Registerreim sammen med vannpumpe er i en særstilling på levetid, har vel nesten ikke hørt om motorer som blir kjørt flere hundretusen kilometer med 25 - 30 år bak seg hvor begge deler ikke har vært byttet. Serviceintervall sier «Inspeksjon» hver 100k kilometer og ingen tid, bytte hver 150k kilometer og ingen tid. Hvorfor MC Huset Nydal har byttet regreim på 91000 kilometer på min er jeg usikker på, kanskje tidligere eier bare ville bytte.
Det er selvfølgelig faste intervaller på ventilkontroll / justering men det er ikke veldig mange som må justeres ved kontroll.
Har lest om de som har kjørt over 500k kilometer med disse, snakket også med en utenfor Odda i -23 på en 2002 model med sidevogn som hadde kjørt ut to motorer med ca 400k på hver og var nå på tredje motor med total kilometerstand på over 800k som er bare imponerende. De to han hadde tatt ut skulle igjen bli en nyoverhalt reservemotor igjen

Det blir moro å få testet denne over tid nyservet med nye dekk, er mest spent på motor hvor kvikk, smidig og arbeidsvillig den er da jeg har kjørt foreløbig mest fire felt motorvei i ufyselig kaldt vær med mye vind. Farten merkes i liten grad men været gjør veldig mye for oss på to hjul