Maroder MC & etc.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Maroder MC & etc.

Legg inn av Maroder »

:vs Har ikkje vore av dei mest aktive her inne, men alle må begynne ein stad :-)

Kjapp introduksjon først kanskje:

Eg er 73-modell, bur i Ørsta på Sunnmøre i lag med sambuar & ein liten gut av 08-årgang. Fleire grå hår kan tilskrivast han, men her skal det ikkje fargast noko, sjølv om det er aldri so populært for tida. Eg har fortent alle saman! :-) Har hatt både vanleg, og ikkje fullt so vanleg jobb, men sit no på kontor etter å ha havna på/gjennomført Høgskule i fremskreden alder.

Har vore interessert i i MC so lenge eg kan huske, men pga. av kapitalkrevande interesse for musikk & gitarar, fikk eg ikkje siste bokstav på sertifikatet før hausten 2007. Lånte faderen sin gamle Suzuki Katana ei stund, men kjøpte min første sykkel i fjor. Visste lite om kva eg likte, men havna pga. budsjett & utsjånad på ein 98-modell Kawasaki ZZR600. Den hadde vore utsett for stilleståande velt av tidlegare eigar, med dertil medfølgande "katteklor" på kåpe, so då slapp eg å bekymre meg over slikt :thumleft Motoren derimot er kun kjørt i overkant av 23000 km per dags dato, so der er mykje igjen til meg.

Ved eit "uhell" kom eg til å prøve ein Harley Davidson Heritage Softail på ferie i Nederland i fjor, etter at eg kjøpte min sykkel selfølgelig. Ikkje at eg har råd til slikt, men lærte at eg er meir bedagelig anlagt enn kjørestillinga på ZZR'n tilseier. Prøvesatt Snikkeren sin TDM for nokre dagar sidan (ein meget triveleg kveld/kjøretur), og har i ettertid kun surfa etter slikt på Finn. Ser ikkje vekk i frå at det skjer eit skifte, men kontoen meiner at det får vente ei stund til :-)

Det får halde som første innlegg. Kva, eller kor mykje meir som kjem her gjenstår å sjå, men eitkvart blir det sikkert :-)
Sist redigert av Maroder den 29 sep 2012, 22:09, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37906
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av AJ »

Velkommen som MCsiden Blogger med morsom og velskrevet intro :vs

Må si jeg fryder meg over å lese ny-norsken din også :thumleft
Et stilfullt, vakkert og musikalsk måføre, etter min mening :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av Snikkeren »

Se der har du fått deg blogg også. :thumleft

Var i kveld vi skulle tatt oss en tur, med sånt vær som det var på ettermiddag/kvelden. Men det kommer no flere muligheter tenker jeg. :thumleft Hadde uansett ikke anledning i dag.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av Maroder »

AJ skrev:Velkommen som MCsiden Blogger med morsom og velskrevet intro :vs

Må si jeg fryder meg over å lese ny-norsken din også :thumleft
Et stilfullt, vakkert og musikalsk måføre, etter min mening :thumleft
Takkar :-) Prøvar å finne igjen eit meir korrekt skriftspråk, etter fleire år med dialekt & forkortingar på sms som førstevalg :D Greitt til sitt bruk, men det tek seg ikkje bra ut på "trykk" :D

Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av Maroder »

Snikkeren skrev:Se der har du fått deg blogg også. :thumleft

Var i kveld vi skulle tatt oss en tur, med sånt vær som det var på ettermiddag/kvelden. Men det kommer no flere muligheter tenker jeg. :thumleft Hadde uansett ikke anledning i dag.
Var inne på tanken etter at gutungen sovna, men vart sittande å sjå etter TDM på nettet i staden :D Får satse på fleire kveldar :prop:

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av Globe »

Hei Maroder :vs og velkommen som Blogger her på MCsiden.no :=D>

Skal bli artig og følge ditt "ve og vel" som MC'ist :)

Ser du har "hooket deg opp" med Snikkeren. Vet da at du har funnet deg en medsammensvoren som er glad i å kjøre, flink til å kjøre og som setter pris på alle de opplevelser en kan få på 2-hjul. :thumleft

Skal bli spennende å se utviklingen av dine tanker om sykkelbytte også...etterhvert :-)


Kjør aktivt og aktsomt!

Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av Maroder »

Globe skrev:Hei Maroder :vs og velkommen som Blogger her på MCsiden.no :=D>

Skal bli artig og følge ditt "ve og vel" som MC'ist :)

Ser du har "hooket deg opp" med Snikkeren. Vet da at du har funnet deg en medsammensvoren som er glad i å kjøre, flink til å kjøre og som setter pris på alle de opplevelser en kan få på 2-hjul. :thumleft

Skal bli spennende å se utviklingen av dine tanker om sykkelbytte også...etterhvert :-)


Kjør aktivt og aktsomt!
Hei & takkar Globe :vs Skal prøve å halde bloggen oppdatert når noko nevneverdig dukkar opp :-) Snikkeren virkar å være stødig bak styret, so erfaring får gå før alder & eg legg meg lystig på hjul :D Når det gjeld sykkelbytte kjem eg sikkert til å forandre meining fram & tilbake ein heil del, i alle fall fram til ei avgjerdsle må takast. Heldigvis er eg ikkje like vinglete i trafikken :-)

Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Maroder MC & etc.

Legg inn av Maroder »

Høg duppedittfaktor! Nøklar - Swiss Army Style :-)

http://mykeyport.com/index.html

Discovery har mykje nyttig for slike som meg :thumleft
Oppfunne av ein motorsyklist som ikkje likte skranglande nøklar i fart, men eg trur eg må være sikker på at ikkje noko skal skiftast ut på lenge før noko slikt blir kjøpt. Oh, well. Back to the drawing board :mk

Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Re: Maroder MC & etc. Rastlaus & IKKJE på tur!!!

Legg inn av Maroder »

Hadde ein meget triveleg fredagskveld på Ørsta Camping saman med Snikkeren, Busa Trond, ojda & bror til Snikkeren, men resten av helga var ikkje i motorsykkelens teikn, for å sei det slikt. Her har det gått i kakao & lego saman med 4-åringen i huset (ikkje meg nei, men kjem an på kven du spør kanskje) i Madam1 sitt fråvær :mk Må sei eg har vore veldig misunneleg på karane som har hatt knallfint kjørevær på desse kantar ](*,) Kan informere om at arbeidet med å opparbeide goodwill til neste års tur er godt i gong :thumleft

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Maroder MC & etc.

Legg inn av Snikkeren »

Var veldig kjekt at du tok turen innom oss. Neste år satser jeg på at du blir med.
Vi må se om vi får tatt oss en tur sammen etterhvert. Jeg må bare få skiftet hjullag/eret/rene først.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av Maroder »

Snikkeren skrev:Var veldig kjekt at du tok turen innom oss. Neste år satser jeg på at du blir med.
Vi må se om vi får tatt oss en tur sammen etterhvert. Jeg må bare få skiftet hjullag/eret/rene først.
:thumleft

Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Re: Maroder MC & etc. Kviven med Snikkeren & Raggi

Legg inn av Maroder »

I dag var det endeleg tid for å teste den nye Kvivsvegen på motorsykkel saman med Snikkeren & Raggi. Kjørte der forrige helg på familietur med bil, men det er ikkje heilt det same :-) Med Madam1 i Tigerstaden, var det foreldra mine som fikk den ære av å sitte barnevakt nokre timar :[-o< Begynte bra når sykkelen ikkje ville starte etter tanking, men fikk lirka den i gong ved hjelp av muskelkraft, edle gloser, lovnad om besøk hos nærmaste skraphandlar & løfte om nytt liv som moped :D Møtte mine muntre medreisande i Volda like ved første hol i fjellet & so var vi på tur :prf Fikk tilbod om å prøve Snikkerens TDM på første etappe, og slikt takkar ein ikkje nei til! For meg som er van med ZZR, var dette noko heilt nytt. Førsteinntrykket er at den er overraskande lettmanøvrert, rask gassrespons & generellt meir brutal enn min sykkel. Heilt annan lyd er det og :D Det er heilt klart at det har skjedd ting sidan 1998 :thumleft Styret kunne for min del vore hakket lavare, for eg vart fortare sliten i armane enn eg hadde trudd på førehand, men dagsform kan være påvirkande faktor her. Kjørte til Grodås der TDM'n trengte bensin, men lot min sykkel stå å gå, ettersom batteriet ikkje var heilt i vater. Litt pause vart meir & vips fikk vi sett fargen på kjølevæska. Festlig :\m/: For å gjere lang historie lenger, stoppa sykkelen igjen & no ville batteriet IKKJE meir. Snikkeren, som då hadde tatt laust, kom attende & vi fikk fyr på spetakkelet igjen ved hjelp av muskelkraft. Etter dette derimot, fungerte alt som det skulle, men eg får ønske meg nytt batteri til jul :thumleft Vegen gikk vidare frå Kviven til Panoramavegen & der vart det og tid for fotografering:

