AJ Arena...friskmeldt!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av Bjerknez »

AJ skrev: 22 apr 2023, 18:57
Bjerknez skrev: 22 apr 2023, 18:49 Jeg sikler jo på en lignende sykkel selv som befinner seg i samme gate, men jeg er fortsatt usikker på om jeg ønsker å gå den veien. Jeg får se hva jeg konkluderer med etter sommerturen i år og når vinteren slår inn igjen ;)
Moderne retrosykler er skikkelig artig! Så ingenting å lure på :) .

Utvalget er heller ikke så verst, nå som også BSA er tilbake på norsk jord.
Og Triumphsyklene er jo skikkelig flotte.
Eneste "feilen" med Triumphklassikerne er at de er væskekjølte ;) .
Samme gjelder nye BSA 650, mens Norton Commando 961 fortsatt er luftkjølt. Riktignok assistert av en oljekjøler. Men det er innafor :) .
Ja, jeg har virkelig sansen for Speed Twin 1200. Den krever noen modifikasjoner hvis jeg skal ta den ideen videre og jeg må gå ned på sittekomfort (men samtidig opp med komfort med tanke på rygg) og stabilitet. Rocket er rene toget. Speed twin danset rundt rimtignok på litt slappe dempere, mens rocket ligger fjellstøtt og trygt. :)

Det er også et annet dilemma jeg har og det er at 70% av kjøringen min i løpet av et år foregår i hjemtraktene og småkjøring, og de resterende 30% blir sommerturen. Derimot er sommerturen det absolutte høydepunktet og der tror jeg Rocket vinnner.

Men vi før se. Jeg skjønner vertfall godt hvorfor du liker Guzzien. Alt blir på en måte "enklere" og lettere og man føler seg mer i ett med sykkelen, på en måte. Altså man kjenner følelsen av å være på tur bedre, på godt og vondt. :)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Bjerknez skrev: 22 apr 2023, 19:05 Det er også et annet dilemma jeg har og det er at 70% av kjøringen min i løpet av et år foregår i hjemtraktene og småkjøring, og de resterende 30% blir sommerturen. Derimot er sommerturen det absolutte høydepunktet og der tror jeg Rocket vinnner.
Speed Twin 1200 vil jeg tro er mer letthåndterlig sånn i det daglige med kjøringen i hjemtraktene, som du nevner. Kanskje du også slipper å tenke på litt uheldige parkeringssituasjoner med Rocket, som jeg antar er en god del tyngre og dermed ikke lett å manøvrere i mulig kinkige situasjoner?
Har vært borti de som har parkert en smule forkjært og hatt behov for å få trukket sykkelen ut fra den uheldige parkeringsposisjonen... ;)

Speed Twin 1200 på langtur?
Tja, vet ikke. Men tror neppe den er det kleineste du kan dra på tur med. Bagasjeløsninger finnes og hvis behov for vindbeskyttelse så finnes nok det også.
Og på langturene dine så kjører du vel i all hovedsak på gode veier og da er det vel liten grunn til å betvile denne sykkelens kapasitet og evne til å gi deg gode kjøreopplevelser på slike veier.

Uansett, lykke til med den korte eller lange tiden du tar i tenkeboksen ;) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Jeg har hørt det nevnt og lest det svart på hvitt også. Nemlig dette, med forbehold om at det ikke er ordrett gjengitt. Men innholdet og meningen kan man ikke ta feil av, myntet da spesielt på motorsykkelfolk, selvfølgelig:

"Det er to ting man ikke kan unngå her i livet og det er skatten (altså betaling av skatt...) og BMW GS".

Langt på vei sant, naturligvis. Begge deler er uunngåelig. Skatten tar sin del hver måned og BMW GS unngår man på ingen måte møte på i MC-sesongen.
Sånn er det bare.

Men! det går helt utmerket å unngå å bli BMW GS eier hvis det er det utsagnet er ment å bety ;) . Noe det selvfølgelig er :knegg .

Hva jeg mener om BMW GS og da spesielt boxermotormodellene, så er ikke det interessant i denne sammenhengen. Det interessante er, greier jeg å unngå å bli en eier av en slik?
Den som lever får se... ;)

Så en annen uttalelse, eller påstand, om du vil:
"Man er ikke blitt en ekte, skikkelig motorsyklist på ordentlig før man har eid en Moto Guzzi" :[-X .
Og selvfølgelig praktisert aktiv Moto Guzzisme, naturligvis. Altså kjørt en god del Moto Guzzikilometere :crazy: .


Så det så!
:knegg

Jada :crazy: !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av Bjerknez »

AJ skrev: 22 apr 2023, 19:55
Bjerknez skrev: 22 apr 2023, 19:05 Det er også et annet dilemma jeg har og det er at 70% av kjøringen min i løpet av et år foregår i hjemtraktene og småkjøring, og de resterende 30% blir sommerturen. Derimot er sommerturen det absolutte høydepunktet og der tror jeg Rocket vinnner.
Speed Twin 1200 vil jeg tro er mer letthåndterlig sånn i det daglige med kjøringen i hjemtraktene, som du nevner. Kanskje du også slipper å tenke på litt uheldige parkeringssituasjoner med Rocket, som jeg antar er en god del tyngre og dermed ikke lett å manøvrere i mulig kinkige situasjoner?
Har vært borti de som har parkert en smule forkjært og hatt behov for å få trukket sykkelen ut fra den uheldige parkeringsposisjonen... ;)

Speed Twin 1200 på langtur?
Tja, vet ikke. Men tror neppe den er det kleineste du kan dra på tur med. Bagasjeløsninger finnes og hvis behov for vindbeskyttelse så finnes nok det også.
Og på langturene dine så kjører du vel i all hovedsak på gode veier og da er det vel liten grunn til å betvile denne sykkelens kapasitet og evne til å gi deg gode kjøreopplevelser på slike veier.

Uansett, lykke til med den korte eller lange tiden du tar i tenkeboksen ;) .
Vindskjerm blir ikke aktuelt. Vinden tåler jeg helt fint :)

Jada, jeg har hatt noen kleine parkeringsepisoder med Rocket hvor Cutless måtte hjelpe meg med ryggingen. Skjedde stort sett i forbindelse med parkering rundt hytter etc. på ujevnt underlag og våt mark etc.

Bagasjeløsninger finnes helt klart, men jeg er litt pirkete på hvordan sykkelen ser ut med bagasjeløsning også. Men noe slikt ser jo bra ut synes jeg.
DB112908-C4D3-4EEE-8985-DB3DC5AC30A1.jpeg
Problemet blir å finne og ike minst ordne festemuligheter for en salveske eller roller bag, samt en tankveske. Sykkelen er jo ganske liten....

Har jo kjlrt norge rundt med Street Triple også så turboten bekymrer jeg ikke, selv om jeg skjønner at det blir en kompromiss der sammenlignet med Rocket. Men blir uansett ikke noe bytte i år :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av Bjerknez »

GS skal jeg fint klare å unngå. Da legger jeg heller alt på hylla. :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Litt mer V7 erfaring etter seks dagers eierskap.

De franskproduserte Dunlop Arrowmax dekkene som sykkelen ble levert med virker lovende. Godt veigrep og retningsstabilitet. Kjennes også trygge ut ved nedlegg i bra fart i svinger.
Har dog ikke fått testet ut disse på vått føre enda.

Demperne:
Vel... ikke de beste på langt nær på de "vedlikeholdsfrie" veiene her jeg bor. Men slik veiene er nå denne våren og det manglende vedlikeholdet gjennom altfor mange år, så hjelper sannsynligvis ikke det ypperste på øverste hylle heller.
På veier med normal veistandard funker demperne helt greit. Også ved kraftige nedbremsinger uten at framdemperne dykker mer enn hva man må forvente. Og retningsstabiliteten er fortsatt på stell ved slike nedbremsinger.

Bensinforbruket:
Løpende under kjøring fra under 0,4 til ca. 0,48, helt innafor på en ny luftkjølt motor på 853 kubikk.

By - og krypkjøring:
Rykkfri gange i gangfartskjøring og ingen hikk-ups når køen beveger seg itt kjappere. Her er V7'ern langt bedre enn 1290'en, faktisk.
Dette gjelder Hønefoss hvor bilistene ikke har "våknet" skikkelig enda og legger seg godt ut til høyre når de ser en MC i speilet slik at vi får god nok plass til å fildele...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Pga. snøværet som kom måtte servicetimen til V7'ern utgå. Ny time 3. mai.
Hvis helgeværet blir bra så betyr dette ytterligere noen innkjøringskilometere. Landet på 820km. før snøfalllet satte en stopper for mer kjøring.
Men nå kan jeg altså strekke meg opp mot 1000 km. og håper selvfølgelig på at det blir tradisjonell MC-utfart 1. mai :prf .

