Roof boxer v8 erfaringer?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
Stranger
Innlegg: 109
Registrert: 28 feb 2012, 18:38
Motorsykkelen din: 2004 ktm lc4
Sted: Byen under skyen (Bergen)

Roof boxer v8 erfaringer?

Legg inn av Stranger »

Noen som har prøvd Roof boxer v8 her til lands over litt tid?

Lurer litt på støynivå, om de dugger seg lett til, og ikke minst hvordan hakepartiet er i praktisk bruk. Har en liggende i handlekurven fra fc moto men ikke trykket kjøp enda, er fælt i stuss på om den funker her i vårt våte klima.


http://www.burnoutitaly.com/images/bx_v8_sm%20Kopie.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Roof boxer v8 erfaringer?

Legg inn av Mysterion »

har en roof diversion, ikke helt samme hjelm... men denne støyer, samt at viseret lekker luft inn....
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Stranger
Innlegg: 109
Registrert: 28 feb 2012, 18:38
Motorsykkelen din: 2004 ktm lc4
Sted: Byen under skyen (Bergen)

Re: Roof boxer v8 erfaringer?

Legg inn av Stranger »

Mysterion skrev:har en roof diversion, ikke helt samme hjelm... men denne støyer, samt at viseret lekker luft inn....
Takk for svar. Har aldri hatt en roof hjelm. Men det kan jo sladre litt om byggekvaliteten.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Roof boxer v8 erfaringer?

Legg inn av Crinos »

Jeg hadde lenge planer om å handle meg en Roof Boxer (something) ligner veldig på den V8'n du linker til.

Jeg kom meg aldri så langt å handle da jeg kjøpte en Bandit Fighter hjelm i stedet.. Bråker garantert mer enn den V8 hjelmen klarer...

Har et par kamerater som kjører med samme type hjelm fra Roof, som har vert veldig godt fornøyde med sine hjelmer... Men nå er det klart.. det meste er vell uansett bedre enn halv-hjelm... Så vanskelig sammenligning.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Stranger
Innlegg: 109
Registrert: 28 feb 2012, 18:38
Motorsykkelen din: 2004 ktm lc4
Sted: Byen under skyen (Bergen)

Re: Roof boxer v8 erfaringer?

Legg inn av Stranger »

Crinos skrev:Men nå er det klart.. det meste er vell uansett bedre enn halv-hjelm... Så vanskelig sammenligning.
Hehe, ja det er sant. Men det hender jeg faller av 2 hjulingen iblandt, kjører både på og av vei og da er det kjekt og beholde sitt orginale gebiss :-) Halvhjelmer utgår for min del.

Svar