Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
//cbr900rr//
Innlegg: 36
Registrert: 08 feb 2011, 13:16
Motorsykkelen din: Honda cbr 900rr 1997
Sted: Skien

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av //cbr900rr// »

Jeg har selv kjøpt inn ny dress på ebay laget i Pakistan. Dressen ser ut til å være av ok kvalitet i skinn og sømmer. Men det gjenstår å se om den holder formen utover sesongen. Bruker selvsagt skinne, hansker,støvler og hjelm av bra kvalitet :scratch
Men ingen planer om kjøre motgp så mulig dressen holder :prop:
Brente alle bruer og solgte min Joe rocket dress til en som skulle begynne kjøreopplæring :prf

Mulig jeg har driti meg ut men den den som venter får se. :knegg

Brukeravatar
showman
Innlegg: 23
Registrert: 26 jan 2013, 14:30
Motorsykkelen din: Ducati Monster 695

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av showman »

Skal bestille jakke selv, men venter til neste lønning, da skal jeg legge ut noen detalj bilder til dere :) Så får vi se hvordan den er..

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av DrGreve »

simpson skrev:
Andreas skrev:Prøv å kontakt mannen i denne videoen, ser ut til at han har handlet seg den Ducati-jakka fra Pakistan :prf
Ser da jaggu ut til at jakke er like fin etter er sklitur på asfalten gitt.
Merkelig.... :-k
Kanskje jakken som han hadde på seg bortetter asfalten var en autentisk Dukatijakke eller ett produkt som Ducati går god for? :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
showman
Innlegg: 23
Registrert: 26 jan 2013, 14:30
Motorsykkelen din: Ducati Monster 695

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av showman »

DrGreve skrev:
simpson skrev:
Andreas skrev:Prøv å kontakt mannen i denne videoen, ser ut til at han har handlet seg den Ducati-jakka fra Pakistan :prf
Ser da jaggu ut til at jakke er like fin etter er sklitur på asfalten gitt.
Merkelig.... :-k
Kanskje jakken som han hadde på seg bortetter asfalten var en autentisk Dukatijakke eller ett produkt som Ducati går god for? :)
Det kan jo hende. Men hvis du ser på skrifttypen (fonten) på teksten, så er den kliss lik jalla jakkene fra UK.


Forøvrig, har jeg funnet en litt dyrere jakke, som ser hakke bedre ut, og er fra Pakistan. Koster ca 1000norske inkl frakt hitt..

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2750
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Kjøreklær fra Pakistan & UK Ebay

Legg inn av simpson »

DrGreve skrev:
simpson skrev:
Andreas skrev:Prøv å kontakt mannen i denne videoen, ser ut til at han har handlet seg den Ducati-jakka fra Pakistan :prf
Ser da jaggu ut til at jakke er like fin etter er sklitur på asfalten gitt.
Merkelig.... :-k
Kanskje jakken som han hadde på seg bortetter asfalten var en autentisk Dukatijakke eller ett produkt som Ducati går god for? :)
Tja, det blir jo antagelser fra din side.
Men regner med at skinnet på kuer fra Pakistan er like seigt og slitesterkt som på europeiske kuer.

Svar