Ellers fikk 1290'en sin andre luftetur så langt i år. Herlig sykkel, som passerte 73K i løpet av turen :crazy: .
Ikke mange milene i dag siden det er langt fra sommerlig enda her i distriktet...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4703
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av FredrikE24 »

Er jo bare å prøve en R1250GS og se hva du synes. Mange er helt tullete glad i dem, andre ikke så begeistret. Jeg tror imidlertid alle kan si det er en veldig bra motorsykkel til det meste.
Jeg har prøvekjørt og om jeg var i markedet for sånn type sykkel, så hadde det blitt en sånn sansynligvis, men jeg synes min egen sykkel er mye artigere å kjøre, og firesylindret er mye smoothere.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Endelig en luftetur med V7'ern igjen.
Men bare et par mil. Kjølig og mye vind, men uten at Guzzi'en syntes å la seg affisere av det, faktisk. Positivt overrasket over det, må jeg si.

Snart blir det vel vår på årntli og flere turer. Og med denne sykkelen tror jeg dette kanskje kan bli min artigste MC-sesong noensinne - med ekte italiensk kjøreglede som bonus på hver tur :crazy: !
v72904213.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Det ble, som skrever i en annen tråd, en lengre tur i går med V7'ern, tross ikke akkurat sommerlige temperaturer. Ingen tur i dag på det som tradisjonelt jo er den store utfartsdagen til MC-folket her i landet.

Guzzi'en kvikner til mer og mer og har nå lagt på seg ytterligere noen mil og er bare noen få km. unna 1000 km.
Iflg. brukermanualen er innkjøringsperioden inntil 1500 km. Så da passer det bra med service 3. mai, som også betyr at varsellampa for turtallet flyttes fra 4500 til 6800 rpm.
Og det kan fort bety ganske mye artigere kjøring :crazy:

Olje -og filterbytte og ventilsjekk med evt. justering og Guzzi'en er skikkelig klar for sesongen :twothumbs: !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Ferdig "kattevasket", Blaster Sidekick-tørket og klar til å ta turen til 1. gangsservicen straks sola har fått tørket opp veiene litt mer her oppe :sunny: :

Bilde

Bilde
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av Bjerknez »

Det varmer mitt hjerte at du blåser av vannet med Blaster SIdekick AJ :twothumbs:

En liten pluss i margen fra meg der :)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Bjerknez skrev: 02 mai 2023, 12:53 Det varmer mitt hjerte at du blåser av vannet med Blaster SIdekick AJ :twothumbs:

En liten pluss i margen fra meg der :)
Smart og effektiv denne Blaster Sidekick'ern, ja :prf
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

AJ skrev: 01 mai 2023, 18:58 (...)service 3. mai, som også betyr at varsellampa for turtallet flyttes fra 4500 til 6800 rpm.
Og det kan fort bety ganske mye artigere kjøring :crazy:
Her en som dristet seg til et par steg ekstra:



Er ganske sikker på at det blir ganske så mye morsommere V7 kjøring når turtalls"sperra" endres fra 4500 til... ja, 7000, som karen i videoen gjorde :crazy: .

Med den kjappe gassresponsen og turtallsvilligheten denne V7 motoren har, selv om den langt fra er noen racer, kan dette blir riktig festlig :D !
Så det er vel unødvendig å nevne at man gleder seg til å hente sykkelen etter utført service i morgen :twothumbs: !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)

Legg inn av AJ »

Merkbar endring på gassrespons og turtallsvillighet på V7'ern etter dagens 1. gangsservice. Overraskende merkbar, faktisk!
Og enda er ikke 850 motoren ferdig innkjøpt, noe som er helt vanlig med disse Guzzimotorene. De "løsner" for alvor først etter flere tusen km.
Så her er det mye artig å se fram til :D !

Opplevde det samme på Stelvio'en i sin tid. Den motoren ble overraskende sprek og effektiv etter mange tusen km. i forhold til kubikkstørrelse og beskjedne HK-effekt.
Så disse motorene har noe litt uforklarlig mystisk og "magisk" ved seg etter hva jeg har erfart så langt med mine to Guzzi'er.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar