Prøvekjørt BMW K1600GT
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39010
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Tar sjansen på å nevne mitt siste bilkjøp som et eksempel også.
Ganske uinteressert i bil, selv om jeg mislykket forsøkte å bli bilentusiast for noen år siden... .
Bilen jeg har nå er en Hyundai Elantra 1.6 med 90HK, 2004 mod., som jeg ga 29000,- for, ferdig reg. i 2018 med 73K på telleren, hos forhandleren som solgte bilen som ny i 2004. Alle servicer fulgt. Samme med PKK pålagte utbedringer.
For øvrig 106K på tellerverket i dag.
I løpet av mitt eierskap har jeg måttet bytte et par (bytte)bremsekalipre, bremseklosser, håndbrekkvaiere og lyspærer.
I tillegg en frivillig "halv" service (høyeste kostnad så langt) da jeg fant det best å bytte reg.rein og girolje pga. kjørelengde og alder. Og en Fluid Film understellsbehandling til 2900,- kr. samme år som jeg kjøpte bilen.
Dette kostet jo noen tusenlapper, men jevnt fordel, knapt merkbart på lommeboka.
Totalt sett ikke spesielt avskrekkende i løpet av disse årene fra 2018 til 2023.
For meg, uinteressert i bil som jeg er, helt fint,
For andre med helt annet nivå på bilinteressen, ganske utålelig og helt uforståelig, ganske sikkert
Litt annerledes for egen del når det gjelder MC, skal innrømmes...
Men for mange andre er det helt sikkert helt OK å tenke mer fornuftig budsjett når det gjelder MC.
Som å gå til innkjøp av en MC med høy km.stand, men hvor det samtidig er utført jevnlig service etter boka.
Ganske uinteressert i bil, selv om jeg mislykket forsøkte å bli bilentusiast for noen år siden... .
Bilen jeg har nå er en Hyundai Elantra 1.6 med 90HK, 2004 mod., som jeg ga 29000,- for, ferdig reg. i 2018 med 73K på telleren, hos forhandleren som solgte bilen som ny i 2004. Alle servicer fulgt. Samme med PKK pålagte utbedringer.
For øvrig 106K på tellerverket i dag.
I løpet av mitt eierskap har jeg måttet bytte et par (bytte)bremsekalipre, bremseklosser, håndbrekkvaiere og lyspærer.
I tillegg en frivillig "halv" service (høyeste kostnad så langt) da jeg fant det best å bytte reg.rein og girolje pga. kjørelengde og alder. Og en Fluid Film understellsbehandling til 2900,- kr. samme år som jeg kjøpte bilen.
Dette kostet jo noen tusenlapper, men jevnt fordel, knapt merkbart på lommeboka.
Totalt sett ikke spesielt avskrekkende i løpet av disse årene fra 2018 til 2023.
For meg, uinteressert i bil som jeg er, helt fint,
For andre med helt annet nivå på bilinteressen, ganske utålelig og helt uforståelig, ganske sikkert
Litt annerledes for egen del når det gjelder MC, skal innrømmes...
Men for mange andre er det helt sikkert helt OK å tenke mer fornuftig budsjett når det gjelder MC.
Som å gå til innkjøp av en MC med høy km.stand, men hvor det samtidig er utført jevnlig service etter boka.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39010
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Annen kommentar enn nettopp dette kunne man selvfølgelig ikke vente fra en BMW entusiast.FredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
Det er vel knapt noen der ute som har laget en raksekser bedre enn BMW .
Har selv hatt to Nissan Laurel 2.4 bensin automat med langsgående rekkesekser, som det ikke var tatt ut allverdens effekt av. Men du verden for et dreiemoment og en ikke helt avskyelig motorlyd disse bilene hadde .
Men mer om det hører helt klart hjemme helt andre steder enn her .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 7868
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Sånn bortsett fra at han antagligvis hadde kjørt fortere med den gamle cb500 han hadde, så er motorkarakteren på en Drekkesekser ganske kjedlig-litt som en ELmotor.FredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
Men dette er jo litt person til person.
Noen ønsker å kjøre og noen liker å BLI kjørt også.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Bjerknez
- Innlegg: 24166
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Enig.mekkern skrev: ↑03 mai 2023, 06:23Sånn bortsett fra at han antagligvis hadde kjørt fortere med den gamle cb500 han hadde, så er motorkarakteren på en Drekkesekser ganske kjedlig-litt som en ELmotor.FredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
Men dette er jo litt person til person.
Noen ønsker å kjøre og noen liker å BLI kjørt også.
Ikke noe galt med lyden sånn sett. Den er jo ikke "fæl" liksom. Men Den blir litt for mainstream synes jeg.
K1600 er slik jeg ser det sykkelen for herrer som bruker Old Spice og røyker Cigar.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6428
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Grom motor med flott lydbilde selv med standard eksos men Akrapovic eksos liker jeg hakket bedre både lyd og utseendeFredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6428
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Enig med @mekkern utenom lydbilde, mest sannsynlig kjørt fortere med CB500 og det vil være slik med veldig mange :)Bjerknez skrev: ↑03 mai 2023, 06:31Enig.mekkern skrev: ↑03 mai 2023, 06:23Sånn bortsett fra at han antagligvis hadde kjørt fortere med den gamle cb500 han hadde, så er motorkarakteren på en Drekkesekser ganske kjedlig-litt som en ELmotor.FredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
Men dette er jo litt person til person.
Noen ønsker å kjøre og noen liker å BLI kjørt også.
Ikke noe galt med lyden sånn sett. Den er jo ikke "fæl" liksom. Men Den blir litt for mainstream synes jeg.
K1600 er slik jeg ser det sykkelen for herrer som bruker Old Spice og røyker Cigar.
Da er jeg helt utelukket der @Bjerknez
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24166
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Her går det mest i Axe og rullings si...dypen skrev: ↑03 mai 2023, 08:35Da er jeg helt utelukket der @BjerknezBjerknez skrev: ↑03 mai 2023, 06:31Enig.mekkern skrev: ↑03 mai 2023, 06:23Sånn bortsett fra at han antagligvis hadde kjørt fortere med den gamle cb500 han hadde, så er motorkarakteren på en Drekkesekser ganske kjedlig-litt som en ELmotor.FredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
Men dette er jo litt person til person.
Noen ønsker å kjøre og noen liker å BLI kjørt også.
Ikke noe galt med lyden sånn sett. Den er jo ikke "fæl" liksom. Men Den blir litt for mainstream synes jeg.
K1600 er slik jeg ser det sykkelen for herrer som bruker Old Spice og røyker Cigar.
-
- Innlegg: 47
- Registrert: 03 mar 2017, 10:16
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger 1200 GT Explorer - 2024
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Det var da en drøy påstand fra østfoldingen... Denne K1600-føreren bruker Axe og løssnus.Bjerknez skrev: ↑03 mai 2023, 06:31Enig.mekkern skrev: ↑03 mai 2023, 06:23Sånn bortsett fra at han antagligvis hadde kjørt fortere med den gamle cb500 han hadde, så er motorkarakteren på en Drekkesekser ganske kjedlig-litt som en ELmotor.FredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
Men dette er jo litt person til person.
Noen ønsker å kjøre og noen liker å BLI kjørt også.
Ikke noe galt med lyden sånn sett. Den er jo ikke "fæl" liksom. Men Den blir litt for mainstream synes jeg.
K1600 er slik jeg ser det sykkelen for herrer som bruker Old Spice og røyker Cigar.
- Bjerknez
- Innlegg: 24166
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Ahh... jaja, jeg hadde LITT rett da vertfallpopeye skrev: ↑03 mai 2023, 08:52Det var da en drøy påstand fra østfoldingen... Denne K1600-føreren bruker Axe og løssnus.Bjerknez skrev: ↑03 mai 2023, 06:31Enig.mekkern skrev: ↑03 mai 2023, 06:23Sånn bortsett fra at han antagligvis hadde kjørt fortere med den gamle cb500 han hadde, så er motorkarakteren på en Drekkesekser ganske kjedlig-litt som en ELmotor.FredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
Men dette er jo litt person til person.
Noen ønsker å kjøre og noen liker å BLI kjørt også.
Ikke noe galt med lyden sånn sett. Den er jo ikke "fæl" liksom. Men Den blir litt for mainstream synes jeg.
K1600 er slik jeg ser det sykkelen for herrer som bruker Old Spice og røyker Cigar.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6428
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Så bra Spesielt hyggelig når en K1600 pilot titter innom :)popeye skrev: ↑03 mai 2023, 08:52Det var da en drøy påstand fra østfoldingen... Denne K1600-føreren bruker Axe og løssnus.Bjerknez skrev: ↑03 mai 2023, 06:31Enig.mekkern skrev: ↑03 mai 2023, 06:23Sånn bortsett fra at han antagligvis hadde kjørt fortere med den gamle cb500 han hadde, så er motorkarakteren på en Drekkesekser ganske kjedlig-litt som en ELmotor.FredrikE24 skrev: ↑02 mai 2023, 22:43 For noe tøv, hva er det ikke å like med en raksekser?
https://youtu.be/D4aP-Gzh_fM
Men dette er jo litt person til person.
Noen ønsker å kjøre og noen liker å BLI kjørt også.
Ikke noe galt med lyden sånn sett. Den er jo ikke "fæl" liksom. Men Den blir litt for mainstream synes jeg.
K1600 er slik jeg ser det sykkelen for herrer som bruker Old Spice og røyker Cigar.
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6428
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Har lest og kanskje nevnt tidligere i tråden at GTL modellen har begrenset toppfart på grunn av toppboksen. GT er ikke levert med toppboks fra fabrikken og derfor ikke hastighet begrenset. Sykkel’n (GTL) blir visstnok ustabil i fart over 180-200 km med den store toppboksen.
Hva slags hastighetsbegrenser er det på GTL og kan den deaktiveres og kjøres uten toppboks
Hva slags hastighetsbegrenser er det på GTL og kan den deaktiveres og kjøres uten toppboks
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 47
- Registrert: 03 mar 2017, 10:16
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger 1200 GT Explorer - 2024
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Såvidt jeg vet er det bare K1600 B GA (Grand America) som har hastighetsbegrensning. Denne er styrt i ECU, men kan oppheves ved bruk av ymse tuningfirmaer. (f.eks. Brentuning).dypen skrev: ↑08 mai 2023, 23:54 Har lest og kanskje nevnt tidligere i tråden at GTL modellen har begrenset toppfart på grunn av toppboksen. GT er ikke levert med toppboks fra fabrikken og derfor ikke hastighet begrenset. Sykkel’n (GTL) blir visstnok ustabil i fart over 180-200 km med den store toppboksen.
Hva slags hastighetsbegrenser er det på GTL og kan den deaktiveres og kjøres uten toppboks
Toppboks kan tas av på både GTL og GA, men da må en fikle litt med ledninger som går inn i boksen, det er vel bremselys, strømuttak og antenne i disse boksene.
Siden jeg har GA har jeg gjort mine undersøkelser og har funnet en fyr i US som 3D-printer ei plate som erstatning for hullet du får etter boksen. Denne har og bremselys som du kobler rett på ledningsnettet.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6428
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
Har lest ett sted om GTL som er begrenset på toppfart til 230 km og GT 250 km, 180 - 200 km som nevnt over her var en påstand på ett amerikansk forum og lite troverdig. Uansett så er det ikke noe som påvirker bruk av sykkel her. Din info om K1600 B GA (Grand America) har jeg ikke fått med meg :)
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- FredrikE24
- Innlegg: 4928
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
At GTL er "farlig" ustabil i høy fart tar jeg med en stor spade salt. I de hastighetene(med toppboks) så sykkelen m/fører alt annet enn ustabil og stressa ut. Jeg har kjørt mye sammen med en slik sykkel, og vedkommende har ganske mange mil på Autobahn bak seg.
Det står vel på toppbokser og sidebokser på samtlige sykler hva maksfart er. Jeg har imidlertid aldri kjent forskjell verken med eller uten.
Det står vel på toppbokser og sidebokser på samtlige sykler hva maksfart er. Jeg har imidlertid aldri kjent forskjell verken med eller uten.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6428
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Prøvekjørt BMW K1600GT
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1