Satt foran Mac'en i går da det plutselig begynte å forsvinne bilder fra DropBox'en. Først tenkte jeg ikke noe over det, da jeg har flere forskjellige mapper som jeg deler med andre folk. Men så la jeg merke til at bilder jeg har tatt ble slettet, og det er ikke normalt. De jeg deler med sletter ikke bilder andre har tatt.
Men så kom jeg på det. Jeg har jo en delt mappe fra MC-messen 2013, hvor da
AJ også var med. Tror dere ikke at den mannen drev og slettet bilde etter bilde fra mappen?????? Han er faen ikke riktig klok den mannen der. Greit nok om han ville fjerne bilder som han selv hadde tatt, men neida. Her sletter han rubbel og bit!!!
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=pc7lERAZK9M[/video]
Jeg ble så forbanna at jeg så det nødvendig å rydde i bloggen min på det aktive forumet. Så nå er den ryddet, bortsett fra de postene han har låst, +avskjedsposten min. Ja, for du må ikke tro at den mannen har tiltro til noen. Han har låst alle postene hvor jeg har linket til siden min.
Jeg skulle også rydde PreHøstTur 2015 - the full story. Men der hadde han låst den første posten min. Heldigvis hadde han ikke låst de andre, så da ble de ryddet bort fort som f. før han fant ut at han ikke hadde låst de.
Så får vi se da. Han fnøs jo bare av de 185 postene til bikeridr og kalte de bare svada. Lurer på om han kaller de postene jeg har slettet for svada? I så fall bør han bare være glad for at jeg har ryddet litt på siden hans.....
Håper dere rekker å lese dette før
AJ sletter det......