Cheron is back!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41379
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Cheron is back!

Legg inn av AJ »

cheron skrev: 31 mar 2026, 16:17 Forferdelig vanskelig å bestemme seg for sykkel....... En liten del av meg har lyst på racer.. Men kroppen hyler om hjelp allerede nå, så bør kanskje tenke på at jeg har bikka 50 OG har vonde knær og rygg :twothumbs:
Gå for en "Ready to race" KTM så er du ferdig med valgets kvaler :crazy: .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
hansraymond
Innlegg: 644
Registrert: 04 nov 2008, 09:29
Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F, 66-BSA Chopper, 87-Honda Supermagna
Bosted: Skedsmokorset
Kontakt:

Re: Cheron is back!

Legg inn av hansraymond »

cheron skrev: 31 mar 2026, 16:17 Forferdelig vanskelig å bestemme seg for sykkel....... En liten del av meg har lyst på racer.. Men kroppen hyler om hjelp allerede nå, så bør kanskje tenke på at jeg har bikka 50 OG har vonde knær og rygg :twothumbs:
Og du bombes med innlegg fra Fjøsboka & FINN dott NO!! :scratch
hehe ;) :lol
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3174
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Bosted: Høyjord

Re: Cheron is back!

Legg inn av cheron »

hansraymond skrev: 20 apr 2026, 19:19
cheron skrev: 31 mar 2026, 16:17 Forferdelig vanskelig å bestemme seg for sykkel....... En liten del av meg har lyst på racer.. Men kroppen hyler om hjelp allerede nå, så bør kanskje tenke på at jeg har bikka 50 OG har vonde knær og rygg :twothumbs:
Og du bombes med innlegg fra Fjøsboka & FINN dott NO!! :scratch
hehe ;) :lol
Du er deg selv lik! Men du bomber meg med gammalt ræl og choppere! Skakke ha chopper!

Har nå kjørt KTM 125 på jobb ett par ganger... Jeg bare MÅ få meg sykkel snart. Men vet ikke hva jeg har lyst på egentlig!
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3174
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Bosted: Høyjord

Re: Cheron is back!

Legg inn av cheron »

Viktig med litt renhold! :D
20260606_144518.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar