Har blitt noen feilleveringer fra Ali opp gjennom tidene men det ordnes det alltid opp i kjapt og greit men bare de siste få ukene har Ali fått seg 2 alvorlige riper i lakken...
- Bestilte 50 stk 18650 Lithiumceller 3500 mAh. Ved NOR-test (opplading/utlading/opplading) viste samtlige celler ca 42% av oppgitt kapasitet. Reklamasjon blankt avvist.
- Bestilte 50 stk 18650 Lithiumceller 6800 mAh. Nå har jeg jo skjønt at teknisk kapasitet på 18650 celler er rundt 3500mAh så disse visste jeg at var gambling men stolte på at Ali ville rydde opp slik de alltid har gjort om der er noe feil. Da pakken, som skulle være ca 2 kg, dukket opp var det bare en liten konvolutt på 22 gram som inneholdt 1 stk alkalisk AA batteri. Flere runder med reklamasjon og appeal endte opp med blank avvisning av refusjon der selger sier at de ikke tjener penger om de skulle ta hånd om reklamasjoner og Ali godtar ikke bevisene mine så saken er ferdigbehandlet med konklusjonen: "Final solution: No refund". I tillegg til bilder leverte jeg denne som dokumentasjon: