Bergen kjørevenn

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
ELMOF
Innlegg: 5
Registrert: 25 aug 2013, 18:08
Motorsykkelen din: Suzuki Gsx600R
Sted: Bergen

Bergen kjørevenn

Legg inn av ELMOF »

Hei

Er en voksen gutt på 21 år som søker turkamerat i og rundt bergen ++
Oppfører meg eldre enn alderen tilsier og klarer å oppføre meg pent, selv i trafikken.
Kjører Suzuki Gsx600R hvis det var av interesse.

ta kontakt :)

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38121
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av AJ »

ELMOF skrev:Hei

Er en voksen gutt på 21 år som søker turkamerat i og rundt bergen ++
Oppfører meg eldre enn alderen tilsier og klarer å oppføre meg pent, selv i trafikken.
Kjører Suzuki Gsx600R hvis det var av interesse.

ta kontakt :)
Heisan ELMOF :vs - og velkommen hit til MCsiden.no :thumleft

Mener å ha fått med meg at Lordshaft her inne har tatt initiativ til å samle sammen en gjeng for felles-turer i Bergens-området.
Om han ikke kommer på banen etter hvert, kan du sikkert sende ham en PM og spørre.
Vet at det er flere fra Bergens-kanten som er medlemmer her, men alle er dessverre ikke like aktive her inne. Men det kan det jo bli forandring på :-) .
Hyggelig om enda flere vestledninger finner veien til MCsiden.no og kan bruke forumet som et sted hvor de kan avtale å møtes for turer, samlinger og treff :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av Bringisen »

Hei og velkommen ja.

Jeg er fra Bergen men er familiemann og fortiden en voksen student. Derfor få jeg ikke kjørt så mye som jeg ønsker akkurat nå og må ta ting veldig på sparket.

Det finnes et par andre Bergensere her inne så jeg håper du får respons.

En annen ting som jeg vil anbefale er å melde deg inn i NAF MC , Bergens avdelingen har svært ofte fellesturer og her kan man garantert få mange kjørevenner :prf
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

RoteEddie
Innlegg: 19
Registrert: 03 jan 2011, 17:52
Motorsykkelen din: KTM 690 Enduro R, 1190 Adv

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av RoteEddie »

Jeg er ganske aktiv på svingete vestlandsveier. Henter meg en ny KTM 1190 neste uke. Bor i Fyllingsdalen.

ELMOF
Innlegg: 5
Registrert: 25 aug 2013, 18:08
Motorsykkelen din: Suzuki Gsx600R
Sted: Bergen

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av ELMOF »

Hei igjen kjære Mc venner.
Prøver igjen å søke etter kjørevenn i Bergen da 2013 sesongen tok relativt fort slutt for min del.
Send gjerne Pm om interesse :)

Hilsen Christer.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av LordShaft »

Heisann. Jeg kjører mye i Bergens området og kjører ofte med en gjeng her i nærområdet. Du er hjertelig velkommen til å hive deg med la med oss. Send meg en pm. Få nummeret ditt. Så skal jeg varsle deg når vi planlegger turer. Å de blir det en del av. Hjelper også på å adde noen av oss på Facebook

Note 3

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av DrGreve »

Det er garantert mange som er langt mer bevandret enn meg i mobilverdens duppeditter og har bedre løsninger, men i min sfære av motorsykkel-livet bruker vi en app som heter whatsapp som meldingstjeneste når vi vil informere om på sparket-turer. Den takler 50 abbonenter samtidig. Funker gull.
Bare ett tips ;)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

ELMOF
Innlegg: 5
Registrert: 25 aug 2013, 18:08
Motorsykkelen din: Suzuki Gsx600R
Sted: Bergen

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av ELMOF »

LordShaft skrev:Heisann. Jeg kjører mye i Bergens området og kjører ofte med en gjeng her i nærområdet. Du er hjertelig velkommen til å hive deg med la med oss. Send meg en pm. Få nummeret ditt. Så skal jeg varsle deg når vi planlegger turer. Å de blir det en del av. Hjelper også på å adde noen av oss på Facebook

Note 3
Tusen takk for det.
Pm sendt ;)

srbz
Innlegg: 8
Registrert: 12 mai 2014, 17:11
Motorsykkelen din: '07 Kawa ER-6f

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av srbz »

Guttevalp på 25 og et halvt her. Trene på voksenoppførsel ligger øverst på todo-listen.
Holder til ved Dkplass, men er opprinnelig fra Åsane.

Halverte antall hjul for to år siden. Liker å kjøre, tar gjerne en tur kun for turens skyld, men jeg har vel egentlig ingen andre å kjøre med pdd.
Kjører du med begge hjul på veien og godt innenfor lydmuren er det bare å ta kontakt!

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Sted: Ås

Re: Sv: Bergen kjørevenn

Legg inn av cevillan »

Hei, bor på Minde og har akkurat hentet min første tunge sykkel. Er veldig gjerne med noen mer lokale enn meg på tur...

Sent fra min GT-N8020 via Tapatalk

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Bergen kjørevenn

Legg inn av SuperMorten »

cevillan skrev:Hei, bor på Minde og har akkurat hentet min første tunge sykkel. Er veldig gjerne med noen mer lokale enn meg på tur...

Sent fra min GT-N8020 via Tapatalk
Hei og velkommen hit. Jeg la deg til i meldingsliste-tråden også. Så vil du få en PM om noen i nærområdet tenker å dra ut på tur.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Bergen kjørevenn

Legg inn av LordShaft »

Jeg er ofte ute å kjører sykkel, både på mindre og lengre turer.... Har de siste årene fått en god del mc venner i Bergen som jeg kjører med titt og stadig. Der er alltid rom for flere, og er kjempehyggelig å ta med seg nye folk på tur.

Vi kjører alt fra plastrakett til skinnsalong... Noen ganger friskt, andre ganger helt rolig...men vi tilpasser alltid kjøringen slik at alle som er med på tur får kjørt i sitt tempo og har det hyggelig.
Men jeg er mye på farten, og er veldig spontan.... så glemmer ofte å annonsere her inne at jeg skal på tur.
Om flere av dere kunne vært flinkere å legge ut melding her, så kan vi alle se når hver enkelt har tenkt seg på tur.... hente opp litt interessen... bli flinkere å motivere hverandre til å kjøre ilag :thumleft

Svar