Råd ved kjøp av BMW

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2733
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Råd ved kjøp av BMW

Legg inn av Busa Trond »

Gordon skrev:Til dere alle som har gitt tilbakemelding angående Triumph/BMW tema. Hoved grunn til spørsmål som jeg skrev i min opprinnelig melding er en meget frustrerende nettverk av Triumph dealers her i Norge....
Bmw er sikkert like fint som noe annet, lykke til med valget.
Du har ikke prøvd GMS på Gjøvik da. Dem har jeg fått meget tilfredsstillende behandling av ved kjøp av min Explorer. Samt service nivå videre utover. Jeg har sykkelen min på vinterlagring der, og jammen meg kom det en personlig skrevet mail fra dem hvordan sykkelen min hadde det med ønske om God Jul til meg og familien :thumleft

Gordon
Innlegg: 146
Registrert: 14 nov 2014, 19:44
Motorsykkelen din: 2015 Moto Guzzi Stelvio NTX ABS 1200cc
Sted: Hokksund

Re: Råd ved kjøp av BMW

Legg inn av Gordon »

Busa Trond skrev:
Gordon skrev:Til dere alle som har gitt tilbakemelding angående Triumph/BMW tema. Hoved grunn til spørsmål som jeg skrev i min opprinnelig melding er en meget frustrerende nettverk av Triumph dealers her i Norge....
Bmw er sikkert like fint som noe annet, lykke til med valget.
Du har ikke prøvd GMS på Gjøvik da. Dem har jeg fått meget tilfredsstillende behandling av ved kjøp av min Explorer. Samt service nivå videre utover. Jeg har sykkelen min på vinterlagring der, og jammen meg kom det en personlig skrevet mail fra dem hvordan sykkelen min hadde det med ønske om God Jul til meg og familien :thumleft
Hei Busa Trond, Jeg har tenkte på Gjøvik, det er bare 15 mil fra der hvor jeg bor, også 10 mil mindre enn til Karlstad. Det er ikke umulig at jeg tar kontakt med GMS til våren.
Gordon

ZZR-Erling

Re: Råd ved kjøp av BMW

Legg inn av ZZR-Erling »

BMW som alle andre har hatt og har endel recals. Du må sjekke opp om de er gjennomført. Ring MC HUset Nydalen, eller Speed MC Sandefjord.

Svar