Forholdsvis høgt ned, men ingenting å seie på utsikta :D
Bilde

Bilde

Snikkeren sette sjølvutløysaren på kameraet mitt på 10 sekund trudde han, men det var då antal bilete som vart innstillt :D
Her er eit lite knippe blide folk :thumleft

Bilde

Bilde

Bilde

Etter denne stoppen (ja, sykkeln min starta på reglementært vis denne gongen) måtte Snikkeren & Raggi sette fart for å rekke heim til barnevakta i tide & etter at eg havna bak ein varebil ei stund, såg eg ikkje meir av dei :prop: Turen over Stigedalen & rundt Austefjorden var heilt fantastisk. Tørr asfalt & fin hausttemperatur er IKKJE ei sjølvfølge på desse kantar, men dette var heldigvis tilfelle i dag, no som sesongen går mot slutten. Eg får sette batteriet på lading ein siste gong & håpe på at det blir ein tur eller 2 til i godt lag før frosten byrjar å ta tak for alvor :-) Tusen takk for turen Snikkeren & Raggi! Dette må vi gjere oftare til neste år :thumleft

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av Snikkeren »

:thumleft

Knallbra skrevet.
Må helt klart få til maaaaaaange turer neste år.

Når det gjelder at styret var høyt på TDM'en, så er det helt sikkert bare en vanesak. Hadde du kjørt den daglig ville du helt sikkert blitt vant med det. Husker jeg også synes det var uvant da jeg gikk over til TDM'en fra GSX 650F'en.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Maroder
Innlegg: 53
Registrert: 11 feb 2012, 10:15
Motorsykkelen din: .

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av Maroder »

Snikkeren skrev::thumleft

Knallbra skrevet.
Må helt klart få til maaaaaaange turer neste år.

Når det gjelder at styret var høyt på TDM'en, så er det helt sikkert bare en vanesak. Hadde du kjørt den daglig ville du helt sikkert blitt vant med det. Husker jeg også synes det var uvant da jeg gikk over til TDM'en fra GSX 650F'en.
Høgda på styret er heilt sikkert ei vanesak ja. Eg har lært meg korleis eg skal sitte på min sykkel for å slappe av & variere litt, men det er noko eg har lært meg over ei lenger strekning enn Volda - Grodås :D Når det gjeld lengre turar er eg klar :prop: Håper berre mine 2 erkefiendar, Tid & Mangel på Kontantar, er opptatt på anna hald til neste år :thumleft

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Maroder MC & etc.

Legg inn av MaxTron »

Maroder skrev:Høg duppedittfaktor! Nøklar - Swiss Army Style :-)

http://mykeyport.com/index.html

Discovery har mykje nyttig for slike som meg :thumleft
Oppfunne av ein motorsyklist som ikkje likte skranglande nøklar i fart, men eg trur eg må være sikker på at ikkje noko skal skiftast ut på lenge før noko slikt blir kjøpt. Oh, well. Back to the drawing board :mk
Hei!! :thumleft

Har ikke lagt merke til denne loggen før, artig og godt skrevet så langt, og på mitt gamle hovedmål fra grunnskolen!
Var ikke så veldig glad i det den gången, så har vel skrevet sånn noenlunde bokmål etter at æ kunne gjøre som æ villa :-) men atig å lese no og da!
På forum skriv æ en blanding med litt dialektinnslag, graden varierer litt med humøret.

Så var det det æ egentlig skulle kommentere:
Denne nøkkelholderen er sikkert vel og bra for å unngå at en nøkkelhank ligger å skrangler å skraper opp dekslene rundt tenningslåsen.
MEN.. en motorsykkel vibrerer og rister normalt en del mere enn en bil, og vist du bruker nøkkelhank eller en sånn holder vil begge deler gjøre at nøkkelen blir tyngre mot låsen. Dette vil over tid (si 40-60 000km) gjøre at låsen slites ut, og den kan betjenes med de fleste nøkkler som ligner, eller ett slipt baufilblade e.l.

Derfor bruker æ KUN nøkkel og ingen ring i mine sykkler!!
En kan sikkert velge å sette på en liten ring og en sånn "hurtigkoblingsdings" for å feste den til en hank uten at det påvirker slitasjen nevneverdig.

Når det gjelder tilvenning til oppreist kjørestilling er det verdt å ha i bakhodet at en skal hholde seg mest mulig oppreist med støttemusklaturen i rygg, mage og sider, og ikke henge i styret, heller ikke særlig mer ved aks og oppbremsing.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svar