Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Synes du kunne gått i kløv sjæl og la turkameraten leve et godt hundeliv."Hunder liker å gå i kløv",sier
vi som ikke gidder å bære sjøl...
De sier at bikkjer er menneskets beste venn,jaggu solidarisk å la din beste venn ta de tyngste takene,nei få heller HG til å bære.
Og er a god kan du gi a et saftig bein innimellom.. :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Svein2 »

Bare la bikkja bær kløv du, de er glade i å jobbe å ikke bygd for å dra seg i sofa`n.
Jeg har brukt kløv på alle mine og de har vært glad i det. Litt uvant for dem til å begynne med og må læres inn uten vekt i starten.
De kolliderer med trær de går inntil og en tok overbikken når han pisset, flaut å ligge på ryggen å pisse.

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av OleB »

Svein2 skrev:Bare la bikkja bær kløv du, de er glade i å jobbe å ikke bygd for å dra seg i sofa`n.
Jeg har brukt kløv på alle mine og de har vært glad i det. Litt uvant for dem til å begynne med og må læres inn uten vekt i starten.
De kolliderer med trær de går inntil og en tok overbikken når han pisset, flaut å ligge på ryggen å pisse.
Kjenner igjen den der ja :lol
Og det vonbråtne blikket fra bikkja når man holder på å le seg ihjel... :redface
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Monter sidevesker og ToppBåks på PittPuddærn du Pollti, og så lærer du bikjja veien til buttikken for å hente øl så du får litt nytte av a :mk

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

mekkern skrev:er det "glykona F" du koser deg med på sprøyta?

Glykona ihvertfall. Tar 7 døgn så er nabolaget brunsvidd iht emballasjen.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

ArcticTiger skrev:Monter sidevesker og ToppBåks på PittPuddærn du Pollti, og så lærer du bikjja veien til buttikken for å hente øl så du får litt nytte av a :mk

Hu er litt stutt i lortfallet så sidevesker går ikke men jeg har løst det. Aldri mere tørst på grøftesnuser tur nå !

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Så naboen engang han skulle lære bikkja å hente avisa ute på trappa... :redface
Holdt på å le meg i hjel da han skulle vise åssen det skulle gjøres,så like tåpelige ut både han
og bikkja.. :prop: :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Skal legge ny singel i gården her, men må drepe litt ugress først.. Si fra hva du bruker Petter's og gi meg doseringa! Kill! Burn! Helst borte for alltid :)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Grå singel ? Hva betaler du for kubikken ? Diesel virker fint men lukter litt.Napalm er nok best.

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Svein2 »

Jeg brukte Round-up i kanten før jeg la asfalt, det var brunt i ett år, i år var det bare løvtann som kom opp igjen.
Selv om hun ikke hadde bursdag kjøpte jeg en slik til kjærringa for noen uker siden: http://no.grene.com/shop/action/product ... G873712466" onclick="window.open(this.href);return false;
Den virker faktisk meget bra, spennende å se hva som kommer opp til neste år.

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

sprøtemidlene trekker inn i bladene og blir ført til rota og kværker planten-men frøene i bakken overlever..sprøyter en flere ganger i 2 sesonger er det helt dødt.. :-J
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Grå singel ? Hva betaler du for kubikken ? Diesel virker fint men lukter litt.Napalm er nok best.
140 kr tonnet.
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Svein2 skrev:Den virker faktisk meget bra, spennende å se hva som kommer opp til neste år.

Nå syntes jeg du skjemmer bort din HG fælt ! Dessverre virker den antagelig ikke bedre enn operatøren :sorry HG her i huset har dilla på sånt hun og uten at jeg kan se at det hjelper mye siden utstyret blir brukt for sjelden. Jeg bruker et gammelt skrujern og karrer rundt jorda før nådestøtet settes inn. Er det løs jord går det fint å dra løvetann rett opp men det sikreste er å få tak med klepotemanpølsene rundt øvereste del av rota og vri litt fram og tilbake før en drar rett opp.
Jeg kan fremdeles ikke se noe klart resultat av kjemikalene, muligens en antydning til gulning men kan være at jeg ser det bare fordi jeg ønsker å se det ? Det blir en sprøyting til i dag med dobbel dose gift.
Forresten så er bunnstoff til båt veldig effektivt ! Skrapte båten under for 2 år siden og der den stod er det fremdeles brunsvidd og helt dødt.

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev:
Svein2 skrev:Den virker faktisk meget bra, spennende å se hva som kommer opp til neste år.

Forresten så er bunnstoff til båt veldig effektivt ! Skrapte båten under for 2 år siden og der den stod er det fremdeles brunsvidd og helt dødt.
Bunnstoff er vel laget for å hindre groing på båt. Er det ikke?
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

En kan da ikke ta hensyn til sånne bagateller når en skal forurense maksimalt vet du vel Desmo. :notlistening
Glyfladis Plus eller no sånt heter ugrassmiddelet. Nå kan tydelig virkning sees. Kjørte på med nye 5 liter mordersuppe. Dette blir nok bra !

Svar