AJ Arena...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Endelig fått testkjørt Hondas nye el-bil!
Hyggelig dag på jobb i dag med testkjøring av nye Honda e. Hondas elbil hvor det futuristiske er godt mikset med det Hondaklassiske fra sekstitallets Honda 600 olh syttitallets Civic.
En utrolig morsom bil å kjøre med sine drøye 150 elektriske hestekrefter og bakhjulsdrift (!).
Dette er pt. den eneste Honda e demobilen her i landet, på tyske skilter.
Skikkelig moro å være blant de aller første journalistene her i landet som i dag fikk muligheten til å testkjøre denne en snau time i dag før den sendes videre ut av distriktet her jeg bor til neste forhandler.
I juni i fjor var jeg tilstede da prototypen ble avduket i Oslo.
Nå, et år senere, er Honda elbilen leveringsklar.
En skikkelig artig bil som jeg er ganske sikker på at mange motorsykkelfolk vil falle pladask for !
Sladrespeilet kan veksles mellom vanlig visning og kameravisning. Og de innvendige kamerasidespeilene fungerer upåklagelig.
Innehaver Elisabeth av Hondabilbutikken på Harestua er strålende fornøyd med Honda e og avslørte at dette er hennes nye pendlerbil.
Fra prototypavdukningen i Oslo juni 2019:
En utrolig morsom bil å kjøre med sine drøye 150 elektriske hestekrefter og bakhjulsdrift (!).
Dette er pt. den eneste Honda e demobilen her i landet, på tyske skilter.
Skikkelig moro å være blant de aller første journalistene her i landet som i dag fikk muligheten til å testkjøre denne en snau time i dag før den sendes videre ut av distriktet her jeg bor til neste forhandler.
I juni i fjor var jeg tilstede da prototypen ble avduket i Oslo.
Nå, et år senere, er Honda elbilen leveringsklar.
En skikkelig artig bil som jeg er ganske sikker på at mange motorsykkelfolk vil falle pladask for !
Sladrespeilet kan veksles mellom vanlig visning og kameravisning. Og de innvendige kamerasidespeilene fungerer upåklagelig.
Innehaver Elisabeth av Hondabilbutikken på Harestua er strålende fornøyd med Honda e og avslørte at dette er hennes nye pendlerbil.
Fra prototypavdukningen i Oslo juni 2019:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena...
Kult. Fikk du en ordentlig tur? Syns Honda trår vannet forsiktig, men én modell er da bedre enn ingen :) Måtte den få mange storesøsken!
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Sted: Kongsberg
Re: AJ Arena...
Sjarmerende bil, og mange smarte løsninger. Jeg synes det ser ut som Honda har truffet bra med denne.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Ja, det synes jeg også. Moderne designuttrykk, men samtidig mye historie i linjene, spesielt til Honda 600 :
Jeg er ikke særlig i tvil om at designerne av Honda e har brukt en del tid på å kikke nøye på arkivbildene.
Det ble kun en snau times kjøring. Kortere enn vanlig pga. forskjellige forhold. Men man fikk da kjørt i "Sport" modus og kjent på e-pedalens funksjon bremse- og regenerings og stopp funksjon, og hvor fort man venner seg til innvendige kamerabakspeil, parkeringsassistenten og hvordan bilen oppfører i kurvekjøring og forbikjøringen i "Sport" modus.
Her kjenner man virkelig at bakhjulsdriften tar tak og gir en ganske annerledes kjøreopplevelse enn en forhjulstrekker.
Vektfordelingen kjentes perfekt ut og styrefølelsen var presis og direkte, på grensen til det sportslige.
Og svingradiusen på bare 4,3 m. (!) var nærmest svinmlende. Dvs. man ble nesten svimmel når man prøvde fullt rattutslag i litt hastighet utover det man vanligvis kjører i når man skal "snu på en femøring.
Sittekomforten i førersetet var overraskende god, stoffkvaliteten i setene som i høykvalitets skandinaviaproduserte møbler. Det samme med det diskrete stoffmønsteret.
Trangere plass i baksetet, selvfølgelig i den 383 cam lange bilen. Grei plass til to og overraskende god takhøyde for meg med mine 184 cm med lang torso/overkropp.
Ellers; sparsommelig bagasjerom. Men dette er ingen bil med ambisjoner om langturer, noe også rekkevidden gir klar beskjed om med drøye 200 km.
Vel, det var noen av inntrykkene jeg kom på akkurat nå.
Kan hende det kommer flere inntrykk etter hvert.
Til slutt kan jeg nevne at dette er en bil jeg godt kunne tenkt meg som et utenom-MC-sesong kjøretøy lokalt og kjøring til de nærmeste byene. Men noen langturbil er det ikke.
Iflg. bilbutikkinnehaveren er Honda i el-siget for alvor. Det vil komme el-Hondaer på rekke og rad de kommende månedene.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 219
- Registrert: 20 jan 2009, 10:42
- Motorsykkelen din: BMW R1250 RS 2020 Modell
- Sted: Oslo
Re: AJ Arena...
Historikk
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
The-Stig skrev: ↑22 mar 2020, 16:15 Er dette noe for deg, mister?
https://denalielectronics.com/collectio ... 790-series
Nei. Det tror ikke ikke. Har nok lys med det sykkelen er levert med fra fabrikken.
Kan samtidig nevne at jeg synes det blir en drøy smule overkill med alle disse syklene man møter med altfor mye ekstralys slik at man selv på dagtid blir blendet.
Helt unødvendig, etter min mening.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 219
- Registrert: 20 jan 2009, 10:42
- Motorsykkelen din: BMW R1250 RS 2020 Modell
- Sted: Oslo
Re: AJ Arena...
Å blende på dagtid, er fullstendig unødvendig ja! Det fine med dette er at man kan dimme helt ned til 10% på dagtid og få 100% på fulltlys.AJ skrev: ↑22 mar 2020, 16:21.....med altfor mye ekstralys slik at man selv på dagtid blir blendet.The-Stig skrev: ↑22 mar 2020, 16:15 Er dette noe for deg, mister?
https://denalielectronics.com/collectio ... 790-series
Historikk
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Kikket ikke så nøye på spec.detaljene, men det du trekker fram her er jo en god egenskap, så klart .The-Stig skrev: ↑22 mar 2020, 16:52Å blende på dagtid, er fullstendig unødvendig ja! Det fine med dette er at man kan dimme helt ned til 10% på dagtid og få 100% på fulltlys.AJ skrev: ↑22 mar 2020, 16:21.....med altfor mye ekstralys slik at man selv på dagtid blir blendet.The-Stig skrev: ↑22 mar 2020, 16:15 Er dette noe for deg, mister?
https://denalielectronics.com/collectio ... 790-series
Men fortsatt aktuelt? Neppe... .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Koronaframskyndet pensjonering - mer eller mindre..
Ja, da kom det en mail fra min hovedoppdragsgiver om at de faste månedlige bil- og motorsidene i april er avlyst pga. manglende annonsører.
Så nå begynner også altså mediene å merke effekten av koronakrisa...
Samtidig fikk jeg beskjed om at det er full innkjøpsstopp av saker og det samme for bruk av freelancere, slike som meg.
Ingen krise for min del siden jeg allerede i desember, før denne krisa satte sitt preg på tilværelsen, ga beskjed om at jeg kom til å trappe ned i 2020 med mulig avvikling 30. juni, 3 uker etter fylte 62 år, for å bli pensjonist mer eller mindre på heltid. Dog ledig for sporadiske oppdrag om mulighetene byr seg.
Ordnede økonomiske forhold med en liten økning tilsvarende det vi kan påregne som normal lønnsvekst i år, fra 1. juli i form av en fripoliseutbetaling de neste 36 månedene, gjør at jeg greier meg helt fint.
Og selv om et av pensjonsfondene mine, som jeg planlegger å spe på pensjonen fra 5 til 10 år fram i tid, ikke ser veldig lovende ut akkurat nå, regner jeg med at dette tar seg opp igjen i årene som kommer. Noe det alltid har pleid å gjøre etter andre nedgangstider.
Også får man jo håpe og tro, da, at pensjonsavtaler og pensjonsrettighetene med mer enn 40 års opptjeningstid i Folketrygden og egen pensjonssparing gjør at man kan gå alderdommen sånn noenlunde trygt i møte, rent økonomisk...
Så nå begynner også altså mediene å merke effekten av koronakrisa...
