For mange betyr dette faktisk en god del, det å ha lyst til å møtes ansikt til ansikt og bli bedre kjent. Din uttalelse tyder på at du ikke legger vekt på dette, eller ønsker å gi inntrykk av at du ikke gjør det.AndreasB skrev:Akkurat det bryr jeg meg pent lite om. Hva folk tror/mener er meg likegyldig.. (Første delen i fet)evike skrev:DET er jo en helt annen diskusjon, det med å kjøre sammen med andre. DET har vi helt andre tråder for.AndreasB skrev: Dette blir off-topic, men ja.. Liker ikke å kjøre med andre, det betyr at jeg må ta hensyn til dem sin fart osv. På en side er det positivt, fordi det får ned min fart. Noe som sikkert er bra for min del.. Men ja :)
Det jeg poengterer er hvorvidt du har "malt deg inne i et hjørne" som AJ kalte det; slik at forumets medlemmer har lyst til å MØTE både deg og hverandre. Det er denne konsekvensen jeg lurer på om du har tenkt helt gjennom.
Gjennomsnitts-motorsyklisten i Norge er jo godt og vel på alder med dine foreldre. Hvis du hilser langs veien, så vil du/vi/de andre gjerne ha et sivilisert forhold til hverandre når du/vi/de stopper og tar av hjelmen også.
Det er vel kanskje problemet... (Andre delen i fet)
Men ja, helt annen diskusjon for en helt annen tråd.
Likevel holder du det gående her på forumet med å gi uttrykk for ting som ikke akkurat er veldig positivt. Lurer egentlig på hva som driver deg...?
Ellers må jeg si, etter å ha lest alle postene i tråden, at du framstår mer og mer som rimelig selvopptatt og ekskluderende.
Mange av oss som kjører MC ser på oss selv om individualister. Antar du selv kanskje også gjør det.
Men det er da voldsomt så individualistisk du ønsker å framstille deg selv?
Også må jeg legge til at jeg skjønner ikke at du gidder å menge deg med de som er "problemet", nemlig gjennomsnittmotorsyklisten i Norge, som er slik evike påpeker på alder med dine foreldre og som det er flest aktive av her inne på MCsiden.no...