BMW 650 GS. Vanskelig tenningslås/rattlås
BMW 650 GS. Vanskelig tenningslås/rattlås
Har akkurat kjøpt med en BMW 2002 650 gs. Jeg tok å satt den med rattlås og etter det står tenningslåsen helt fast... Jeg har linket i flere timer og brukt en halv liter 5-56 uten suksess. Nå har jeg få den opp på en bilhenger og hjem i garasjen.... Har dere noen tips? Er det mest sannsynlig låsebolten som skaper seg (rust)eller eller er det kanskje hele tenningslåsen som bør skifes? Antar at jeg uansett må løse av tenningslåsen. Har rep. Håndbok og ser at det ikke er vanskelig men vil jeg få problemer når den står i låst posisjon? Alle tips og råd er veldig fint...
2007 Suzuki GSX 1400
2008 Harley Davidson XLC 883/1200
2008 Harley Davidson XLC 883/1200
Re: BMW 650 GS. Vanskelig tenningslås/rattlås
Når det har skjedd for meg er det fordi styret vært i feil posisjon... Vil tro du allerede prøvd det, men bare ta lett på styret å dytt det litt samtidig som du prøver tenningslåsen. Skal ikke trenge å ta i.
Re: BMW 650 GS. Vanskelig tenningslås/rattlås
Joda... Holdt på i timesvis igår... Med både ratt og lirking..... Har vel prøvd det meste.... Må er den no i garasjen og jeg har vel innsett at det ikke kommer til å hjelpe mid lirking.... Spørsmålet er om jeg får av tenningslåsen/rattlåsen når rattet er løst... Noen som har prøvd dette?lamoi skrev:Når det har skjedd for meg er det fordi styret vært i feil posisjon... Vil tro du allerede prøvd det, men bare ta lett på styret å dytt det litt samtidig som du prøver tenningslåsen. Skal ikke trenge å ta i.
2007 Suzuki GSX 1400
2008 Harley Davidson XLC 883/1200
2008 Harley Davidson XLC 883/1200