Samtidig fikk jeg beskjed om at det er full innkjøpsstopp av saker og det samme for bruk av freelancere, slike som meg.
Ingen krise for min del siden jeg allerede i desember, før denne krisa satte sitt preg på tilværelsen, ga beskjed om at jeg kom til å trappe ned i 2020 med mulig avvikling 30. juni, 3 uker etter fylte 62 år, for å bli pensjonist mer eller mindre på heltid. Dog ledig for sporadiske oppdrag om mulighetene byr seg.
Ordnede økonomiske forhold med en liten økning tilsvarende det vi kan påregne som normal lønnsvekst i år, fra 1. juli i form av en fripoliseutbetaling de neste 36 månedene, gjør at jeg greier meg helt fint.
Og selv om et av pensjonsfondene mine, som jeg planlegger å spe på pensjonen fra 5 til 10 år fram i tid, ikke ser veldig lovende ut akkurat nå, regner jeg med at dette tar seg opp igjen i årene som kommer. Noe det alltid har pleid å gjøre etter andre nedgangstider.
Også får man jo håpe og tro, da, at pensjonsavtaler og pensjonsrettighetene med mer enn 40 års opptjeningstid i Folketrygden og egen pensjonssparing gjør at man kan gå alderdommen sånn noenlunde trygt i møte, rent økonomisk...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena...
Ja. Med 6 mnd oppsigelsestid ved AFP hadde jeg tenkt å si opp 30. mars. Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre.
Kan jo være greit å overlate plassen til folk som trenger den mer enn meg.....
Kan jo være greit å overlate plassen til folk som trenger den mer enn meg.....
Re: AJ Arena... Koronaframskyndet pensjonering - mer eller mindre..
Etter en nedtur kommer det alltid en opptur! Det kommer nok til å gå mest ned enda noen måneder, men om et års tid er nok stå en helt annen!
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.
I'm sorry, but that's just the way I am.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Koronaframskyndet pensjonering - mer eller mindre..
Det regner jeg også med vil skje !
Uansett skal ikke disse pengene røres før om mange år, med mindre det skjer noe helt uforutsett.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Koronasyssel...
Siden det ikke er så mye annet å ta seg til ble det litt koronasysling i dag i form av den årlige Hyundaipoleringen.
Lot det samtidig gå litt sport i å bruke det man har i disse tider; fant en Sverigeinnkjøpt Turtle Wax Original flytende, som så noe tilårskommen ut . Men den funket som bare det. Samme med en velbrukt poleringspad og restene av poleringspapiret som lå bortgjemt innerst i garasjen.
Bilen ble så blank, atte .
Her fra en pause i koronasyslingen:
Poleringssmitten på sorte eksteriørdetaljer er ganske harmløse og fikses senere med dertil egnet vaksine... .
Lot det samtidig gå litt sport i å bruke det man har i disse tider; fant en Sverigeinnkjøpt Turtle Wax Original flytende, som så noe tilårskommen ut . Men den funket som bare det. Samme med en velbrukt poleringspad og restene av poleringspapiret som lå bortgjemt innerst i garasjen.
Bilen ble så blank, atte .
Her fra en pause i koronasyslingen:
Poleringssmitten på sorte eksteriørdetaljer er ganske harmløse og fikses senere med dertil egnet vaksine... .
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 23039
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Altså... det ser ut som du har brukt håndpåføring her og det du har brukt er ikke polish (selv om det står det på flasken) men voks. Dertil gammel og utgått voks som har godgjort seg i boden.
Her har du virkelig ikek spart på produktet og det klineriet man sitter igjen med etter disse Turtle Wax prduktene lar ikke vente på seg. Du skal være glad du ikke står i solsteken, for da hadde du fått problemer med å fjerne denne voksen.
Når det gjelder å vokse bilen så skulle jeg så gjerne vist deg et produkt som hadde gjort at du hadde kastet den driten du har brukt rett i bosset :)
Her har du virkelig ikek spart på produktet og det klineriet man sitter igjen med etter disse Turtle Wax prduktene lar ikke vente på seg. Du skal være glad du ikke står i solsteken, for da hadde du fått problemer med å fjerne denne voksen.
Når det gjelder å vokse bilen så skulle jeg så gjerne vist deg et produkt som hadde gjort at du hadde kastet den driten du har brukt rett i bosset :)