Biltema med ny(?) søkefunksjon på nett

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Biltema med ny(?) søkefunksjon på nett

Legg inn av MaxTron »

Ser at hjemmesiden til Biltema har fått en funksjon der en kan søke MC-deler etter merke og modell.
Vet ikke hvor nytt dette er, men æ oppdaga det vertfall først i går :redface

Var stort sett bare oljefilter å finne for min del da, men mulig de får flere slitedeler etter hvert..

Ser også at de har en funksjon der du kan søke deler etter reg.nummer, ser ut som dette fungerer bare for biler.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Biltema med ny(?) søkefunksjon på nett

Legg inn av Globe »

Veldig kjekk funksjon ja. Dette er jo en feature de fleste deleleverandører/verksted har hatt en stund, men da forbeholdt deres "internsystemer". Kjekt og nyttig med slikt for de/oss som vil sjekke tilgjengligheten før en tar turen og/eller bestiller, samt får en en viss trygghet for at en velger ut rett del! Veldig bra dette!! :thumleft

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Biltema med ny(?) søkefunksjon på nett

Legg inn av Dexter »

Menes det med den lista over først merke og deretter sykkel? Da har den i så fall vært lenge... finner KUN oljefilter og bremseklosser til min hos Bilrema... og batteri da
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Biltema med ny(?) søkefunksjon på nett

Legg inn av MaxTron »

Dexter skrev:Menes det med den lista over først merke og deretter sykkel? Da har den i så fall vært lenge... finner KUN oljefilter og bremseklosser til min hos Bilrema... og batteri da
Var den æ mente ja.. :redface

Er egentlig ganske lite på Biltemas nettside, men "bibel'n" ligger spredd over heile huset, og i garasjen selvfølgelig!
Og vist æ trenger nånting er det bare ca ett kvarter til varehuset :bananas

Forøvrig er det greit å være opps på at de ikke er helt informert om hva som passer på forskjellige sykkler.
Til gammelMax'n står det bare oljefilter, men den har jo identiske bremser som FJ fra midten på '80, og DET har de klosser til...
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Biltema med ny(?) søkefunksjon på nett

Legg inn av Globe »

Funksjonen var ihvertfall ny for meg...men nå har jeg ikke Biltema som startside heller da :-)

Svar