Har den slik av på gass uten flash også?
Jeg merket når jeg kjørte Suzuki Gsx S1000 (den nye streetfighteren til Suzuki) også. Merket jeg irriterte meg bra over det. Det hadde jeg ikke engang orket å kjøre med tror jeg. Slitsomt i tett trafikk...
Har den slik av på gass uten flash også?
Ja men nå skal det sies at jeg ikke merker det i køkjøring eller i tett trafikk, og at det egentligen er at motorbremsen er kraftig og slår till direkt når du går av gassen.
Trenger ikke å clutche mye mer enn når du girer ned eller stopper. Nei det er ikke hydralisk clutch.
Takk. :)
Det kan sikkert virke sånn, hakhap, men jeg har vel i mer enn en tråd nevnt Aprillia i et positivt ordlag og jeg har også nevnt at dette KAN være en kandidat i fremtiden. Det eller evt. SuperDuke. Da blir man jo litt nyskjerrig når slike ting som du nevner dukker opphakhap skrev: ↑25 mai 2018, 09:57Trenger ikke å clutche mye mer enn når du girer ned eller stopper. Nei det er ikke hydralisk clutch.
Det er dog bittelite irriterende å prøve å holde 30 eller 40 kmt, hvilket jeg ikke trenger å gjøre så mye.
Merker at Bjerknez, i sin iver at beholde bilden av at S1000R er best, gjøre en høne av en fjær
Monsterbike i Drammen pleier ha en demo Tuono i butikken
Neida nå tok du det for alvorlig :)Bjerknez skrev: Det kan sikkert virke sånn, hakhap, men jeg har vel i mer enn en tråd nevnt Aprillia i et positivt ordlag og jeg har også nevnt at dette KAN være en kandidat i fremtiden. Det eller evt. SuperDuke. Da blir man jo litt nyskjerrig når slike ting som du nevner dukker opp
Får prøve å tatt turen innom det en dag da
Er ikke i tvil om at Aprilia er en god sykkel hakhap. Jeg er derimot litt i tvil når det gjelder italiensk og kvalitet. Snatchy gassrespons er heller ikke noe jeg priser høyt. Så kommer utseende da... Jeg likte den gamle Apriliaen langt bedre, selv om den nye ikke er direkte stygg den heller. Er vel de tingene som stopper meg litt. Ellers så hører jo denne tresylinderen bra ut :) I tillegg til dette er den også langt dyrere enn Bimmern...hakhap skrev: ↑25 mai 2018, 13:47Neida nå tok du det for alvorlig :)Bjerknez skrev: Det kan sikkert virke sånn, hakhap, men jeg har vel i mer enn en tråd nevnt Aprillia i et positivt ordlag og jeg har også nevnt at dette KAN være en kandidat i fremtiden. Det eller evt. SuperDuke. Da blir man jo litt nyskjerrig når slike ting som du nevner dukker opp
Vet du har brukt positive ordelag om andre syklet som stadig vekk er testvinnere over S1000R noen ganger
Og enig at all bruker erfaring fra et merke / modell er nyttig.
misspelling with autocorrect
Enig i at 3-sylindre høres veeeeldig bra ut , men det er vel strengt tatt V4 i en TuonoBjerknez skrev: ↑25 mai 2018, 14:22Er ikke i tvil om at Aprilia er en god sykkel hakhap. Jeg er derimot litt i tvil når det gjelder italiensk og kvalitet. Snatchy gassrespons er heller ikke noe jeg priser høyt. Så kommer utseende da... Jeg likte den gamle Apriliaen langt bedre, selv om den nye ikke er direkte stygg den heller. Er vel de tingene som stopper meg litt. Ellers så hører jo denne tresylinderen bra ut :) I tillegg til dette er den også langt dyrere enn Bimmern...hakhap skrev: ↑25 mai 2018, 13:47Neida nå tok du det for alvorlig :)Bjerknez skrev: Det kan sikkert virke sånn, hakhap, men jeg har vel i mer enn en tråd nevnt Aprillia i et positivt ordlag og jeg har også nevnt at dette KAN være en kandidat i fremtiden. Det eller evt. SuperDuke. Da blir man jo litt nyskjerrig når slike ting som du nevner dukker opp
Vet du har brukt positive ordelag om andre syklet som stadig vekk er testvinnere over S1000R noen ganger
Og enig at all bruker erfaring fra et merke / modell er nyttig.
misspelling with autocorrect