Skifte trykknapp i mc-jakke av gore tex

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Skifte trykknapp i mc-jakke av gore tex

Legg inn av Duville »

AJ skrev:
Carpa skrev:Sjefen sa da bare at det kan sies på en annen måte og med det så mener han sikkert at man kan ta det i litt hyggeligere tonefall.
Nettopp.
Og noen kommentarer utover dette ser jeg ingen grunn til å komme med. At enkelte reagerer som de gjør og nærmest lover (eller truer med?) at "enda flere meget aktive deltakere på siden som kutter her og nå", får så være...


Sjefen sa ganske mye mer enn dette, Carpa. Han tok parti. Det har han gjort flere ganger før, men vi liker ikke hverandre noe særlig.

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Skifte trykknapp i mc-jakke av gore tex

Legg inn av ojda »

Rent bortsett fra det, var det vel flere som scoret høyere en Polti
både i usaklighet og uforskammethet i denne tråden :-k
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Skifte trykknapp i mc-jakke av gore tex

Legg inn av Duville »

ojda skrev:Rent bortsett fra det, var det vel flere som scoret høyere en Polti
både i usaklighet og uforskammethet i denne tråden :-k

Ut fra Aj sitt tilsvar så var det meg som var off topic, så kan man mene hva man vil om dette...

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Skifte trykknapp i mc-jakke av gore tex

Legg inn av Kawasaki »

Har ikke lest hele tråden,men forstår utifra overskriften at det er noen som har problemer med en trykknapp.

Sånne knapper får man kjøpt i en sybutikk,og med et minimum av tiltakslyst så fikser man dette selv. Ikke noe problem, ta fatt istedet for å være tafatt :knegg
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Skifte trykknapp i mc-jakke av gore tex

Legg inn av Carpa »

Duville skrev:
AJ skrev:
Carpa skrev:Sjefen sa da bare at det kan sies på en annen måte og med det så mener han sikkert at man kan ta det i litt hyggeligere tonefall.
Nettopp.
Og noen kommentarer utover dette ser jeg ingen grunn til å komme med. At enkelte reagerer som de gjør og nærmest lover (eller truer med?) at "enda flere meget aktive deltakere på siden som kutter her og nå", får så være...


Sjefen sa ganske mye mer enn dette, Carpa. Han tok parti. Det har han gjort flere ganger før, men vi liker ikke hverandre noe særlig.
Ja han sa mer men poenget var at han ikke likte tonefallet.
At folk ikke liker hverandre, har dårlig kjemi, ikke forstår hverandres humor etc er en helt grei sak. Slik er det overalt og det må man jo bare akseptere. Det går fint an å være i samme rom allikevel.

Sitter sikkert noen og ergrer seg over min snillisme nå tenker jeg :lol:
men det bryr jeg meg lite om. Å snakke nedlatende til andre får jeg meg ikke til å gjøre og jeg liker heller ikke at andre gjør det.....

Vel, jeg skal ikke skrive en lang avhandling om mine meninger her så nå gir jeg meg. Ha en strålende kveld og en fin uke alle sammen :D

Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37911
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Skifte trykknapp i mc-jakke av gore tex

Legg inn av AJ »

Duville skrev:
AJ skrev:
Carpa skrev:Sjefen sa da bare at det kan sies på en annen måte og med det så mener han sikkert at man kan ta det i litt hyggeligere tonefall.
Nettopp.
Og noen kommentarer utover dette ser jeg ingen grunn til å komme med. At enkelte reagerer som de gjør og nærmest lover (eller truer med?) at "enda flere meget aktive deltakere på siden som kutter her og nå", får så være...


Sjefen sa ganske mye mer enn dette, Carpa. Han tok parti. Det har han gjort flere ganger før, men vi liker ikke hverandre noe særlig.
Hadde tenkt å ikke kommentere mer enn det jeg har gjort. Men det blir jo likevel nødvendig siden Duville gjør seg til talsmann for hva jeg mener når han skriver "vil liker hverandre ikke noe særlig".
Jeg har møtt Duville én gang så vidt jeg husker. Det var høsten 2010 og jeg husker knapt at jeg snakket med ham den gangen utover at vi hilste på hverandre. Nok til å ikke like en person? Neppe.
At han på åpent forum gir uttrykk for at han ikke liker meg noe særlig får stå for hans regning. Men at han tillegger meg samme meninger om ham synes jeg han bør holde seg for god til.

Hvem og hva jeg ikke liker noe særlig skal jeg nok fint greie å få uttrykt rimelig klart selv, om det blir nødvendig.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar