Monstr: Takk for meg! :)
Re: Monstrs Yamaha FZS600 og en Suzuki TL1000S. FZS600 til s
Ikke noe å si på det kjøpet! Hadde kjøpt den dressen tvert selv :-)
- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Heldig der ja også kynisk som du er så sier du ifra om tilbudet seint på søndagskvelden så ingen andre skulle få dratt nytte av det ....... Hmmmmm
Neida (eller joda jeg er litt furt) det går så fint atte jeg trenger ikke ny dress jeg :)
Er bare Jan thomas og andre bøø..... Som trenger 30 dresser i skapet , jeg får klare meg med den gode gamle tekstildressen en stund til, men lysten på ny har begynt å melde seg ....
50% på alt var jo veldig bra også , en slags vintertømming det her da ... Uansett du var heldig ihvertfall :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Neida (eller joda jeg er litt furt) det går så fint atte jeg trenger ikke ny dress jeg :)
Er bare Jan thomas og andre bøø..... Som trenger 30 dresser i skapet , jeg får klare meg med den gode gamle tekstildressen en stund til, men lysten på ny har begynt å melde seg ....
50% på alt var jo veldig bra også , en slags vintertømming det her da ... Uansett du var heldig ihvertfall :)
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
4000,- for en laguna seca dress?? Er du vittig? Det er jævlig billig.
-
- Kontakt:
Av disse bildene er det helt klart nederste bildet som applerer mest til min nysgjerrighet. Er liksom så en har lyst å se hva som kommer lenger framme. Det siste har en langt større x faktor en resten, selv om alle var bra bilder
Note4
Note4
- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Det øverste bildet var fetest og det er det lyssettingen som står for solnedgangen får fram en magisk stemning i bildet så enig med deg der skaff deg den i full size særlig nå som du skal selge :)?
Kule bilder! Likte de to i bunn :) Har du fått de nye belgene til spjeldene nå? Jeg ser du er av med kåpen i front, nå har du en gylden mulighet til å legge opp "head light relay mod" og evt et ladepunkt :)
Jeg har forresten montert R1 demperen nå og er veldig fornøyd.
Jeg har forresten montert R1 demperen nå og er veldig fornøyd.
Jeg hadde visst gått glipp av noen poster lenger opp! :)
Du hadde fulleffekt ja gode nyheter
Du hadde fulleffekt ja gode nyheter
- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Bilde #1 gir skikkelig bra fartsfølelse!
-
- Kontakt:
Dette jeg syns er så artig med en del bilder. Å se hvor forskjellig syn og favoritter vi har.
Det er ofte jeg har tatt bilder jeg ikke syns noe særlig om, eller jeg ikke har sett på som noe wow bilde. Også når jeg legger det ut på f. Eks Flickr så er det typisk slike bilder som får best respons.
Note4
Det er ofte jeg har tatt bilder jeg ikke syns noe særlig om, eller jeg ikke har sett på som noe wow bilde. Også når jeg legger det ut på f. Eks Flickr så er det typisk slike bilder som får best respons.
Note4
Hadde nok ikke skadet og skjekket TPS og Synken også Jeg måtte ta av alle kåper i fronten osv. For å komme til alt. Motvirker brente kontakter og får et mye sterkere lys. Jeg hadde oppgradert Ladingen også da da var det extra viktig og få på plass :)Monstr skrev:Takk for det alle sammen :-)
Ja, sykkelen var fiks ferdig gitt, så slapp noe mer surr der. Var deilig å slippe å ta av throttlebodyen, for da måtte jeg syncet alt på nytt igjen.
Headlight mod, du mener den for å motvirke brente kontakter? Det får i såfall bli en annen gang :) Er jo ikke akkurat store jobben å ta av venstre kåpe
Da er LED-blinklysene ankommet, så smeller de vel på en dag til uken :-)