Kjøleskapsfest...

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Kjøleskapsfest...

Legg inn av mekkern »

Jeg og Dexter har snakket litt om en "kjøleskapsfest" i helga uke 17.
Har et Kjøleskap som så dagens lys i det herrens år 1957 og fungerer godt ennå..
Det er et Ignis series il millione...
Dette fyller jo et anselig antall år og skulle jo vært hedret-Derfor lurer vi på å møtes hos meg og fylle skapet med mat og drikke,for så å fortære dette til ære for kjøleskapet,inkludert sosialt samvær med juging og gode historier.
Stiller da med Grill veranda (med tak)musikk og bolig med mulighet for overnatting (telting eller noen plasser innendørs) hvis det skal nytes ALU (øl).

Tar ting litt på sparket men tenkte å kombinere dette med 1 Mai tur på søndag.

Hvis flere er intresserte i en sammenkomst så si i fra da.. :cheers
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av Duville »

Blir helt sikkert trivelig. Synd det er så langt unna...

Godtvoksen

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av Godtvoksen »

Duville skrev:Blir helt sikkert trivelig. Synd det er så langt unna...
Skal du ut å kjøre i ettermiddag?

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av Duville »

Godtvoksen skrev:
Duville skrev:Blir helt sikkert trivelig. Synd det er så langt unna...
Skal du ut å kjøre i ettermiddag?

Mh - må tenke litt på det - var på tur i går - og på tirsdag - ja og så var jeg visst en tur i helga - men jeg ser ikke bort fra det - 12 grader og sol er jo greit vær å kjøre i :knegg men så er det ei bremse som kommer inn fra siden så jeg er ikke sikker :oh

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av SheDevil »

mekkern skrev:Jeg og Dexter har snakket litt om en "kjøleskapsfest" i helga uke 17.
Har et Kjøleskap som så dagens lys i det herrens år 1957 og fungerer godt ennå..
Det er et Ignis series il millione...
Dette fyller jo et anselig antall år og skulle jo vært hedret-Derfor lurer vi på å møtes hos meg og fylle skapet med mat og drikke,for så å fortære dette til ære for kjøleskapet,inkludert sosialt samvær med juging og gode historier.
Stiller da med Grill veranda (med tak)musikk og bolig med mulighet for overnatting (telting eller noen plasser innendørs) hvis det skal nytes ALU (øl).

Tar ting litt på sparket men tenkte å kombinere dette med 1 Mai tur på søndag.

Hvis flere er intresserte i en sammenkomst så si i fra da.. :cheers
DET hadde vært noe gitt (om jenter er tillatt da) :redface

Men, uansett om det er det, eller ikke, kan ikke jeg komme, ser ut til at det blir hektisk fremover for min del...

Bilder må takes slik at vi kan se hva vi går glipp av :janikk
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av Globe »

Originalt påfunn...artig "ramme" for festlig lag. Ja det gjelder å finne ting som kan hedres, og med slik en lang og tro tjeneste bak seg, så er det vel fortjent for kjøleskapet å bli festens midtpunkt :knegg

Kommer litt "brått" på for min del....skulle mer enn gjerne vært med på dette. :sorry

Uannsett....god fest...og du skal se, med dexter tilstede at vi kan ligge an til en TV-sendning for oss som sitter "værfast" litt lengre nord :[-o< :thumleft ;e

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av ArcticTiger »

mekkern skrev:Jeg og Dexter har snakket litt om en "kjøleskapsfest" i helga uke 17.
Har et Kjøleskap som så dagens lys i det herrens år 1957 og fungerer godt ennå..
Det er et Ignis series il millione...
Dette fyller jo et anselig antall år og skulle jo vært hedret-Derfor lurer vi på å møtes hos meg og fylle skapet med mat og drikke,for så å fortære dette til ære for kjøleskapet,inkludert sosialt samvær med juging og gode historier.
Stiller da med Grill veranda (med tak)musikk og bolig med mulighet for overnatting (telting eller noen plasser innendørs) hvis det skal nytes ALU (øl).

Tar ting litt på sparket men tenkte å kombinere dette med 1 Mai tur på søndag.

Hvis flere er intresserte i en sammenkomst så si i fra da.. :cheers
Det der var et tøfft opplegg Mekkern :thumleft , skulle gjerne tatt en tur, Meen jeg kommer desverre ikke nedover før helga etter :sorry

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av rogg »

ArcticTiger skrev:
mekkern skrev:Jeg og Dexter har snakket litt om en "kjøleskapsfest" i helga uke 17.
Har et Kjøleskap som så dagens lys i det herrens år 1957 og fungerer godt ennå..
Det er et Ignis series il millione...
Dette fyller jo et anselig antall år og skulle jo vært hedret-Derfor lurer vi på å møtes hos meg og fylle skapet med mat og drikke,for så å fortære dette til ære for kjøleskapet,inkludert sosialt samvær med juging og gode historier.
Stiller da med Grill veranda (med tak)musikk og bolig med mulighet for overnatting (telting eller noen plasser innendørs) hvis det skal nytes ALU (øl).

Tar ting litt på sparket men tenkte å kombinere dette med 1 Mai tur på søndag.

Hvis flere er intresserte i en sammenkomst så si i fra da.. :cheers
Det der var et tøfft opplegg Mekkern :thumleft , skulle gjerne tatt en tur, Meen jeg kommer desverre ikke nedover før helga etter :sorry
Ååååå har kjøleskapet holdt så lenge, holder det vel ei vekka te. Resteparty... :bananas
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av mekkern »

Globe skrev:Uannsett....god fest...og du skal se, med dexter tilstede at vi kan ligge an til en TV-sendning for oss som sitter "værfast" litt lengre nord :[-o< :thumleft ;e
har fiber med 10/10mb så det er fysisk mulig...... :mc1 :mrb
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av Globe »

mekkern skrev:
Globe skrev:Uannsett....god fest...og du skal se, med dexter tilstede at vi kan ligge an til en TV-sendning for oss som sitter "værfast" litt lengre nord :[-o< :thumleft ;e
har fiber med 10/10mb så det er fysisk mulig...... :mc1 :mrb
Da vet jeg dexter blir å koooose seg...for sånne hastigheter har ikke han :terge

Håper han/dere forsøker :[-o<

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av Dexter »

Familiekalender fortelle meg at den festen blir uten meg. Men jeg blir med på 1. mai tur på søndagen.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av mekkern »

Inndratt perm?? :-J

Fikk mail i dag-jaggu øker de farta til 25/25mb til samme pris gitt...samma det, farta holdt den..

ja vi får se hvordan det drar i vei...1 mai tur blir det uansett,bare en ikke trenger dykkerdrakt og vannscooter.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
MrErling
Innlegg: 195
Registrert: 23 feb 2011, 14:55
Motorsykkelen din: Retro & muscel Bikes
Sted: Drammen

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av MrErling »

Eg kjem!
Jeg har fått plass til "kjærringa" på "hotell" denne helga, så jeg er friiiiii.................... :knegg

Kommer det kvins, Mekkern? :orefk

Apropos 1 mai tur, så anbefales Kråkeracet hos Moss MCK.
Min klubb, MCTC skal delta, men det starter 11:00, så man må reise passe tidlig (hangover?) fra Drammen
Det er ett PO løp med både praktiske og teoretiske oppgaver.

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av mekkern »

i morra drar vi i gang.
starter ved 15-16 tiden sånn ca..
prøvekjørt grillen i dag og Ignis holder 0,4grader klar for påfyll av mat og drikke.
bare å dukke opp-om det er for en liten fest grilling preik eller bare for morro.
Søndag drar vi til Kråkeracet ved Moss.
:cheers :cheers :popcrn :bb_p: :cheers :cheers :sleepy
Sist redigert av mekkern den 30 apr 2011, 19:06, redigert 1 gang totalt.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Kjøleskapsfest...

Legg inn av Snill Vaffel »

Kan jeg bli med :redface
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Svar