Drøye 90K og jevnlig bruk av parafin som avfetting siden 2018 har i hvertfall ikke forringet hverken plast eller gummi på min KTM...JohnnyTh skrev: 31 mar 2026, 23:28 Det høres ikke veldig lurt ut. Tror ikke det er bra for lakken i lengden og parafin er vel ganske aggressivt mot plast og gummi.
Hva har du kjøpt i dag?
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41370
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hva har du kjøpt i dag?
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Du får legge ut et bilde når du har vasket, så vi får se resultatet.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
-
OnlineFredrikE24
- Innlegg: 5335
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Parafin er ikke det verste, fungerer ypperlig å vaske med, og det er litt «fett». Løser opp i mye. Så er det bare å vaske med såpe og vann etterpå.
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Hva med alle BMW’er du (jeg) har sett på bergingsbil …JohnnyTh skrev: 01 apr 2026, 00:00For meg var det motsatt. Første gangen jeg prøvde en 1250gs så føltes det som å ha et kvalitetsverktøy i hendene. En maskin som gjorde alt den skulle helt perfekt. Selvsagt var den ikke helt perfekt, den var ikke så rask som kawasakien jeg hadde og ikke så stabil i høye hastigheter. Men den gjorde jobben.AJ skrev: 31 mar 2026, 22:51 Interessant å lese hva @haakeik skriver om sine første GS erfaringer.
Som får meg til å tenke på mine egne erfaringer etter testkjøring av Triumph Tiger 1200 og Moto Guzzi V8 1200 da jeg skulle bytte ut min Triumph Tiger 1050 i sin tid.
Jeg fikk ingen særlig kontakt, for å si det slik, med Truimph'en etter todagerstestturen, men gjorde det definitivt med Moto Guzzi'en etter kun etter noen få hundre meter.
En ganske surrealistisk opplevelse.
Siden ble KTM 1290 SA og har siden ikke sett meg tilbake.
Men tar meg i å savne den karakteristiske og særegne Stelvio'en innimellom...
KTM fristet og, men etter at jeg satt på campingplassen i Seydisfjordur og så alt KTM som kom på bergingsbil så forsvant litt av den lysten.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Har faktisk ikke sett så mange, men det må være tilfeldig. BMW hører man jo stadig om at det er problemer med og de er jo ganske mange.dypen skrev: 01 apr 2026, 22:12Hva med alle BMW’er du (jeg) har sett på bergingsbil …JohnnyTh skrev: 01 apr 2026, 00:00For meg var det motsatt. Første gangen jeg prøvde en 1250gs så føltes det som å ha et kvalitetsverktøy i hendene. En maskin som gjorde alt den skulle helt perfekt. Selvsagt var den ikke helt perfekt, den var ikke så rask som kawasakien jeg hadde og ikke så stabil i høye hastigheter. Men den gjorde jobben.AJ skrev: 31 mar 2026, 22:51 Interessant å lese hva @haakeik skriver om sine første GS erfaringer.
Som får meg til å tenke på mine egne erfaringer etter testkjøring av Triumph Tiger 1200 og Moto Guzzi V8 1200 da jeg skulle bytte ut min Triumph Tiger 1050 i sin tid.
Jeg fikk ingen særlig kontakt, for å si det slik, med Truimph'en etter todagerstestturen, men gjorde det definitivt med Moto Guzzi'en etter kun etter noen få hundre meter.
En ganske surrealistisk opplevelse.
Siden ble KTM 1290 SA og har siden ikke sett meg tilbake.
Men tar meg i å savne den karakteristiske og særegne Stelvio'en innimellom...
KTM fristet og, men etter at jeg satt på campingplassen i Seydisfjordur og så alt KTM som kom på bergingsbil så forsvant litt av den lysten.Hva har vært de største feilene på de stor KTM’ene, tenker 1050, 1090, 1190 og 1290 … Jo, luftfilterboks på 1190 som ikke var helt som tenkt fra KTM da det passerte ikke godt filtrert luft inn i motor med påfølgende skade på motor. Hvor raskt dette oppsto … de som kjørte grus, sand var de første som fikk trøbbel.
Hva som var galt med alle på Island vet jeg ikke, men en av de var en 990 med ladeproblemer og en annen hadde brent clutchen. Resten vet jeg ikke.
Det var også en Honda som hadde tatt rotta på clutchen og fikk den fikset der. Veien inn til Askja er berømt for å ta livet av clutchen.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
-
ErikW
- Innlegg: 980
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: 2025 Triumph Tiger 900 Rally pro. Kawasaki Ninja 636
- Bosted: Skien
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Etter 6 st GS uten en fail og heller aldri sett de på en redningsbil, hadde jeg glatt valgt det igjen. Ryggen trengte en lettere sykkel og testet 79 og 890 KTM, men for meg ble det karakterløst. Godt vi er forskhellige tenker jeg.
Så til parafin vasking. Har man virkelig så møkkete MC R at de trenger dette griseiet for å bli rene ?
Mine sykler er coatet og trenger bare en lett skumvask for å se ut som nye.
Kjedet vasker jeg i lampeolje med kontroll over hvor restene havner.
Så til parafin vasking. Har man virkelig så møkkete MC R at de trenger dette griseiet for å bli rene ?
Mine sykler er coatet og trenger bare en lett skumvask for å se ut som nye.
Kjedet vasker jeg i lampeolje med kontroll over hvor restene havner.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41370
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Kanskje tiden er inne for å sjekke ut Moto Guzzi V7 og V85 TTErikW skrev: 03 apr 2026, 22:46 Ryggen trengte en lettere sykkel og testet 79 og 890 KTM, men for meg ble det karakterløst. Godt vi er forskhellige tenker jeg.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
ErikW
- Innlegg: 980
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: 2025 Triumph Tiger 900 Rally pro. Kawasaki Ninja 636
- Bosted: Skien
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Har vært på tanken med de begge, så de skal prøves en gang. Veldig nyskjerrig på motortypen. Litt synd V85 TT er såpass tung, men igjen så må jeg prøve disse en dag
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41370
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Tyngden har ikke så mye å si så lenge de er letthåndterlige med lav sittehøyde uten at sittestillingen blir trang med for skarp kne- og hoftevinkel.ErikW skrev: 03 apr 2026, 23:04Har vært på tanken med de begge, så de skal prøves en gang. Veldig nyskjerrig på motortypen. Litt synd V85 TT er såpass tung, men igjen så må jeg prøve disse en dag![]()
Royal Enfield kan jo være noe å snuse på også. Ingen lettvektere disse heller, men like letthåndterlige som Guzzi'ene.
Ellers har jo Kawasaki noen riktig fine 900 modeller som også bør sjekkes ut...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
ErikW
- Innlegg: 980
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: 2025 Triumph Tiger 900 Rally pro. Kawasaki Ninja 636
- Bosted: Skien
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Har jo kjøpt en rå kul ny Triumph 400XC, som er rigget med grøvre dekk nå TKC80. Montert myke vesker, bagasjebrett + øvre veltebøyler med tåkelyr inne i bøylen. En kul liten rakkar som må prøves ut først. Går som et skudd denAJ skrev: 03 apr 2026, 23:21Tyngden har ikke så mye å si så lenge de er letthåndterlige med lav sittehøyde uten at sittestillingen blir trang med for skarp kne- og hoftevinkel.ErikW skrev: 03 apr 2026, 23:04Har vært på tanken med de begge, så de skal prøves en gang. Veldig nyskjerrig på motortypen. Litt synd V85 TT er såpass tung, men igjen så må jeg prøve disse en dag![]()
Royal Enfield kan jo være noe å snuse på også. Ingen lettvektere disse heller, men like letthåndterlige som Guzzi'ene.
Ellers har jo Kawasaki noen riktig fine 900 modeller som også bør sjekkes ut...![]()
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41370
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Har antakelig nevnt det før, men gjentar gjerne; disse fyrrige 400/450 kubikkerne overrasker, helt klart. Jeg hadde jo selv en KTM 390 Duke, som var mer enn sprek nok og skikkelig god å kjøre på såvel korte som lengre turer.ErikW skrev: 05 apr 2026, 17:08Har jo kjøpt en rå kul ny Triumph 400XC, som er rigget med grøvre dekk nå TKC80. Montert myke vesker, bagasjebrett + øvre veltebøyler med tåkelyr inne i bøylen. En kul liten rakkar som må prøves ut først. Går som et skudd denAJ skrev: 03 apr 2026, 23:21
Tyngden har ikke så mye å si så lenge de er letthåndterlige med lav sittehøyde uten at sittestillingen blir trang med for skarp kne- og hoftevinkel.
Royal Enfield kan jo være noe å snuse på også. Ingen lettvektere disse heller, men like letthåndterlige som Guzzi'ene.
Ellers har jo Kawasaki noen riktig fine 900 modeller som også bør sjekkes ut...![]()
![]()
Savner denne lettkjørte og ikke minst letthåndterlige sykkelen rett som det er.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- haakeik
- Innlegg: 789
- Registrert: 17 mar 2016, 08:11
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS
- Bosted: Asker området
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Den Triumph'en så jo veldig morsom ut
-
ErikW
- Innlegg: 980
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: 2025 Triumph Tiger 900 Rally pro. Kawasaki Ninja 636
- Bosted: Skien
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Ja det er en kuul sak. Smiler godt når jeg er ute med min. Kjørte en tur i dag omgår faktisk ganske godt
-
ErikW
- Innlegg: 980
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: 2025 Triumph Tiger 900 Rally pro. Kawasaki Ninja 636
- Bosted: Skien
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Her er min
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Sono Juventino
- Innlegg: 105
- Registrert: 14 apr 2025, 09:29
- Motorsykkelen din: Husqvarna Vitpilen 401
- Bosted: Lillestrøm
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Synes et par av RE-syklene er veldig pene, så var fornøyd med å få prøvesittet på MC-messa i Lillestrøm for litt tid tilbake. Må si jeg ble overrasket over hvor tung clutchen på RE-syklene var! Spesielt sammenlignet med min egen Husky eller Honda-syklene jeg testet. Fant ut at Royal Enfield er kjent for hard clutch, og at dette er "by design", men dette ble i hvert fall helt feil for min del. Jeg har ingenting i mot ristingen fra thumperen min selv på lange turer, men tung clutch virker bare slitsomt. Hver sin smak. :)AJ skrev: 03 apr 2026, 23:21Tyngden har ikke så mye å si så lenge de er letthåndterlige med lav sittehøyde uten at sittestillingen blir trang med for skarp kne- og hoftevinkel.
Royal Enfield kan jo være noe å snuse på også. Ingen lettvektere disse heller, men like letthåndterlige som Guzzi'ene.
Tok en langtur ned til AGM Sarpsborg nå på fredagen før påske, så da fikk jeg kjøpt meg kjøresko jeg kan bruke på jobb i tillegg til en wireless Quad Lock. Fikk også skaffet meg en strømfordelingsboks etter anbefaling fra en tekniker. Denne kobles da på en sikring som styres av tenningen, så har man opptil 4 koblingspunkter fra denne. Enkel måte å sikre at man ikke har en strømtyv som tapper batteriet ved feilinstallasjon. Etter å ha forsøkt å installere ting i påsken, så fant jeg ut at jeg manglet en flatsikringsadapter med uttak til kr 74,90 som jeg måtte vente med å få kjøpt til etter påske. Mulig slikt er allmennkunnskap, men for meg var det irriterende å måtte vente.
Offisielt medlem av team midtlivskrise.
- Domino
- Innlegg: 1255
- Registrert: 06 jul 2020, 23:03
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800, 2006 Moto Guzzi Breva 750
- Bosted: Troms
Re: Hva har du kjøpt i dag?
I går bestilte jeg olje til Triumph (10w-40) og Moto Guzzi (10w-60), samt 3 stk tennplugger til Triumphen. Og gearolje til Guzzi. Jeg byttet jo olje på girkasse og kardang i fjor, men tar og bytter i år også. Det kan vel aldri gjøres for ofte.
-
Dotcom
- Innlegg: 68
- Registrert: 18 jun 2015, 19:16
- Motorsykkelen din: Honda CBR600RR
- Bosted: Hadeland
Re: Hva har du kjøpt i dag?
https://www.agm.no/sw-motech/1819731/sw ... br600rr-cb
Så er RR'en straks klar for nye turer! Har tidligere kjørt med Kriega sine tailbager, fungert ok men litt slitsomt å ta av og på.
Så er RR'en straks klar for nye turer! Har tidligere kjørt med Kriega sine tailbager, fungert ok men litt slitsomt å ta av og på.
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Nye Titan bolter til calipere, samt passet på å sikre dem med låse tråd.
Flere måter å gjøre det på, men måten flymekanikere utfører det på er vell malen ?
Etterpå var det innkjøring av nye Brembo T-Drive bremseskiver med SBS RST (Racing Sinter) klosser.
Har også fått montert Evotech tail tidy.
Flere måter å gjøre det på, men måten flymekanikere utfører det på er vell malen ?
Etterpå var det innkjøring av nye Brembo T-Drive bremseskiver med SBS RST (Racing Sinter) klosser.
Har også fått montert Evotech tail tidy.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Ducati Hypermotard 950 SP
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Flott sykkelfolbjo skrev: 12 apr 2026, 23:16 Nye Titan bolter til calipere, samt passet på å sikre dem med låse tråd.
Flere måter å gjøre det på, men måten flymekanikere utfører det på er vell malen ?
Etterpå var det innkjøring av nye Brembo T-Drive bremseskiver med SBS RST (Racing Sinter) klosser.
Har også fått montert Evotech tail tidy.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Re: Hva har du kjøpt i dag?
jo, takk for det dypen.
Ja, jeg har tang og gjør det selv. Tenkte jeg skulle oppgradere til ny tang, som snurrer begge veier.
Avslutningen eller "pigtail'n" skal jo snurres motsatt vei for å låse, så den tar man manuelt ved å snurre tangen motsatt vei.
Den andre tangen har en omstiller slik at den kan snurre tråden begge veier.
Ja, jeg har tang og gjør det selv. Tenkte jeg skulle oppgradere til ny tang, som snurrer begge veier.
Avslutningen eller "pigtail'n" skal jo snurres motsatt vei for å låse, så den tar man manuelt ved å snurre tangen motsatt vei.
Den andre tangen har en omstiller slik at den kan snurre tråden begge veier.
Ducati Hypermotard 950 SP
-
kjland
- Innlegg: 202
- Registrert: 22 jul 2024, 19:32
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger 900 GT 2025 modell, Triumph Tiger 900 GT Pro 2026 modell
- Bosted: Øygarden (utenfor Bergen)
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Hentet ut Triumph Tiger 900 GT i dag

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41370
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Populær modell dette, ser det ut til.
Gratulerer så mye med en utvilsomt flott sykkel
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Megaoctane
- Innlegg: 192
- Registrert: 28 aug 2023, 20:38
- Motorsykkelen din: ‘24 BMW R1300 GS
- Bosted: Oslo
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Gratis med Tiger. Veldig fin sykkel.
- Gammelbokser
- Innlegg: 233
- Registrert: 24 apr 2024, 21:52
- Motorsykkelen din: Gammelboksere
- Bosted: Øvre Bratsberg Amt
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Ikke i dag, men nylig;
et oljefilter til min GPz. Benyttet anledningen da jeg var forbi, - og jo visst - han hadde det på hylla
Fantastisk å slippe å måtte bestille (enda mer) langveisfra, og å måtte betale mer for frakt enn selve delen, og dertil å måtte vente unødvendig lenge på at dagens distribusjonssystem ("posten" er ikke lenger verdt det navnet) skulle levere den.
Heia https://waagbomc.no/
et oljefilter til min GPz. Benyttet anledningen da jeg var forbi, - og jo visst - han hadde det på hylla
Fantastisk å slippe å måtte bestille (enda mer) langveisfra, og å måtte betale mer for frakt enn selve delen, og dertil å måtte vente unødvendig lenge på at dagens distribusjonssystem ("posten" er ikke lenger verdt det navnet) skulle levere den.
Heia https://waagbomc.no/
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Salg på Ryobi hos OBS Bygg.
https://www.obsbygg.no/verktoy-og-tilbe ... gIs3fD_BwE
Når du har rette ventiler på motorsykkelhjula var Ryobi sin kompressor med manometer kjempefin, kjøpte en slik også
https://www.clasohlson.com/no/Ryobi-R18 ... /p/41-2441
https://www.obsbygg.no/verktoy-og-tilbe ... gIs3fD_BwE
Når du har rette ventiler på motorsykkelhjula var Ryobi sin kompressor med manometer kjempefin, kjøpte en slik også
https://www.clasohlson.com/no/Ryobi-R18 ... /p/41-2441
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European