Cutless sin blogg
- Bjerknez
- Innlegg: 22928
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Knakande flott vær! Også så flott vann i bakgrunnen der også da! :)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37884
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Ja, det hender du glimter til, Bjerknez...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37884
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Fortsatt fornøyd med sykker'n?
Fikk en god tur på grusveier med en Aprilia Tuareg 660 i sommer. Likte denne godt. Overrasket meg positivt på mange måter.
Må kanskje få prøvekjørt en Ducati maken til din neste sesong ...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 22928
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Har sagt det før. Jeg synes sykkelen virker bad ass sett fremifra. Jeg er mer skeptisk til bakenden i et design perspektiv. Potta peker litt for mye oppover og følger ikke sykkelens naturlige linjer.
Ellers liker jeg displayet og jeg antar også at man ikke trenger å være flau over lyden. Dessuten er det en litt særegen sykkel i det segmentet. Ikke all har den, og det liker jeg. :)
Ellers liker jeg displayet og jeg antar også at man ikke trenger å være flau over lyden. Dessuten er det en litt særegen sykkel i det segmentet. Ikke all har den, og det liker jeg. :)
- Cutless
- Innlegg: 1218
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Sted: Trondheim
Re: Cutless sin blogg
Fortsatt fornøyd Men har ikke fått testet den på tur over flere dager enda.
Mye av kjøringen nå om dagen går med på å bli bedre kjent med sykkelen på løst underlag. Har ingen erfaring med å kjøre stor sykkel utenfor asfalten fra før av. Den er overraskende håndterlig så lenge hjulene går rundt
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Bjerknez
- Innlegg: 22928
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Haha
Jeg ville satt på en liten paraply på den eksosen. Så slipper den å fylles med vann i regnvær
- Olav K
- Innlegg: 2636
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Sted: Odda/Rosendal
Re: Cutless sin blogg
Denne hadde jeg ikke fått med meg Gratulerer så masse med griseflott sykkel, foreløpig en litt sjelden blomst (har ikke sett den "live" enda) Liker den litt "retro"aktige looken, som helt tydelig har Cagiva Elefant for inspirasjonskilde, iallefall utseendemessig.Cutless skrev: ↑28 sep 2022, 22:24Fortsatt fornøyd Men har ikke fått testet den på tur over flere dager enda.
Mye av kjøringen nå om dagen går med på å bli bedre kjent med sykkelen på løst underlag. Har ingen erfaring med å kjøre stor sykkel utenfor asfalten fra før av. Den er overraskende håndterlig så lenge hjulene går rundt
1197C63C-0AC5-49EA-863C-3FBA5AE581B5.jpeg
Har du først begynt å snuse på adventure, så er det neppe noen vei tilbake
Anbefaler deg å ta deg en helgetur fra Trøndelagen, og ned til Røros/Alvdal/Folldalsområdet.
Der er så mye fine og morsomme veger, som nok vil få deg over til "the dark side" med hud og hår
Gratulerer igjen
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Innlegg: 22928
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Bare for ordens skyld, så synes jeg sykkelen til Cutless generelt ser veldig bra ut. Snakker med han en del utenom dette forumet også og det er mye ørepiriking og vennskapelig sarkasme ute å går :) Dette er ganske gjensisidig også. Noe jeg synes er litt gøy :)
Er man sikker i sitt valg så tåler man det :)
Er man sikker i sitt valg så tåler man det :)
- Cutless
- Innlegg: 1218
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Sted: Trondheim
Re: Cutless sin blogg
Da var seilbåten solgt, så nå blir det mer tid til MC igjen :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37884
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Demokjørte en maken til din.
Men endte altså opp med en 850 Spesial.
Litt tilfeldig siden V7 Stone modellen var solgt da jeg viste kjøpsinteresse for denne.
Så gikk det noen måneder og forhandler satte ned prisen på 850 Special, som de hadde hatt stående i butikken kanskje litt for lenge... og ga en god innbyttepris på KTM 390 Duke'en, og da var salget i boks :) .
390'en ble for øvrig kjapt solgt, ikke uventet på noen måte, populær som denne modellen er .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 497
- Registrert: 28 feb 2021, 12:45
- Motorsykkelen din: 2012 yamaha fz8, 2015 Suzuki vstrom 1000
Re: Cutless sin blogg
Er de så populære?
Lite sykler jeg ser ligge så lenge på finn enn noe under 600cc
Både bmw310 ktm390 og de få japsesykler jeg har sett på finn på 300-400cc ligger svært lenge.
Lite sykler jeg ser ligge så lenge på finn enn noe under 600cc
Både bmw310 ktm390 og de få japsesykler jeg har sett på finn på 300-400cc ligger svært lenge.
If you gonna be dumb you gotta be tough
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37884
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Min ble i hvert fall solgt etter kort tid uansett...
Nysalgsoversikten viser vel også at KTM 390 Duke er ganske populær.
At noen "ønsker" eller "tror" noe annet får så være...
Brukte 390'er som ligger lenge på Finn.no er vel antakelig priset for høyt.
Slik er det jo alltid, at noen tror de sitter på "gull" og kan prissette deretter...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 497
- Registrert: 28 feb 2021, 12:45
- Motorsykkelen din: 2012 yamaha fz8, 2015 Suzuki vstrom 1000
Re: Cutless sin blogg
At din blir solgt fort hos en forhandler har vel lite til ingenting å gjøre at det er en populær sykkel?
Klarer du skrive et innlegg her inne uten å nevne en ktm eller guzzi?
Klarer du skrive et innlegg her inne uten å nevne en ktm eller guzzi?
If you gonna be dumb you gotta be tough
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37884
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Cutless sin blogg
Regner med du mener KTM 390 Duke?
Jo, denne er ganske populær, ja.
Det er bare å sjekke nysalgsstatistikken over tid, det.
Hvorfor mange havner på Finn.no gidder jeg ikke bruke tid på å fundere over.
Men det er nok åpenbart at mange priser syklene sine for høyt...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering