200cc, som har At og liker klassiske MCer og kanskje den yngre garde. De litt eldre ser jeg for meg går for T120. Jeg selv kunne gjerne hatt begge og modifisert Speed Twinen... Men har vi nok kronasje... NeiRoyal skrev:Ettersom den har en del lavere effekt enn Standard bonnevillen så er jeg litt spent på om det blir suksess eller ikke. Man kan få den i A2, så det er et pluss i boka.
MC: Honda CB600F 1999 (April 2016)
Re: RE: Re: Triumph Street Twin (2016)
Er de heldige så blir Street twin'en som Harley sin 883 Sportster. En entry level sykkel for folk som vil ha en relativ billig og ukomplisert sykkel som man kan modifisere enkelt uten mye stress.IvanB77 skrev:Som du sier, med A2 kan man kjøre Speed Twin, tenker denne vill være interessant for de som ikke har råd til T120, som ikke trenger 1200cc, som har At og liker klassiske MCer og kanskje den yngre garde. De litt eldre ser jeg for meg går for T120. Jeg selv kunne gjerne hatt begge og modifisert Speed Twinen... Men har vi nok kronasje... NeiRoyal skrev:Ettersom den har en del lavere effekt enn Standard bonnevillen så er jeg litt spent på om det blir suksess eller ikke. Man kan få den i A2, så det er et pluss i boka.
- IvanB77
- Innlegg: 14
- Registrert: 30 mar 2016, 17:43
- Motorsykkelen din: Honda Hornet CB600F 1999mod
- Sted: Bykle
Re: RE: Re: Triumph Street Twin (2016)
Håper det, skal å prøvekjøre den i neste måned så får vi se om det blir investering til neste år, så kan man håpe det kan bli en god investering for fremtiden og. Kjøper jeg en av disse T120 eller Street Twin så blir de nok værende.Royal skrev:Er de heldige så blir Street twin'en som Harley sin 883 Sportster. En entry level sykkel for folk som vil ha en relativ billig og ukomplisert sykkel som man kan modifisere enkelt uten mye stress.IvanB77 skrev:Som du sier, med A2 kan man kjøre Speed Twin, tenker denne vill være interessant for de som ikke har råd til T120, som ikke trenger 1200cc, som har At og liker klassiske MCer og kanskje den yngre garde. De litt eldre ser jeg for meg går for T120. Jeg selv kunne gjerne hatt begge og modifisert Speed Twinen... Men har vi nok kronasje... NeiRoyal skrev:Ettersom den har en del lavere effekt enn Standard bonnevillen så er jeg litt spent på om det blir suksess eller ikke. Man kan få den i A2, så det er et pluss i boka.
Hva tror du i forhold til hvilken av disse som kommer til å holde seg lengst i verdi
MC: Honda CB600F 1999 (April 2016)