BMW K1300S..testet nok?

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: BMW K1300S..testet nok?

Legg inn av dag-zzr »

Tror ikke du, knutk eller noen andre skal legge så veldig mye alvor i "skittkastingen" til oss med sykler fra andre og ulike fabrikker. Har tidligere hatt 7-8 suzukier og en honda, før kawan. Har jo da vært en sukimann omtrent i hele mitt mc liv til nå da. Antar at søken etter en "perfekt" sykkel er viktigere for de fleste, enn navnet på produsenten. :dontknow Er lojaliteten til merket viktigst - ja vel. Fritt valg.
Jeg velger å tro det er gleden av endelig å eie den "perfekte" sykkelen, som i enkelte sammenhenger kan få oss til ikke å se egen skog- for bare tre. At vi også i iveren kan komme med noen nedlatende ytringer om andre sine valg. Ha meg tilgitt. :[-o< Det stikker ikke så dypt.
Er vi så hjertelig enige om alt. Blir livet og møtene med andre ganske kjedelig. :notworthy:

ZZR-Erling

Re: BMW K1300S..testet nok?

Legg inn av ZZR-Erling »

simpson skrev:
Jompa skrev:Merkefanatisme er vel ikke akkurat unikt for BMWeiere ?
Mener å ha vært borti noen med andre merker også.
Det er vel mest utbredt blant" ikke japse" merker tror jeg. :-k
det er vel de som har de sykla som skrangler mest, som er mest "innbitt" ja :knegg
:

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: BMW K1300S..testet nok?

Legg inn av LordShaft »

Jompa skrev:Merkefanatisme er vel ikke akkurat unikt for BMWeiere ?
Mener å ha vært borti noen med andre merker også.
Haha ja ikke rent få heller

Sendt med Note2

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: BMW K1300S..testet nok?

Legg inn av simpson »

ZZR-Erling skrev:
simpson skrev:
Jompa skrev:Merkefanatisme er vel ikke akkurat unikt for BMWeiere ?
Mener å ha vært borti noen med andre merker også.
Det er vel mest utbredt blant" ikke japse" merker tror jeg. :-k
det er vel de som har de sykla som skrangler mest, som er mest "innbitt" ja :knegg
:
Ja helt klart....
Kawafolk er helt ekstremt fanatiske....... :thumleft :knegg

KawaKjetil

Re: BMW K1300S..testet nok?

Legg inn av KawaKjetil »

jhn skrev:Sjøl er jeg fullstendig troløs mot både sykkel- og bil-merke ... jeg driter i hvilket merke jeg kjører, jeg finner en modell som passer mine behov .. så får den hete hva den vil
Helt enig!! Har hatt K1300S, kommer ikke til å kjøpe den igjen... kjøper det jeg får lyst på enten det er ditt eller datt. Og så lenge det fungerer og tilfredstiller mine behov så beholder jeg fremkomstmiddelet til jeg er lei og kjøper nytt :prop:

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: BMW K1300S..testet nok?

Legg inn av Bringisen »

simpson skrev:
ZZR-Erling skrev:
simpson skrev:
Jompa skrev:Merkefanatisme er vel ikke akkurat unikt for BMWeiere ?
Mener å ha vært borti noen med andre merker også.
Det er vel mest utbredt blant" ikke japse" merker tror jeg. :-k
det er vel de som har de sykla som skrangler mest, som er mest "innbitt" ja :knegg
:
Ja helt klart....
Kawafolk er helt ekstremt fanatiske....... :thumleft :knegg
Hehe , der traff du spikeren på hodet :thumleft
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Svar