Det var bare jeg som blandet avgiftsfritak og veteran hehe.
Billig og praktisk sykkel, forslag?
-
- Innlegg: 110
- Registrert: 05 jul 2017, 21:13
- Motorsykkelen din: Intruder 1400 1996
- Bosted: Oslo
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Suzuki Intruder 1400 1996 (2021 -)
Triumph Street Triple 675 2012 (2020 - 2021 )
Suzuki SV 1000 2003 (2017-2019)
Honda Shadow 125 1999 (2009-2017)
Triumph Street Triple 675 2012 (2020 - 2021 )
Suzuki SV 1000 2003 (2017-2019)
Honda Shadow 125 1999 (2009-2017)
-
- Innlegg: 110
- Registrert: 05 jul 2017, 21:13
- Motorsykkelen din: Intruder 1400 1996
- Bosted: Oslo
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Denne skal sjekkes nærmere, virker som solide greier og treffer på alle punkter. Billig, kofferter, veteran, komfortabel, og solid. Takk for bra tipsEsveen skrev: ↑27 feb 2021, 16:07 Jeg lagret denne for en tid tilbake, tror ikke den er solgt. Denne må fylle endel kriterier?
Veteran
Kardang
Lett å skru på
Grei motor
Fin sittestilling
Kofferter
Bra deletilgang
Får igjen pengene om noen år
Kan sikkert komme med ett bud som er fornuftig.
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=189335506
Suzuki Intruder 1400 1996 (2021 -)
Triumph Street Triple 675 2012 (2020 - 2021 )
Suzuki SV 1000 2003 (2017-2019)
Honda Shadow 125 1999 (2009-2017)
Triumph Street Triple 675 2012 (2020 - 2021 )
Suzuki SV 1000 2003 (2017-2019)
Honda Shadow 125 1999 (2009-2017)
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Omregistrert 21.12.2020Speedo skrev: ↑27 feb 2021, 21:36Denne skal sjekkes nærmere, virker som solide greier og treffer på alle punkter. Billig, kofferter, veteran, komfortabel, og solid. Takk for bra tipsEsveen skrev: ↑27 feb 2021, 16:07 Jeg lagret denne for en tid tilbake, tror ikke den er solgt. Denne må fylle endel kriterier?
Veteran
Kardang
Lett å skru på
Grei motor
Fin sittestilling
Kofferter
Bra deletilgang
Får igjen pengene om noen år
Kan sikkert komme med ett bud som er fornuftig.
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=189335506
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- FredrikE24
- Innlegg: 4913
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Som nevnt ligger det en K75 på Finn nå med LAV kilometerstand. Er en K100 hvor én sylinder er kappet av. Derav 250kubikk mindre. Får fortsatt beholde lyden av tre sylindre og en mer vibrasjonsfri sykkel grunnet balanseaksel som K100 ikke har.
På en annen side er K100RT/LT og K1100LT fabelaktige sykler. Vannvittig gode tursykler med fine mtp. Beskyttelse mot norskt vær. K1100LT og K1100RS er nok det beste. K100RS16V kommer like bak. RT/LT er imidlertid mer avslappet i sittestillingen. LT med elektrisk vindskjerm og stereo i både kåpe og toppkoffert som er avtagbar. Kartleserlys og sminkespeil+lys i lokket på toppkoffert..!
Tror Esveen og jeg er rimelig enig om at k75/k100/k1100 er vannvittig bra greier.
Det er dog en potet og et kompromiss på alle områder. Med det mener jeg at de kan alt, men er ikke best på noe. En tidligere kollega hadde dog en K1100LT SE som han kjørte på et motorsykkelstevne på Nürburgring og «parkerte» «gutta» og stilte dem i dårlig lys. Han er dog en særdeles erfaren og god MC-fører. Så det er vel litt som med båter. At fører gir seg som regel før redskapen.
K100RS16V og K1100 er enklere å skaffe dekk til. Det er en fordel.
På en annen side er K100RT/LT og K1100LT fabelaktige sykler. Vannvittig gode tursykler med fine mtp. Beskyttelse mot norskt vær. K1100LT og K1100RS er nok det beste. K100RS16V kommer like bak. RT/LT er imidlertid mer avslappet i sittestillingen. LT med elektrisk vindskjerm og stereo i både kåpe og toppkoffert som er avtagbar. Kartleserlys og sminkespeil+lys i lokket på toppkoffert..!
Tror Esveen og jeg er rimelig enig om at k75/k100/k1100 er vannvittig bra greier.
Det er dog en potet og et kompromiss på alle områder. Med det mener jeg at de kan alt, men er ikke best på noe. En tidligere kollega hadde dog en K1100LT SE som han kjørte på et motorsykkelstevne på Nürburgring og «parkerte» «gutta» og stilte dem i dårlig lys. Han er dog en særdeles erfaren og god MC-fører. Så det er vel litt som med båter. At fører gir seg som regel før redskapen.
K100RS16V og K1100 er enklere å skaffe dekk til. Det er en fordel.
-
- Innlegg: 92
- Registrert: 19 des 2010, 22:05
- Motorsykkelen din: Honda CBF1000-06, 3 stk. Yamaha veteran
- Bosted: Østfold
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Ser at TS har CBF1000 som mulig alternativ på sin liste. Som Norges kanskje (innser at det er veldig skryt) mest erfarne CBf1000-eier så vil jeg si ......styr unna. Kjøpte min CBF1000 ny i 2006. Altså en 2006 modell. Kan skrive side opp og side ned om erfaringer. Gode og dårlige. Mange mener det er en sykkel som er "kjedelig". Å det er den. Det er jeg åsså, så på den måten så matcher vi godt.
Den største svakheten er etter min mening at den går "hakkete" på lav belasting. Noe som mange mc`er sliter med.
ECU"en gir for lite fuel til at motoren går rent. Utslippskravene kuker det til!
Jeg er en gammel mann på snart 57 år. Min kjørestil er cruising på landeveien med altfor lite gladgassing. Det virker som om CBF1000 ikke liker denslags kjørestil. Etter en stund så kommer den "hakkete" oppførselen. Anslagsvis etter 1000-2000 km.
Har forsøkt å finne en god metode på å bekjempe fenomenet med hakkete gange i motoren ved lav belastning. Har til og med gitt masse gass, og noen ganger vært oppe i over 120 km/t. (husk snart 57 år).
Etter mange tårer, tusenvis av kroner, og en håndfull av andre sykler som back-up når min CBF lå i biter, så har jeg fortsatt min 2006 CBF1000 som første valg i 2021.
Min CBF1000 er narsissistisk og psykopatisk. Han er klar for 2021, å jeg må bare henge meg på.
For å være litt seriøs:
Min CBF100 fungerer ganske ok med PowerComander 5 montert.
De er kjent for å brenne statorer. Min har brent en. Byttet også en på mistanke, men er ikke siker på om den var brent.
Det er en fordel om man har en stator i reserve hjemme. Enkel å bytte hvis man har en på "lur".
Batteriet er etter min mening altfor lite. Det skal ikke mange bomstarter til før det flater ut.
Som antydet tidligere så kunne jeg skrevet mye om mine CBF1000-erfaringer, men setter punktum her.
Lykke til i din jakt på en duganes mc.
Den største svakheten er etter min mening at den går "hakkete" på lav belasting. Noe som mange mc`er sliter med.
ECU"en gir for lite fuel til at motoren går rent. Utslippskravene kuker det til!
Jeg er en gammel mann på snart 57 år. Min kjørestil er cruising på landeveien med altfor lite gladgassing. Det virker som om CBF1000 ikke liker denslags kjørestil. Etter en stund så kommer den "hakkete" oppførselen. Anslagsvis etter 1000-2000 km.
Har forsøkt å finne en god metode på å bekjempe fenomenet med hakkete gange i motoren ved lav belastning. Har til og med gitt masse gass, og noen ganger vært oppe i over 120 km/t. (husk snart 57 år).
Etter mange tårer, tusenvis av kroner, og en håndfull av andre sykler som back-up når min CBF lå i biter, så har jeg fortsatt min 2006 CBF1000 som første valg i 2021.
Min CBF1000 er narsissistisk og psykopatisk. Han er klar for 2021, å jeg må bare henge meg på.
For å være litt seriøs:
Min CBF100 fungerer ganske ok med PowerComander 5 montert.
De er kjent for å brenne statorer. Min har brent en. Byttet også en på mistanke, men er ikke siker på om den var brent.
Det er en fordel om man har en stator i reserve hjemme. Enkel å bytte hvis man har en på "lur".
Batteriet er etter min mening altfor lite. Det skal ikke mange bomstarter til før det flater ut.
Som antydet tidligere så kunne jeg skrevet mye om mine CBF1000-erfaringer, men setter punktum her.
Lykke til i din jakt på en duganes mc.
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7033
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Herlig humor. Fantastisk start på dagen :-D
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Bra sykler som allerede er nevnt selv om mitt valg ville utelatt de under 500, vil tro makstaket på pris vil tøyes jo varmere temaet «kjøpe mc» blir. Dine kriterier er det mange om der ute, sykkel til 20-30k er oppnåelig for de fleste som holder seg godt i garasjen noen år. Billig forsikring og veteran, mange om få sykler og spesielt i din prisklasse,. De fleste sykler betegner jeg som driftssikre med noen unntak forutsatt at de er tatt vare på. Praktisk kan alle sykler bli med litt hjelp i den grad de kan betegnes som praktiske. Komfort da tenker jeg der du sitter godt over litt tid, forskjell på en person på 1,60 vs 2 meter. Futt i motor og kjøreegenskaper henger kanskje litt sammen, mulig å få begge deler.Speedo skrev: ↑26 feb 2021, 15:32 Nå som sesongen nærmer seg vurderer jeg å bytte ut min Street Triple. Til tross for veldig artig sykkel, tenker jeg å nedgradere grunnet leilighetskjøp og at jeg ikke kjører så mye som jeg gjorde. Vil helst bare ha en praktisk og billig sykkel som jeg kan bruke en gang i blant. Kriterier er dermed:
- Billig i innkjøp (20-30k)
- Billig i forsikring (må gjerne være veteran for lav veiavgift)
- Driftssikker
- Gjerne litt praktisk også, oppbevaringsmuligheter etc.
- Komfort. Har hatt både SV1000 og ST675. Tross oppreist stilling synes jeg det er for mye knekk i knær til at det er behgelig i lengden.
Kjøreegenskaper er ikke så nøye. Skal helst være litt futt i motor.
Selv følger jeg litt med på mc markedet og spesielt prisområdet + som du nevner og eldre Japanske sykler. Det som er bra og priset riktig blir nesten solgt på minutter, førstemann som kommer til på telefon kjøper usett og låser kjøpet med håndpenger.
Her er de som er nevnt tidligere i tråden, søker du opp «budget motorcycle 3000» evt prisklasse du ønsker ligger det kjempemange fine artikler der ute med anbefalinger. Om du velger Tysk eller Japansk blir det ikke feil,Lykke til
YAMAHA XJ600
Honda Transalp
Yamaha TDM 850
BMW K75 / 100 / 1100 / 1200
Honda CRF 250L
Honda CB125F
Yamaha FJ1100/1200
Honda CBR1000F
Kawasaki ZZR600
Suzuki GsxF750
Honda CBF1000
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1561
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Når det gjelder servicevennlighet/enkelt å skru på så er kanskje en "endunker" de som det er aller enklest å skru på.
Lite plast og god tilgjengelighet på det meste uten å måtte demontere halve sykkelen bare for å skifte tennplugg(er) eller luftfilter.
Blir jo supersmidig i bytrafikken ved lanesplitting osv. med f. eks. Honda Dominator (NX650), Kawasaki KLR eller Yamaha XT for å nevne noen.
Lite plast og god tilgjengelighet på det meste uten å måtte demontere halve sykkelen bare for å skifte tennplugg(er) eller luftfilter.
Blir jo supersmidig i bytrafikken ved lanesplitting osv. med f. eks. Honda Dominator (NX650), Kawasaki KLR eller Yamaha XT for å nevne noen.
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Syklene du nevner her er attraktive i markedet, ikke mange å velge i, holder seg godt i pris og blir ikke mindre verdt med tida. Må betale mer men verdien holder seg.
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 7812
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
kollega har handlet seg en slik:
https://fantic-motor.no/rally-500cc/
artig sykkel.skal bli morro og se erfaringer på den.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Italienere får til mye morsomt, sikkert en morsom sykkel i samme sjanger som de nevnte over her :)
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 110
- Registrert: 05 jul 2017, 21:13
- Motorsykkelen din: Intruder 1400 1996
- Bosted: Oslo
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Mye MC på veiene i Oslo i dag, kjenner det kribler litt å sette i gang nå. Er det noen som kjenner til et større verksted/sjappe som har et godt utvalg brukte sykler der man evt. kan prøvekjøre litt, i Oslo-området?
Greit å vite dette om CBF1000 650spleisn. Var denne jeg sykla mye på i fjor og trodde det skulle være bra greier, har tross alt fått god omtale både av redaksjon og brukere på MCN.
Jeg har aldri verken eid eller prøvd endunker. Med mitt budsjett er det vel KTM 390 som gjelder?
Jeg er i hvert fall ikke så redd for at det er kjedelig sykkel, som feks K75 kan være. Det er viktigere at den går og er enkel å ha med å gjøre. Erfaringsmessig synes jeg det er viktigere med en solid, praktisk og enkel sykkel. Både SV'n og ST'n er utrolig artige sykler, men jeg synes noen dager det var litt "ork" å bruke de. Ikke så gode bysykler enkelt og greit. Viktigste er jo å komme ut på veiene, enn hva man kjører.
BMW er nevnt flere ganger her. Ser at feks K75 veier 250kg, kan det være litt pes for bybruk? Jeg har kjørt litt HD 883, synes ikke de 260kg-ene er helt uhåndterlige, men der er vel tyngdepunktet en god del lavere.
Greit å vite dette om CBF1000 650spleisn. Var denne jeg sykla mye på i fjor og trodde det skulle være bra greier, har tross alt fått god omtale både av redaksjon og brukere på MCN.
Jeg har aldri verken eid eller prøvd endunker. Med mitt budsjett er det vel KTM 390 som gjelder?
Jeg er i hvert fall ikke så redd for at det er kjedelig sykkel, som feks K75 kan være. Det er viktigere at den går og er enkel å ha med å gjøre. Erfaringsmessig synes jeg det er viktigere med en solid, praktisk og enkel sykkel. Både SV'n og ST'n er utrolig artige sykler, men jeg synes noen dager det var litt "ork" å bruke de. Ikke så gode bysykler enkelt og greit. Viktigste er jo å komme ut på veiene, enn hva man kjører.
BMW er nevnt flere ganger her. Ser at feks K75 veier 250kg, kan det være litt pes for bybruk? Jeg har kjørt litt HD 883, synes ikke de 260kg-ene er helt uhåndterlige, men der er vel tyngdepunktet en god del lavere.
Suzuki Intruder 1400 1996 (2021 -)
Triumph Street Triple 675 2012 (2020 - 2021 )
Suzuki SV 1000 2003 (2017-2019)
Honda Shadow 125 1999 (2009-2017)
Triumph Street Triple 675 2012 (2020 - 2021 )
Suzuki SV 1000 2003 (2017-2019)
Honda Shadow 125 1999 (2009-2017)
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Tror du blir overrasket over BMW på lik linje med HD. Eksempel GoldWing stor tung men kjempelavft tyngdepunkt i allefall på de eldre, overraskende lett å kjøre :)
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- FredrikE24
- Innlegg: 4913
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Billig og praktisk sykkel, forslag?
Motoren er konstruert for lavt tyngdepunkt. Jeg kjører min K1200RS som det skulle vært en moped i byen føler jeg noen ganger. Til tross for sin vekt, så er den lettere å løfte av sidestøtta enn min kompis sin Honda VT1000R(eller hva den heter). Hadde K100 en periode, jeg digga den.