Fra 2990,- til 8714,- ...
https://www.klarna.com/no/shopping/pl/c ... Rider-500/
Hel…. dette var jo ingen kodelås med vire …
Gjør som jeg gjorde; kjøp vaier, bruk en egnet metallbit til å klemme rundt vaieren når du lager låseløkkene og med krympestrømpe der du klemmer sammen for å lage låseløkka:dypen skrev: 03 sep 2024, 17:13Hel…. dette var jo ingen kodelås med vire …Du snakker om å sende feil vare. Bare en vanlig nøkkelring holder med uttrekkbar snor
https://www.norskuniform.no/tilbehor-og ... nture.html
Gratulerer
Hva ble prisen på den?ErikW skrev: 04 sep 2024, 22:55 Var en tur på MC Oslo forrige Onsdag og det er skummelt![]()
Gikk ut med ny BMW GS Namib 3 lags Goretex dress.
IMG_4336.jpeg
Nei, det er egentlig forsåvidt så stock som man får en Harley om dagen.
Pleier ikke oppgi pris
Velkommen! Kjekt å ha det i ordenolemp skrev: 05 sep 2024, 18:40 Kjedelige greier. Nye dekaler til tanken til min første sykkel Street Triple RS 2017 mod. Nå står det riumph på ene siden!
Dette er gode sko og som du skriver både til kjøring og gå iDomino skrev: 11 okt 2024, 14:21 Ikke akkurat i dag, men jeg kjøpte meg nye støvler i sommer. Lindstrands Sport Touring. Veldig fornøyd hittil, bortsett fra en liten detalj. Jeg ser det er en liten fare for at buksa glir opp slik at det kan bli ei glippe der vann kan komme inn. Så ideelt burde de ha vært et par cm høyere.
Lindstrands.png
Men godt til både kjøring og gåing.
Har ikke sjekket priser på olje men det første som slo meg @AJ at det var dyr olje. V7’n har jo tørrkløtsj så da må du ikke ha JASO MA2 olje, Castrol er i min verden bra olje og 10W-60 regner jeg med er anbefalt viskositet. Kan du bruke semi-syntetisk eller er det syntetisk som gjelder? Utfra beskrivelsen på oljen du har kjøpt er det en veldig bra olje som brukes i Formel 1.AJ skrev: 10 okt 2024, 19:07 Da fikk jeg sikret meg 4 liter Castrol 10w60 Supercar motorolje til V7'ern til den laveste prisen jeg fant på nettet her om dagen, nemlig kr. 895,- inkl. porto.
Det var en god pris!
Ingen andre nettbutikker var i nærheten:
castrol 10w60 supercar.png
Penger spart er penger tjent.
Handlet på Eurodel.no, som nå ikke lenger har denne oljen i sortimentet, ser det ut som...