LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av 45316 »

Du er vanvittig heldig lord! Jeg har også pappaperm fram til tidlig sommer, men her er det ikke snakk om å bruke den på sykkel. Maks en ettermiddagstur... :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

ZZR-Erling

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av ZZR-Erling »

Vi var ute igår en tur her på Østlandet:
Bilde

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av Olav K »

45316 skrev:Du er vanvittig heldig lord! Jeg har også pappaperm fram til tidlig sommer, men her er det ikke snakk om å bruke den på sykkel. Maks en ettermiddagstur... :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da må du bare ta noen grep, og fortelle dama hvor skapet skal stå... for når ungen har kommet er jobben din forlengst over.
Selv var jeg mye borte med paraglideren når Jr var i den verste skrikerungealderen.... noe som gjør at jeg har noe større tålmodighet med ham idag.
Et av de største problemer vi har i samfunnet idag er det jeg kaller for snikfeminisering... damer skal bestemme "alt"
Damer er best med småunger... nuff said :prf
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av 45316 »

Takk, for tips! Du er hjertelig velkommen til Elverum for å prøve. Jeg når i hvertfall ikke i gjennom... Kan være greit å beholde hjelm og utstyr på i hvertfall første tur du forsøker.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av Olav K »

45316 skrev:Takk, for tips! Du er hjertelig velkommen til Elverum for å prøve. Jeg når i hvertfall ikke i gjennom... Kan være greit å beholde hjelm og utstyr på i hvertfall første tur du forsøker.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er ikke så lett når man først har gitt dem overtaket. Det er mange av oss som går i f...tefella med åpne øyne.
Personlig har jeg god tro på at det å ha sin egen bolig (i tillegg til en felles med madammen) Da veit damene at du er uavhengig og kan dra dit om de begynner å bitche. Dette har jeg hatt bra suksess med i ti år nå...
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av LordShaft »

Hadde det vært mulig å gitt vekk mine 14 uker til madammen så hadde jeg gjort det. Damer er definitivt flinkere med barn, omsorg osv.... Det er bare slik vi er av natur. Selv om samfunnet ikke vil ha det slik lengre.
Det som er så forbanna snodig etter denne snikfeminismen ble innført er at det FINNES ikke dame arbeid lengre. Men gud hjelpe meg det finnes nok av mannfolkarbeid.

Menn og kvinner kan ikke være likestilt.... Joda, likt arbeid skal gi lik lønn, men der stopper alt som har med likestilling for meg hvertfall :thumleft

Jeg vil ikke si jeg her heldig. Jeg har bare satt skapet der det skal stå, ikke rikket meg en mm eller funnet meg i små piss underveis. Det har nok hjulpet at jeg har eid alt vi har... men skal definitivt gjøre som Onkel, skaffe meg en leilighet eller hus til som jeg kan disponere fritt.... Et såkalt oppussing objekt. :roll En merker stor forskjell på damene om du er uavhengig eller ikke. Det strammer godt i løkka om de får for mye makt :[-(

Så får heller de damene som leser dette hyle å skrike, men trøste seg med at det går over :prf

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av LordShaft »

ZZR-Erling skrev:Vi var ute igår en tur her på Østlandet:
Bilde
:prf
Den føleslen, når kjerringa kjører på R sykkel, og ikke minst forteller at hun vil kjøre mere på bane :redface :-)å
Var du langt på tur?

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22998
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av Bjerknez »

ZZR-Erling skrev:Vi var ute igår en tur her på Østlandet:
Bilde
Når var det?

jeg synes jeg møtte en del motorsyklister og hvis dere hilste på en sjeløyd Street Triple kjørt av en mann med Klim dress, sort hjelm og iridium visir så var det nok meg :thumleft

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av Olav K »

Det er så greit med deg Lordy, du er stundom en vis mann, og vi skjønner hverandre.
Vi må bare gi ungdommen her inne litt rettledning slik at de er seg bevisst de mest åpenbare fellene.
Jenter er jo som hundevalper og kattunger i begynnelsen... uimotståelige... lett å la seg lure.
Men nå skal jeg ikke gni videre på det temaet.
Både du, Znirln og jeg klarer oss bra der.
:thumleft
Sitter på Flesland nå og skal ut igjen, kommer hjem den 26. mars. Da er det på tide du kommer på besøk og tar en Weissbier i mannehulen :cheers
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av 45316 »

Takker, for all motivasjon og rådgivning! Innser at jeg har dreti på draget. Sitter for djupt i det, 2 unger...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av Olav K »

45316 skrev:Takker, for all motivasjon og rådgivning! Innser at jeg har dreti på draget. Sitter for djupt i det, 2 unger...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Trøsten er at de vokser til. Etterhvert blir alt bedre, og man kan smått om senn la kjerringa venne seg til at også far har egne meninger.
Men dersom man installerer kone versjon 2.1, er det viktig å sette skapet på rett plass fra første stund.
Jeg har vært der du er nå, men som sagt. Det blir bedre.
Plutselig kan man ut og øvekjøre med ungen(e)... :prf
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av 45316 »

:thumbup:


Sent from my iPhone using Tapatalk

ZZR-Erling

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av ZZR-Erling »

Bjerknez skrev:
ZZR-Erling skrev:Vi var ute igår en tur her på Østlandet:
Bilde
Når var det?

jeg synes jeg møtte en del motorsyklister og hvis dere hilste på en sjeløyd Street Triple kjørt av en mann med Klim dress, sort hjelm og iridium visir så var det nok meg :thumleft
Igår rundt kl 14 mellom Siljan og Hvittingfoss. Traff ingen andre da.

Toven

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av Toven »

@zzr-erling
Veiene frie for grus/støv oppover nå ?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*

Legg inn av LordShaft »

Olav K skrev:Det er så greit med deg Lordy, du er stundom en vis mann, og vi skjønner hverandre.
Vi må bare gi ungdommen her inne litt rettledning slik at de er seg bevisst de mest åpenbare fellene.
Jenter er jo som hundevalper og kattunger i begynnelsen... uimotståelige... lett å la seg lure.
Men nå skal jeg ikke gni videre på det temaet.
Både du, Znirln og jeg klarer oss bra der.
:thumleft
Sitter på Flesland nå og skal ut igjen, kommer hjem den 26. mars. Da er det på tide du kommer på besøk og tar en Weissbier i mannehulen :cheers
Hahaha, er du vokst opp på landet, så har du lært et triks eller to :prf
Ut nå igjen? Akkurat nå som det begynner å bli vær til å kjøre i :-k
Ja jeg må ha meg en inspeksjonstur.... se at alt er innafor kravene :-# :x Men da må du reie opp i garasjen eller slå opp telt i hagen... da blir det en overnatting :thumleft Vi har mye å prate om... :mk

Svar