MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av RuneMC »

Tenkte jeg skulle innom MC Oslo idag for å kjøpe en bolt som mangler til forskjermen, og kanskje litt annet også.
Vet det kan gå tregt der... engang tidligere i sommer var det bare to stk foran meg men han foran meg skulle ha en eller annen liten duppeditt som han ikke hadde delenummer på... tror jaggu han i kassa brukte 15 min på å finne ut at de ikke hadde delen og ytterligere 5 min på at de ikke hadde noen ekvivalente heller...

Trakk nummerlapp når jeg kom idag - 13 - og så at det stod 6 på tavla. Ventet litt for å se om det var noen framdrift, men nei... samme nr...
Det var varmt i kjøreklær så tok heller sjansen på å kjøre en liten rundtur... Helsfyr - Oppsal - Bøler og litt rundomkring, og returnerte 20 min senere... da stod det 8 på tavla... :oh
Tilogmed med to stykker som satt bak skranken... klokken var da 13:15 og rask hoderegning ga at å vente 5 nummer med ca 10min per nummer ga 40-50 min ventetid, så dro heller hjemover med uforrettet sak... De som ventet i lokalene så rimelig oppgitte ut også...

Tror seriøst de kunne doblet salget ved å ha kvikkere betjening... helt utrolig tregt som det er nå ihvertfall. ](*,)

Så folkens, nå er dere advart.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
stiandre
Innlegg: 114
Registrert: 06 aug 2011, 21:22
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av stiandre »

Hei, er det opp i 2 etasje du snakker om?

Jeg var der og skulle ha et nytt visir til hjelmen min samt en tankbag.... snakk om rævva service.
Det var lite snakk om å hjelpe til. Vi har det som er der sa han bak disken og pekte innover i lokalet når jeg spurte om tankvesker. Var ikke mye der og ifølge nettsiden deres kan de levere masse...men gadd ikke spørre engang...

Når jeg så spurte om han hadde visir til min hjelm fikk jeg beskjed om at de ikke førte noe til Nitro. Nå hadde det seg slik at jeg hadde vært og sett på nettsiden dere og der står det at de kan levere til Nitro....noe er til og med lagervare andre ting er på bestilling. Fortalte han bak disken at det står nå på nettsiden deres at dere tilbyr det... Han ble litt flau og titta på skjermen...og sa...å ja...nei vi er tomme på alt.... var liksom ikke tilbud om å bestille....jeg var til og med interessert i tanktrekk og tankveske....så det ble noen kroner med salg de ALDRI fikk ...

Siden har jeg ikke satt mine føtter eller lagt igjen en eneste krone i den shappa....

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av RuneMC »

Ja, andre-etg....
Forrige gang jeg var der hadde jeg med delenummer og ga det til han bak disken - det er nok metoden. Hadde med delenr idag også... men kom aldri så langt at jeg fikk bruk for det... what a waste of time...

Vil du ha god service på kjøreklær så dra til Yamaha Vinterbro... kveldsåpent har de tilogmed...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
stiandre
Innlegg: 114
Registrert: 06 aug 2011, 21:22
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av stiandre »

RuneMC skrev:Ja, andre-etg....
Forrige gang jeg var der hadde jeg med delenummer og ga det til han bak disken - det er nok metoden. Hadde med delenr idag også... men kom aldri så langt at jeg fikk bruk for det... what a waste of time...

Vil du ha god service på kjøreklær så dra til Yamaha Vinterbro... kveldsåpent har de tilogmed...
Tror jeg fortsetter med Motorport på Alna og Motorcenteret Asker.... Det er godkjente Kawasaki verksted også....så da oppretholdes garantien en stund til... :)

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av RuneMC »

For all del, tenkte mest på forskjellen i service fra betjeningen i butikken på hhv Yamaha Vinterbro (veldig bra) og MC Oslo (bånn i bøtta)
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

biker-hl
Innlegg: 22
Registrert: 29 aug 2010, 11:51
Motorsykkelen din: Slettet

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av biker-hl »

:-k

Dette er dessverre min erfaring med MC Oslo også. Men kommer du med delenr. og det er snø på utsiden får du god hjelp. Det er ikke stedet om våren..

MC Oslo er dessverre eneste BMW forhandler i Oslo! De har mage pengesterke kunder og salget av dyre BMW går så det suser. Jeg har begynt å reise ut av Oslo for deler og service. Alltid bedre service utenfor Oslo synes jeg..

Mvh
Biker-hl

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av Intruder »

:mc5 MC-huset Nydal,der er det service der...De selger lassevis av BMW,mange
til Oslo.. :thumleft
Etter avtale henter og bringer de sykler fra kunder i Osloområdet for service... :roll
Og dette gjelder ikke bare BMW,de forhandler Honda og Yamaha også :D
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av Dimzum »

Intruder skrev::mc5 MC-huset Nydal,der er det service der...De selger lassevis av BMW,mange
til Oslo.. :thumleft
Etter avtale henter og bringer de sykler fra kunder i Osloområdet for service... :roll
Og dette gjelder ikke bare BMW,de forhandler Honda og Yamaha også :D
Kjøpte min nåværende sykkel hos Mc Huset Nydal, og ble meget godt fornøyd. Opplevde samme gode service fra dem da jeg senere bestillte noen smådeler til en annen sykkel - 1985 modell!

Bare synd at de ligger så usentralt til........ :D (Regner vel med at å hente/bringe hos meg blir "vrient"......) :P :p
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av Svein2 »

Dimzum skrev:
Intruder skrev::mc5 MC-huset Nydal,der er det service der...De selger lassevis av BMW,mange
til Oslo.. :thumleft
Etter avtale henter og bringer de sykler fra kunder i Osloområdet for service... :roll
Og dette gjelder ikke bare BMW,de forhandler Honda og Yamaha også :D
Kjøpte min nåværende sykkel hos Mc Huset Nydal, og ble meget godt fornøyd. Opplevde samme gode service fra dem da jeg senere bestillte noen smådeler til en annen sykkel - 1985 modell!

Bare synd at de ligger så usentralt til........ :D (Regner vel med at å hente/bringe hos meg blir "vrient"......) :P :p
Nydalen ligg da itte usentralt :lol

Gammelgutt

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av Gammelgutt »

Hadde 20000 km service på MChuset på fredag. Sa klart fra at jeg ikke skulle ha olje og filterskift da jeg tar det selv, hver 750 mil. Men jammen ville de ha betalt for olje, filter og jobben, selv om de ikke hadde gjort det. Men de gav seg da jeg protesterte på å betale så mye. :-k

MC Oslo har fire-fem ukers ventetid på service, Nydal kan klare det på en ukes tid. Så da tar jeg heller en tur til flatbygdene. :terge

Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av Dimzum »

Svein2 skrev:
Dimzum skrev:
Intruder skrev::mc5 MC-huset Nydal,der er det service der...De selger lassevis av BMW,mange
til Oslo.. :thumleft
Etter avtale henter og bringer de sykler fra kunder i Osloområdet for service... :roll
Og dette gjelder ikke bare BMW,de forhandler Honda og Yamaha også :D
Kjøpte min nåværende sykkel hos Mc Huset Nydal, og ble meget godt fornøyd. Opplevde samme gode service fra dem da jeg senere bestillte noen smådeler til en annen sykkel - 1985 modell!

Bare synd at de ligger så usentralt til........ :D (Regner vel med at å hente/bringe hos meg blir "vrient"......) :P :p
Nydalen ligg da itte usentralt :lol

Hehe...i forhold til Nord Norge er det usentralt :knegg
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: MC Oslo's delesalg/butikk - aldri på en lørdag...

Legg inn av Intruder »

Nydal usentralt...? Nææi,midt i værda som Oslo og Tromsø !! 8)
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar