boss hoss

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Boss Hoss
Innlegg: 2
Registrert: 04 apr 2005, 19:31
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Gardermoen

Legg inn av Boss Hoss »

Grrrr Hvorfor så jævlig vanskelig å få lakt inn bilder.Det er jo ikke alle som er data nerder. Grrrrr :twisted: :twisted: :evil: :evil: [/img]

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Hvor har du bildene da? på din pc eller ute på en server?
Bilde

V8
Innlegg: 54
Registrert: 05 des 2004, 13:58
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo

Legg inn av V8 »

På pcèn og noe på Serveren.Har lakt ut noen bilder på www.aeroconsult.no (Bike)

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Ja det må ligge på serveren for at du kan vise bildene her.

da skriver du dette:

Kode: Velg alt

[img]linken til der du har bildet[/img]
Feks:

Kode: Velg alt

[img]http://www.bosshoss.com/images/PRODUCTS/one_on.jpg[/img]

som da vil vise:

Bilde


Foresten, kan du skrive noen ord om prosjektet så jeg kan legge ut en artikkel om det på BikerForum.no? Gjerne om hele prosessen.. :wink:

Du kan godt sende ,meg en PM hvis det skulle være spørsmål!
Bilde

V8
Innlegg: 54
Registrert: 05 des 2004, 13:58
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo

Legg inn av V8 »

Dessverre så har Biker Journalen fått exclusive på hele storry`en. Så det blir å kjøpe bladet for Dere.
Det er forresten det Magasinet jeg leser mest. De skriver på en humoristisk måte, og De skriver ikke bare om det tekniske. De skriver også om turer som er å annbefale.Spesielt oss Late som har kommet opp i den alderen at man ikke gidder å ligge i telt i dagesvis, så har De exepler på hvor man kan dra. Man er jo Prospekt i FEDLADEN MC.Blir ikke medlem fore mach vekta er på 100Kg +(Tror Well aldri jeg kommer dit men, derfor stor sykkel.)Derfor er BikerJournalen og annbefale for oss litt LATE.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Jada. Er fast leser av BikerJournalen jeg. Bra blad det. Men at de skulle ha den storyen din.. :evil: .... Hehe... :lol:


Men du er hjerteleig velkommen til å legge inn noen bilder der alikevell.. :wink:
Bilde

Brukeravatar
LinnSurion
Innlegg: 94
Registrert: 23 feb 2005, 23:54
Motorsykkelen din: BMW K75

Legg inn av LinnSurion »

Når kommer den historien ut i Biker Journalen a? Er leser av det bladet ja... Det jeg liker best ved det er at det ikke er så utrolig "gutte"blad, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg har ikke så stor interesse som dere gutter å se halvnakne jenter på sykler :wink:

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Det skal vere i handelen 29. April..

Løp å kjøp.. :wink:
Bilde

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

V8 skrev:Man er jo Prospekt i FEDLADEN MC.
Har dere nettside? Finner dere ikke på chopperweb... 8)
Bilde

V8
Innlegg: 54
Registrert: 05 des 2004, 13:58
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo

Legg inn av V8 »

Nei, ingen web. Vi er 2 medlemmer og en Prospekt altså Norges minste MC Clubbbb med Norges største karer(utnom meg da.)For å bli medlem i Fetladen Mc må Mach vekta være på 100Kg +. Og julemiddagene våres er på minst 15000Kr. inklusive Øl, og alt må spises. På MC turer går mat foran alt, alle pølsebuer må besøkes, i Danmark må man alltid bestille en Dobbel KIM LARSEN i Pølsebua. De er STORRE trust me.På Mosten treffet bruker vi en hel dag i fra ferga og ned pga alle stoppene ved pølsebuene.Danmark har gode pølser og ØL. Foresten et treff jeg kan annbefale, God Mat og Drikke. Masse telt der man kan kjøpe mat, og de har kappasitet til og servere en horde av sultene karer(damer) fra Norge. Det er noe spesielt med Danmark og Mat, man har lov til å kozzze seg uten at myndighetene står over deg med et skarpt blikk.Du slapper liksom av.Når vi er i USA skal Frokosten bestå av 5 Pankaker m/sirup(masse) Bacon, 3 egg og toast med smørrr, masse Melk og Kaffe.
Lunch He He Real Big Hamburger med Large Fries.
MIDDAG
Forrett(entrée) 12 HOTWINGS styrke10+
Hovedrett, å hjelp. En halv Kalv med masse barbecue sauce (SpareRibbs) og poteter med gravy + en lett salat med MASSE Dressing.
Dessert Stor Is med alt tilbehør(De som har kjøpt is i usa vet hva det er.)
Kvelsmat, Ett utvalg av hva de har på Wafflehous. + Melk så edrufanden ikke bli for hard.
Wellbecome.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Hååååååy....
kanskje en klubb å bli med i for oss som har problemer med å holde matchvekta nede på tosiffra tall.....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Man er da ikke mann før man kan oppgi vekta i tonnasje!

Personlig så veier jeg like over 0,1 tonn :mrgreen:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

GSXR

Legg inn av GSXR »

Ronny skrev:Man er da ikke mann før man kan oppgi vekta i tonnasje!

Personlig så veier jeg like over 0,1 tonn :mrgreen:
Hehe...Jasså er man ikke det, vært fint om du kunne ha utdypt denne litt nærmere.
Hva er det dere over 0,1 tonn har som gjør dere til fullverdige mannnfolk da? (Foruten kiloene altså).
Bare nysgjerrig jeg :D.

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

Ronny skrev:Man er da ikke mann før man kan oppgi vekta i tonnasje!
0,08. 8)

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Det derre er juks rerell, nytter ikke med 2 desimaler her, det bruker vi i penger, ikke tonnasje, ha ha.

GSXR: Aner ikke hva som gjør det, det er bare sånn. Og når JEG kommer meg under 100+ grensa, så er det ikke sånn lengre.

End of discussion.

"Hvorfor?" spør du kanskje?

"- Fordi jeg sier det er sånn!" svarer jeg . Det er yndlingssvaret mitt, ha ha!
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Svar