Triumph Street Twin (2016)

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
IvanB77
Innlegg: 14
Registrert: 30 mar 2016, 17:43
Motorsykkelen din: Honda Hornet CB600F 1999mod
Sted: Bykle

Triumph Street Twin (2016)

Legg inn av IvanB77 »

Fant ikke noe post om denne men kan være jeg letet dårlig, si ifra hvis det finnes.

BildeBildeBilde

Spørsmålet er hva dere tenker om denne nye Bonneville utgaven og vill denne vare og sette sine spor eller er det bare en kortvarig "hype"?

Er det noen som har eller har prøvekjørt og finne der muligheter i Norge for prøvekjøring?

Kan også diskutere de andre modellene, T120 og Thruxton men personlig likte jeg ikke så godt sistnevnte.
MC: Honda CB600F 1999 (April 2016)

Brukeravatar
Royal
Innlegg: 304
Registrert: 12 mar 2016, 10:00
Motorsykkelen din: Husqvarna 701 Supermoto 2016

Re: Triumph Street Twin (2016)

Legg inn av Royal »

Ettersom den har en del lavere effekt enn Standard bonnevillen så er jeg litt spent på om det blir suksess eller ikke. Man kan få den i A2, så det er et pluss i boka.

AlleBrukernavnErTatt
Innlegg: 392
Registrert: 17 aug 2016, 12:32
Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17
Sted: Oslo

Re: Triumph Street Twin (2016)

Legg inn av AlleBrukernavnErTatt »

peeeeeeeeeeeeen! virker som godstilen kjem for å bli en periode
Braaaaaap

Brukeravatar
IvanB77
Innlegg: 14
Registrert: 30 mar 2016, 17:43
Motorsykkelen din: Honda Hornet CB600F 1999mod
Sted: Bykle

Re: RE: Re: Triumph Street Twin (2016)

Legg inn av IvanB77 »

Royal skrev:Ettersom den har en del lavere effekt enn Standard bonnevillen så er jeg litt spent på om det blir suksess eller ikke. Man kan få den i A2, så det er et pluss i boka.
Som du sier, med A2 kan man kjøre Speed Twin, tenker denne vill være interessant for de som ikke har råd til T120, som ikke trenger 1200cc, som har At og liker klassiske MCer og kanskje den yngre garde. De litt eldre ser jeg for meg går for T120. Jeg selv kunne gjerne hatt begge og modifisert Speed Twinen... Men har vi nok kronasje... Nei Bilde
MC: Honda CB600F 1999 (April 2016)

Brukeravatar
Royal
Innlegg: 304
Registrert: 12 mar 2016, 10:00
Motorsykkelen din: Husqvarna 701 Supermoto 2016

Re: RE: Re: Triumph Street Twin (2016)

Legg inn av Royal »

IvanB77 skrev:
Royal skrev:Ettersom den har en del lavere effekt enn Standard bonnevillen så er jeg litt spent på om det blir suksess eller ikke. Man kan få den i A2, så det er et pluss i boka.
Som du sier, med A2 kan man kjøre Speed Twin, tenker denne vill være interessant for de som ikke har råd til T120, som ikke trenger 1200cc, som har At og liker klassiske MCer og kanskje den yngre garde. De litt eldre ser jeg for meg går for T120. Jeg selv kunne gjerne hatt begge og modifisert Speed Twinen... Men har vi nok kronasje... Nei Bilde
Er de heldige så blir Street twin'en som Harley sin 883 Sportster. En entry level sykkel for folk som vil ha en relativ billig og ukomplisert sykkel som man kan modifisere enkelt uten mye stress.

Brukeravatar
IvanB77
Innlegg: 14
Registrert: 30 mar 2016, 17:43
Motorsykkelen din: Honda Hornet CB600F 1999mod
Sted: Bykle

Re: RE: Re: Triumph Street Twin (2016)

Legg inn av IvanB77 »

Royal skrev:
IvanB77 skrev:
Royal skrev:Ettersom den har en del lavere effekt enn Standard bonnevillen så er jeg litt spent på om det blir suksess eller ikke. Man kan få den i A2, så det er et pluss i boka.
Som du sier, med A2 kan man kjøre Speed Twin, tenker denne vill være interessant for de som ikke har råd til T120, som ikke trenger 1200cc, som har At og liker klassiske MCer og kanskje den yngre garde. De litt eldre ser jeg for meg går for T120. Jeg selv kunne gjerne hatt begge og modifisert Speed Twinen... Men har vi nok kronasje... Nei Bilde
Er de heldige så blir Street twin'en som Harley sin 883 Sportster. En entry level sykkel for folk som vil ha en relativ billig og ukomplisert sykkel som man kan modifisere enkelt uten mye stress.
Håper det, skal å prøvekjøre den i neste måned så får vi se om det blir investering til neste år, så kan man håpe det kan bli en god investering for fremtiden og. Kjøper jeg en av disse T120 eller Street Twin så blir de nok værende.

Hva tror du i forhold til hvilken av disse som kommer til å holde seg lengst i verdi
MC: Honda CB600F 1999 (April 2016)

Svar