Bjerknez skrev: 18 des 2024, 17:52
@Bjerknez og andre må gjerne opprette brukererfaringstråder om bilene deres, men bruk da dette underforumet:
viewforum.php?f=65
Det er mottatt.
Men da bør du også rydde opp i din egen tråd for der ligger det mange brukererfaringer av biler. Bare et tips
Dette synes jeg var en rar og ikke minst unødvendig og på grensen til å være en surmaget kommentar.
Hvilken tråd skal jeg "rydde opp i"?
Er det "My precious"-tråden om Alfa Romeo'en jeg eide i sin tid?
Eller dagligbil-tråden, som jo er en
generell tråd om ulike erfaringer erfaringer osv. med bilene man bruker til daglig, og som
ikke en tråd
kun om min dagligbil ?
Begge trådene er i MCsidens bilforum.
Eller mener du "AJ Arena..." bloggtråden min?
Langt mellom innleggene om bil i denne og da handlet det vel om testkjøringer, noe som var jobben min som journalist i mange år. Og som det ikke er unaturlig å skrive om en bloggtråd.
Og hvor har jeg bedt deg om å rydde i din egen tråd, noe du mener
jeg (også

?) bør gjøre??
Det eneste jeg vil at du og andre brukere på MCsiden.no skal gjøre er bruke MCsidens bilforum og opprette tråder der for å dele deres brukererfaringer, modifiseringer, servicekostnader, erfaring med ekstrautstyr, forbruk, evt. banekjøringer osv. osv.
MCsiden.no er tross alt et motorsykkelforum. Men med muligheter til å prate bil i eget underforum. Så benytt det tilbudet dere som er interessert.
Når dette er nevnt nevner jeg også at
vurdering- og kjøpserfaringene til man endelig er blitt eier er det helt greit greit å dele i egen bikerlogg på forumet.
Mens videre bruker- og eiererfaringer, som eier er det naturlig å dele med andre i spesialunderforumet "MCsidens bilforum". Evt. bruke dagligbil-tråden i stedet. om man ønsker det
Om du skulle mene noe annet får bli din sak, men det jeg har skissert ovenfor er slik jeg vil at det skal praktiseres her på MCsiden.no.
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering