Den Mystiske : sykkel stjålet :(

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: Mystisk blogg

Legg inn av lasse_hansen »

Haha, sant egentlig. Men begge bor i østfold ;)

Brukeravatar
Irongirl
Innlegg: 182
Registrert: 08 jan 2012, 15:25
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
Sted: Sarpsborg

Re: Mystisk blogg

Legg inn av Irongirl »

stilig da... flere å kjøre med kanskje? :-)
Blir det her første året ditt med lappen?
Sesongstart 2012 - 26 Februar

Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Mystisk blogg

Legg inn av Mysterion »

blir vel ikke første året hans om han fikk seg sykkel og lappen i fjor...
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: Mystisk blogg

Legg inn av lasse_hansen »

Fikk lappen juni 2011, kjøpte sykkel bare dager etter det. Så kjørte omtrent hele sommeren

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Mystisk blogg

Legg inn av Mysterion »

sånn det skal være..... bare vener på sessong nå, for å kaste seg gjennom svinger igjen!!!
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Mystisk blogg

Legg inn av LordShaft »

Flere som gleder seg til sesongen. Fikk bare kjørt stusselige 3000 i år..... :-#
Det skal også sies at det var tidenes dritsommer på vestlandet. og hver gang det var finevær, jo da satt jeg 14 dager i nordsjøen... ](*,)

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Mystisk blogg

Legg inn av Mysterion »

ikke så mye mere på meg, bikket vel litt over 4k (samme jeg gjorde på en uke året føre)
lengste turen var vel den vi hadde på slutten av sessongen opp til Bø og rundt i telemarkskogene....
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Mystisk blogg

Legg inn av LordShaft »

Jeg skammer meg nesten når jeg tenker på hvor latterlig lite jeg fikk kjørt i fjor :-(

Men til våren igjen blir det andre boller. Da ligger det an til Ducati world week i italia, det blir superbike school i sverige og så mye småturer som været tillater seg. Men nå får jeg ny invistering i hus også da :-) Den damen vi pratet om, som navnet begynte på tall og sluttet med S :-D

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Mystisk blogg

Legg inn av Mysterion »

en sweeeeeet nyere duc :D kunne tenkt meg en sånn jeg og... men for mye penger for ustabilitet....
lyst på mere kubik selv, men dog ikke så dyr en....
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Mystisk blogg

Legg inn av LordShaft »

Er ikke mye ustabilt når du kjøper så nytt :-) Men dette er noe jeg virkelig har villet ha de siste årene. Og nå ser det endelig ut som det skal løse seg. Det skal også være sagt at jeg har valgt å kjøre "rent a wreck" biler for å kunne ta meg råd til å realisere denne drømmen :-)

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Mystisk blogg

Legg inn av Mysterion »

hehehe... ja, man må gi og ta...vurderer å kjøpe en bil med def motor nå... skaffe ny motor og få den til å gå, så heller selge ST200'n for å slette lån.... så mc lån? :D
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Mystisk blogg

Legg inn av LordShaft »

Ja hvorfor ikke.... har ingen planer om å kubbe med penger på bok, så hva du kaller lånet har ingen ting å si ;-) Så lenge du er fornøyd :-) Nå skal det sies at er det en bike jeg har siklet lenge på. Så er det ZX12'a til Kawa... Herregud for et smykke. Var du ikke inne på tanken, eller hvertfall drømmen om å eie en slik? :mc1

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Mystisk blogg

Legg inn av Mysterion »

joda. kunne godt tenkt meg en 1200 jeg, men er 04-05 ZX10R som har vært drømmen siden denne var ganske ny... men stive priser.. men fy for en rampesykkel....
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Irongirl
Innlegg: 182
Registrert: 08 jan 2012, 15:25
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
Sted: Sarpsborg

Re: Mystisk blogg

Legg inn av Irongirl »

Da er vel jeg egentlig veldig godt på vei da :D
Kjører selv en gammel skranglekasse nå på vinteren... men den er trofast og med godt varmeanlegg, så klager ikke da :knegg
Blir en litt gammel sykkel på meg nå først, men kanskje likegreit å ha en som ikke er såååå farlig om jeg legger ned nå i førsten når jeg begynner å kjøre selv :8-[
Sesongstart 2012 - 26 Februar

Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Mystisk blogg

Legg inn av ZZR-Tom »

Irongirl skrev:Da er vel jeg egentlig veldig godt på vei da :D
Kjører selv en gammel skranglekasse nå på vinteren... men den er trofast og med godt varmeanlegg, så klager ikke da :knegg
Blir en litt gammel sykkel på meg nå først, men kanskje likegreit å ha en som ikke er såååå farlig om jeg legger ned nå i førsten når jeg begynner å kjøre selv :8-[
Dei første åre så var eg ikkje i nærheten av å legge ned sykklane, det skjede ikkje før eg var på tredje dagen med ny gliset i fjor :sorry
For mangen så kjem den første velten nåe en er begynnt å bli erfaren og slurvete.

Svar