Gå for en "Ready to race" KTM så er du ferdig med valgets kvalercheron skrev: 31 mar 2026, 16:17 Forferdelig vanskelig å bestemme seg for sykkel....... En liten del av meg har lyst på racer.. Men kroppen hyler om hjelp allerede nå, så bør kanskje tenke på at jeg har bikka 50 OG har vonde knær og rygg![]()
Cheron is back!
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41379
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Cheron is back!
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- hansraymond
- Innlegg: 644
- Registrert: 04 nov 2008, 09:29
- Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F, 66-BSA Chopper, 87-Honda Supermagna
- Bosted: Skedsmokorset
- Kontakt:
Re: Cheron is back!
Og du bombes med innlegg fra Fjøsboka & FINN dott NO!!cheron skrev: 31 mar 2026, 16:17 Forferdelig vanskelig å bestemme seg for sykkel....... En liten del av meg har lyst på racer.. Men kroppen hyler om hjelp allerede nå, så bør kanskje tenke på at jeg har bikka 50 OG har vonde knær og rygg![]()
hehe
Hans Raymond
Live to Ride Ride to Live!
Live to Ride Ride to Live!
- cheron
- Innlegg: 3174
- Registrert: 02 nov 2008, 19:14
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
- Bosted: Høyjord
Re: Cheron is back!
Du er deg selv lik! Men du bomber meg med gammalt ræl og choppere! Skakke ha chopper!hansraymond skrev: 20 apr 2026, 19:19Og du bombes med innlegg fra Fjøsboka & FINN dott NO!!cheron skrev: 31 mar 2026, 16:17 Forferdelig vanskelig å bestemme seg for sykkel....... En liten del av meg har lyst på racer.. Men kroppen hyler om hjelp allerede nå, så bør kanskje tenke på at jeg har bikka 50 OG har vonde knær og rygg![]()
![]()
hehe![]()
![]()
Har nå kjørt KTM 125 på jobb ett par ganger... Jeg bare MÅ få meg sykkel snart. Men vet ikke hva jeg har lyst på egentlig!
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- cheron
- Innlegg: 3174
- Registrert: 02 nov 2008, 19:14
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
- Bosted: Høyjord
Re: Cheron is back!
Viktig med litt renhold! 
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;