Jantsen's lille hjørne

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Jontosen
Innlegg: 13
Registrert: 17 jul 2012, 14:48
Motorsykkelen din: Cagiva Mito 125
Sted: Førde, Sogn og Fjordane

Jantsen's lille hjørne

Legg inn av Jontosen »

Kom akkuratt øve ditta fine forumet her og tenkte å dele min blogg med dåke :)

Om meg
Ser det er populært å skrive litt om seg sjøl først, så då gjer eg det!
Namne er Jantsen, 94 modell født i september. Er lærling og satsa idrett paralelt. Er lærling hjå Relacom i Førde som telekommunikasjons montør. Idretten er vektløfting, olympisk stil vel og merke :roll: Kansje litt sært, men einaste eg har talent i. Og det var vel nok om meg :)

Sykkel historia mi
Då eg gjekk i 9. klasse fant eg ut at å puttre rundt på mopeda vart for pinglete og bestemte meg for å kjøyre på med LettMC :D Komfirmasjonspengane mine gjekk då til sykkel, og allereie sommarn samme året fekk eg min første sykkel! Den tida måtte eg ha meg PC óg så eg hadde ikkje mykje penga å bruke på sykkel. Men synst Honda NSR såg finast ut av to takt racingane til 20k prisklassen. Eg kjøpte meg då ein knall blå NSR SuperSprint med jollymoto anlegg. Noko som eg synst var awsome, og det gjekk som eit helvette i den tid. Sykkelen stod stille ein god stundt fordi eg mista interessen, men begynte med lappen allerede sommarn året etter. I september 2010 var eg klar for oppkjøyringa men var shiiit nervøs og bomma då eg glømte vikeplikta mi i eit lyskryss. Og då dei 4 vekene var gått hadde biltilsynet stengt oppkjøyringa :( Måtte då vente til April 2011 før eg endeleg fekk lappen!
Då eg fekk lappen, reiste eg heim for å kjøyre sykkelen inn til Førde, slik eg kunne ha den på hybelen. Starta NSRn faen ikkje! eg gjekk ein måne før den var ferdig på verksted, og eg endeleg kunne begynde å sluke mila! :( Men Hondaen fortsatte slik heile sommarn, og eg vart so forbanna lei at eg fant ut det var på tide med ny.
Det eg først såg på var 2006 Aprilia RS. Vi hadde avtalt pris og henting, men kvelden før eg skulle hente sykkelen, sendte dama meg melding og sa den var solgt!! Så då tok eg ein spontan avgjerelse og ringte etter ein 2005 Mito som stod i Haugesund, henta den dagen etterpå! Var STOR fornøgd! Sykkelen er heilt orginal og gått 15k. Einaste pirk, var ei lita sprekke rundt blinklys feste.

Vel, no har det snart gått eit år sida eg fekk Mitoen. Den 27. Juni i år var eg og fattern ein MC-tur til Bergen. På vei heim kjørte eg forran, og rett sør for massfjordtunellen var eg litt overivrig på gassen. Desverre stod onkel blå med lasar i grøftekanten og målte meg i ein fart som ikkje akkuratt vart akseptert av norske lover :scratch. So der rauk lappen for min del!

Nok om det, her er litt bilde av godsykkelen min! :D
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Xenonlys! :D
Bilde

Brukeravatar
Hjernen
Innlegg: 802
Registrert: 14 des 2010, 11:07
Motorsykkelen din: 1996 Honda NTV 650 (Revere)
Sted: Porsgrunn

Re: Jantsen's lille hjørne

Legg inn av Hjernen »

Trist med onkel blå og pekeapparatet dems...
Fine bilder og en pen sykkel!

Grattis med blogg og velkommen hit til Mc-Siden.no!! :vs

PS: Satse på tunglappen etterhvert nå da??
Hvis en gjør slik, funker det da tru??

Member of Festus Mc Porsgrunn.

Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen

Brukeravatar
Jontosen
Innlegg: 13
Registrert: 17 jul 2012, 14:48
Motorsykkelen din: Cagiva Mito 125
Sted: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Jantsen's lille hjørne

Legg inn av Jontosen »

Takk for det! :)

Ja, satsa på å få tatt mellomtung so kjapt sperrefrista mi gå ut :D
Men kjem vel nye relga til neste år som kreve at eg må innom A2, og må oppgradere til A seinare i livet :/ Hadde vert lettare om eg berre tok A i år! Men sånn går det når eg ikkje klara å halde igjen gassen :redface

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Jantsen's lille hjørne

Legg inn av RuneMC »

Var nesten på høyde med Masfjordtunnelen en tur i 2010, men valgte den mer svingete 570 utover mot Masfjordnes - det var et bra valg...

Ellers fin sykkel og bra start på blogg :thumleft
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: Jantsen's lille hjørne

Legg inn av TheHaughom »

Velkommen til forumet, Jontosen (eller Jantsen?? :scratch )!
Får håpe du kommer deg over til (mellom)tung asap. Kjørelæreren snakket om nye regler fra neste år, og sa det var smart å bli ferdig før 2013.
Glad jeg er ferdig med det, ja :prf
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Brukeravatar
Jontosen
Innlegg: 13
Registrert: 17 jul 2012, 14:48
Motorsykkelen din: Cagiva Mito 125
Sted: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Jantsen's lille hjørne

Legg inn av Jontosen »

Ja, det sjønna eg! Men som sagt, eg fekk sperrefrist. Kor lenge eg fekk veit ikkje (politiadvokaten som sitte på saka mi har vist tatt ferie! :evil ). Men rekna med at når eg kan begynde å kjøyre igjen so har vi komt sopass godt inn i vinteren (om ikkje nyåret) at kjøyreskule har og biltilsyne verken har opplæring eller oppkjøyring på MC :/

Takk for all velkomsten, btw! Varma :redface

Svar