Ny redaktør i bladet motor - nytt håp for MC-stoff der?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Ny redaktør i bladet motor - nytt håp for MC-stoff der?

Legg inn av evike »

Fikk i dag en mail fra NAF om at bladet Motor nå skal relanseres med bl.a. ny redaktør. Dette er i det minste forhåpningsfullt en forbedring. Vi som har sittet i NAF MC-styrer rundt omkring har ventet med lengsel på denne dagen da den forrige redaktøren effektivt blokkerte det meste av innspill fra oss i NAF MC-avdelingene rundt omkring i landet.

Håper derfor at det nå kan være håp om at NAF MC kan få profilere seg og vise frem de forskjellige aktivitetene og klubbene.

For dere vet vel det dere som er NAF-medlemmer at hvis dere melder dere inn som MC-eiere så koster det 175,- ekstra, men da er dere også automatisk medlem i den NAF MC-klubben som geografisk passer til det området dere bor i?
Akkurat dette er en av de tingene vi ønsket å gjøre kjent, men aldri fikk muligheten til mens forrige redaktør hadde siste ord mht. hva som skulle trykkes.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3461
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Ny redaktør i bladet motor - nytt håp for MC-stoff der?

Legg inn av JohnnyTh »

evike skrev:Fikk i dag en mail fra NAF om at bladet Motor nå skal relanseres med bl.a. ny redaktør. Dette er i det minste forhåpningsfullt en forbedring. Vi som har sittet i NAF MC-styrer rundt omkring har ventet med lengsel på denne dagen da den forrige redaktøren effektivt blokkerte det meste av innspill fra oss i NAF MC-avdelingene rundt omkring i landet.

Håper derfor at det nå kan være håp om at NAF MC kan få profilere seg og vise frem de forskjellige aktivitetene og klubbene.

For dere vet vel det dere som er NAF-medlemmer at hvis dere melder dere inn som MC-eiere så koster det 175,- ekstra, men da er dere også automatisk medlem i den NAF MC-klubben som geografisk passer til det området dere bor i?
Akkurat dette er en av de tingene vi ønsket å gjøre kjent, men aldri fikk muligheten til mens forrige redaktør hadde siste ord mht. hva som skulle trykkes.
Synd det er så langt mellom NAF MC klubbene. Litt lite aktuelt med en klubb som ligger to timer unna. Naf er jo bra, men koster jo en del da. Har tenkt på å melde meg inn mange ganger, men så har man jo veihjelp gjennom forsikringen og slike rabattavtaler er jeg aldri flink til å bruke. Måtte være om man hadde trengt en advokat en gang.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
norse900
Innlegg: 984
Registrert: 18 sep 2013, 15:25
Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Sted: Stavanger

Re: Ny redaktør i bladet motor - nytt håp for MC-stoff der?

Legg inn av norse900 »

evike skrev:For dere vet vel det dere som er NAF-medlemmer at hvis dere melder dere inn som MC-eiere så koster det 175,- ekstra, men da er dere også automatisk medlem i den NAF MC-klubben som geografisk passer til det området dere bor i?
Nei, -visste ikke det. Har gitt melding til NAF om at jeg ikke lengre vil være medlem siden jeg har kvittet meg med "gammel-bilen".
Hadde sikkert vært greit å få overført medlemsskapet til MC, men nå er jeg altså utmeldt... Ikke har det vært særlig mye MC-stoff heller i bladet, så her er det sikkert mye å ta tak i. Lykke til med ny redaktør!!

(Har fått det nye MOTOR, så jeg gjetter på at NAF ikke har fått med seg utmeldingen min :-k )
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

Brukeravatar
norse900
Innlegg: 984
Registrert: 18 sep 2013, 15:25
Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Sted: Stavanger

Re: Ny redaktør i bladet motor - nytt håp for MC-stoff der?

Legg inn av norse900 »

JohnnyTh skrev:...Måtte være om man hadde trengt en advokat en gang.
NAF dekker kun de første timene. Det går langt flere med hvis man skal krangle med et bilverksted (Har erfaring). Vanlig forsikring dekker en god del, men det ble likevel noen 1000-lapper i advokat-utgifter. MEN; det var VEL verd det da saken endelig tok slutt. :thumleft
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3461
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Ny redaktør i bladet motor - nytt håp for MC-stoff der?

Legg inn av JohnnyTh »

Ser ikke helt verdien av medlemskapet dessverre. Har kjørt bil i 24 år og har hatt behov for veihjelp en gang. Men har jo veihjelp avtale i forsikringen. Får vel få meg et medlemskap i NMCU igjen før Naf
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

olepeder
Innlegg: 203
Registrert: 19 jul 2012, 04:26
Motorsykkelen din: BMW K1600GT
Sted: Levanger

Re: Ny redaktør i bladet motor - nytt håp for MC-stoff der?

Legg inn av olepeder »

Det finnes medlemsskap uten veihjelp som er en del rimeligere. Jeg har etterlyst medlemsskap uten bladet Motor uten hell siden jeg synes bladet er frustrerende dårlig.

Svar