Ida's blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Ida's blogg

Legg inn av Mysterion »

hahahhahahha :D Tror Ida gleder seg til sin første mc sessong ja....
frokosten var god den ;)
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Irongirl
Innlegg: 182
Registrert: 08 jan 2012, 15:25
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
Sted: Sarpsborg

Re: Ida's blogg

Legg inn av Irongirl »

Fikk da lurt gubben litt i dag :D
Fikk satt på den nye vindskjermen og de nye hendlene mine... Desverre fikk vi ikke satt på sidekåpene enda. Sprekt på alle de viktigste holdepunktene og mangler masse skruer. Så Mysterion får ta med seg en del skruer og spesial lim igjen, så fikser vi det til uka :thumleft
Men det stoppet meg ikke fra min første tur for sesongen og første tur på egen sykkel med serfikat!!!!! :mc_p:

Bilde
*skru skru skru*

Bilde
En fantastisk følelse!!!

Bilde
Sesongstart 2012 - 26 Februar

Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Ida's blogg

Legg inn av Pollti »

Syntes det er moro å se bilder av kjøreyre damer jeg ! :=D> Har en datter som farter rundt på en 750 og nummer 2 er i ferd med å begynne sin karriere på 2 hjul hun og. Det gleder meg litt også håper jeg de er mere fornuftige enn faderen har vært i sin tid. Nå er jo damer litt mindre villige til å strekke grenser enn menn så jeg tror det går bra. :-k

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Ida's blogg

Legg inn av Dexter »

Hipp hurra! Så morro det må være da! Det er nesten som at jeg kjenner litt av gleden din. Da jeg fikk lappen gikk det flere år før jeg fikk kjøpt meg sykkel... var faktisk over 30 før jeg fikk meg sykkel...

Så til sesongstart: wish it was me! Du skal ikke se bort fra at vi plutselig treffes i løpet av sesongen

Kos deg og kjør for livet :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Irongirl
Innlegg: 182
Registrert: 08 jan 2012, 15:25
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
Sted: Sarpsborg

Re: Ida's blogg

Legg inn av Irongirl »

Takker for koselige tilbakemeldinger folkens :thumleft Håper å få truffet på noen av dere etterhvert ja. Jo flere man møter som også kjører, jo bedre! ¨

Hadde egentlig ikke råd til sykkel nå selv, men kunne ikke la være. Heller en sykkel med skjønnhetsfeil enn ingen sykkel i det heletatt :-) Motoren går som bare det og den har blitt godt vedlikeholdt sånn sett, så da måtte jeg slå til!

Ble en liten tur i dag også gitt :thumleft Bare småtusla bort til farmor på en kopp kaffe og en liten tur rundt og i byen. Greit å bli vandt til skarpe svinger i kryss og clutch ikke minst..
Sesongstart 2012 - 26 Februar

Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Ida's blogg

Legg inn av Bjønnavind »

Irongirl skrev:Takker for koselige tilbakemeldinger folkens :thumleft Håper å få truffet på noen av dere etterhvert ja. Jo flere man møter som også kjører, jo bedre! ¨

Hadde egentlig ikke råd til sykkel nå selv, men kunne ikke la være. Heller en sykkel med skjønnhetsfeil enn ingen sykkel i det heletatt :-) Motoren går som bare det og den har blitt godt vedlikeholdt sånn sett, så da måtte jeg slå til!

Ble en liten tur i dag også gitt :thumleft Bare småtusla bort til farmor på en kopp kaffe og en liten tur rundt og i byen. Greit å bli vandt til skarpe svinger i kryss og clutch ikke minst..
Bare å kjøre med hodet så kommer alt seg! Jeg husker da jeg sto der med lappen i handa, og skræva over min første mc for første gang. Starta opp og kjørte 2 måneder i strekk med konstant gåsehud! Aaah! Minner :)

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Ida's blogg

Legg inn av Pollti »

Bjoennavind skrev:... :kjørte 2 måneder i strekk med konstant gåsehud! Aaah! Minner :)
Du måtte vel stoppe for å fylle bensin innimellom ? :knegg :scratch

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Ida's blogg

Legg inn av Bjønnavind »

Pollti skrev:
Bjoennavind skrev:... :kjørte 2 måneder i strekk med konstant gåsehud! Aaah! Minner :)
Du måtte vel stoppe for å fylle bensin innimellom ? :knegg :scratch
Ja desverre.. Men gjorde de unna så fort det gikk an!! :p

Brukeravatar
Irongirl
Innlegg: 182
Registrert: 08 jan 2012, 15:25
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
Sted: Sarpsborg

Re: Ida's blogg

Legg inn av Irongirl »

Hehehe.. blir nok en del kjøring utover ja! Gleder meg som en liten unge \:D/
Sesongstart 2012 - 26 Februar

Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Ida's blogg

Legg inn av Mysterion »

jeg husker jeg fikk lappen på en torsdag. fredag hadde jeg min første feriedag, og satte nesa rett over til bergen :D godtur som førstetur.... endte og med en avkjøring i regnet..... men overlevde det og...
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Ida's blogg

Legg inn av Bjønnavind »

Mysterion skrev:jeg husker jeg fikk lappen på en torsdag. fredag hadde jeg min første feriedag, og satte nesa rett over til bergen :D godtur som førstetur.... endte og med en avkjøring i regnet..... men overlevde det og...
Jeg tror hue ditt fikk seg en smell :)

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: Ida's blogg

Legg inn av Svolp »

Sååååå kjekt Irongirl! Så ut so du koser deg!
Supert vær i dag også men ingen tur med sykkelen.. Må smøre meg med litt mer tålmodighet :janikk
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Ida's blogg

Legg inn av ArcticTiger »

:vs Grattlere med første tur iår :thumleft Tøøøøft :D Du får melle deg på noen av arrangementene her inne, så du blir kjent med "nicke"-dukkene live.

Og kjør nå forsiktig så tidlig på året :[-X ! Husk: "Its not the fart that kills you, its the smell"

Brukeravatar
Northman
Innlegg: 449
Registrert: 28 des 2011, 13:47
Motorsykkelen din: 99 mod R1

Re: Ida's blogg

Legg inn av Northman »

Pass deg for gærne bilister, grus og kalde dekk :)
It is better to exist unknown to the law.

Brukeravatar
Irongirl
Innlegg: 182
Registrert: 08 jan 2012, 15:25
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
Sted: Sarpsborg

Re: Ida's blogg

Legg inn av Irongirl »

Bare små rusleturer så går så bra så :thumleft skle på litt grus i dag i en sving, men så det komme og det var ingen problem. Skled bare ut av grus sporet så dekket fikk tak på asfalten igjen med en gang. Men merker at det gjelder å holde øynene godt på veien nå og se hva som kommer....
Sesongstart 2012 - 26 Februar

Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop

Svar