Lykkedag!!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Lykkedag!!

Legg inn av Dimzum »

Snakk om lykkedag...her blir det ekstra penger til jul!!!

My Dear,
Jeg er sikker på at denne posten skulle komme til deg som en overraskelse siden vi aldri har møtt før, og du vil også spørre hvorfor jeg har bestemt meg for å velge deg blant de mange internett-brukere i verden, nettopp jeg ikke kan si hvorfor jeg har utvalgt dere men ikke vær bekymret for jeg så profilen din på Internett, som har gjort meg gjøre mitt forespørsel. Måtte allmektige Gud velsigne og se deg gjennom med dette oppdraget hvis du kan nøye lese og fordøye meldingen nedenfor.

Før jeg går videre, tillater meg å gi deg litt av biografien min, jeg er mor Emilly Olivier, 87 år gammel kvinne og kona til sen Sir Jackman Olivier som døde i en flyulykke på mandag den 7 september 1998 GMT 14: 22 UK mens de flyr fra New York til Geneve. Se nettstedet nedenfor for mer informasjon. http://www.cnn.com/WORLD/9809/swissair. ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Etter at mannen min ble jeg leder for investeringen, og nå som jeg er gammel og svak jeg har besluttet å tilbringe resten av mitt liv med min familie og kjære som jeg aldri hadde tid til i løpet av mitt næringsliv , men før den døde mannen min hadde vi en plan om å bruke de siste dagene av våre liv til å donere halvparten av det vi har jobbet for de mindre privilegium og nestekjærlighet hjem og den andre halvparten for oss selv, familiemedlemmer og nære venner, og det er så uheldig at mannen min ikke er i live i dag å gjøre dette med meg og jeg er veldig svak og gammel nå, derfor jeg har besluttet å gjøre dette filantropisk arbeid på vegne av min avdøde mann og I.

For tiden har jeg villet ut nesten halvparten av våre midler til flere veldedighet hjem og til noen av de mindre privilegier i forskjellige land. Til tross for avtalen mellom min avdøde mann og jeg å gi hjelp til den fratatt, vi også enige om å gi støtte til en person vi ikke møtes før i livet fordi da vi fortsatt var unge i livet vi mottar en anonym hjelp fra en individuelle vi ikke kjenner og som vi har å ikke kunne kjenne til dato, gjorde virkningen vi fikk fra slike gest oss til å gjøre samme.

Jeg beklager å informere deg om at du aldri vil få muligheten til å kjenne meg fordi jeg har nettopp avsluttet oppdraget som min mann og jeg har avtalt før hans plutselige død, og du tilfeldigvis være mottaker av vår siste VIL, uavhengig av din tidligere finansielle status, derfor jeg trenger å gjøre meg en tjeneste ved å akseptere vårt tilbud som vil koste deg noe.

eg har i dag avsatt en sjekk i summen av 5,800,000.00 britiske pund med DHL Express å levere til deg, hva du har å gjøre nå er å ta kontakt med DHL Courier SERVICE så snart som mulig å vite når de skal levere pakken til deg på grunn av den utløper dato.

Jeg gjorde bare innskuddet med din epostadresse og Sikkerhet Holde CODE (SCT/0433/F) fordi jeg ikke vet navnet ditt og adressen du ønsker å motta pakken med. Jeg kunne ikke finne dem på nettet mens du surfer profilen din hvis ikke jeg ville gitt den til DHL for øyeblikkelig og rask levering av denne pakken til deg.


For din informasjon, har jeg betalt for å levere Charge, forsikringspremie og klarering Certificate Fee av sjekken som viser at det ikke er en Drug Penger eller ment å sponse terrorangrep i ditt land.

Du må kontakte DHL Courier SERVICE nå for levering av kontrollen med denne informasjonen nedenfor;



KONTAKT PERSON: Mr. Mark Morris



E-postadresse: dhldeliveryunite@fastservice.com



Telefon: +44 704 576 1052



Igjen, er du ikke å betale for å levere Charge, forsikringspremie og Hvitevarer Certificate Avgift av Cheque fordi jeg allerede har betalt for dem, er de eneste pengene du er forventet å betale 165 britiske pund for sikkerheten føring av kontrollen så langt.



Jeg ville ha betalt avgiften, men selskapet insisterte på at jeg ikke burde, fordi de ikke vet når du skal kontakte dem og for å unngå demurrage eller ytterligere kostnader.



Du skal bekrefte informasjonen nedenfor til dem for å unngå eventuelle feil på levering.



Postadresse;

Full navn:

Direkte telefon;



Nedenfor er sikkerheten holde koden: (SCT/0433/F) av utkastet, skal du også presentere den til dem for verifisering før levering.



La meg gjenta igjen, prøv å kontakte dem så snart du mottar denne mailen for å unngå ytterligere forsinkelser, og husk å be dem om å gi deg den metoden de ønsker å bruke i å motta deres sikkerhet holde gebyr på 165 britiske pund for deres umiddelbare tiltak .

Merk: Vennligst Jeg ønsker ikke å takke meg eller mannen min alt jeg trenger å gjøre er, når du får dette fondet, bruke BARE 800.000.00 (åtte hundre tusen britiske pounds) for din innsats og bruke resten av dette fondet FOR veldedighet PORPOSE i måten det vil glede menneskeheten.



Med vennlig hilsen

Fru Emilly Olivier Jackman
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Lykkedag!!

Legg inn av Snikkeren »

Dette høres ut som en god deal. Bare å slå til. Og siden du snart blir rik, så har du jo råd til å kjøpe julepresang til oss her på mcsiden også. Bare å kjøpe julepresanger til oss med en gang. Trenger ikke å vente til du får de pengene på konto, for de er jo bankers. ;e
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Re: Lykkedag!!

Legg inn av Dimzum »

Snikkeren skrev:Dette høres ut som en god deal. Bare å slå til. Og siden du snart blir rik, så har du jo råd til å kjøpe julepresang til oss her på mcsiden også. Bare å kjøpe julepresanger til oss med en gang. Trenger ikke å vente til du får de pengene på konto, for de er jo bankers. ;e
Klart som blekk!! Med slike summer kjøper jeg et par motorsykler til dere hele gjengen. Bare å lage liste det! :janikk :lol
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Lykkedag!!

Legg inn av Bubbu »

Wooowww
Tenk at enkelte lar seg lure av slike mail. Det er mange lettlurte her i landet også. Jeg jobber en plass der vi mottar mange slike mail om dagen av ymse forslag om betaling av varer på forskudd med selvfølgelig gode fortjenester for den som vil hjelpe.
(The Beast )

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Lykkedag!!

Legg inn av ArcticTiger »

Denne syns jeg du sku klinke til på :thumleft Hørtes ut som ei triveli gammal kjerring det der :jada:

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Lykkedag!!

Legg inn av Banditmannen »

Her er det bare å slå til! :thumleft
Var et utrolig rørende brev! :grt




PS: Skikkelig artig tilfeldighet at hun heter det samme til etternavn, som ektemannen hennes het til fornavn! :P :p

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Re: Lykkedag!!

Legg inn av ejs »

Dimzum skrev:
Snikkeren skrev:Dette høres ut som en god deal. Bare å slå til. Og siden du snart blir rik, så har du jo råd til å kjøpe julepresang til oss her på mcsiden også. Bare å kjøpe julepresanger til oss med en gang. Trenger ikke å vente til du får de pengene på konto, for de er jo bankers. ;e
Klart som blekk!! Med slike summer kjøper jeg et par motorsykler til dere hele gjengen. Bare å lage liste det! :janikk :lol

:thumleft
Kan jeg få en Ducati ST4 ???
If it ain't broke, I'll break it.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Lykkedag!!

Legg inn av Intruder »

:oh :dontknow Lettlurte er vi,jeg har tilogmed hørt at mange tror Høyrebølgen kan
føre til noe godt for folk flest......... :lol :dontknow
Men en rød Ural med sidevogn er ikke å forakte... :mc7
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Lykkedag!!

Legg inn av ArcticTiger »

Intruder skrev:Men en rød Ural med sidevogn er ikke å forakte... :mc7
Er det du som har løst ut gevinsten allerede, og kjøpt den røde som nettopp ble solgt på finn.no? :yeyeye
Sist redigert av ArcticTiger den 03 des 2010, 18:22, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Lykkedag!!

Legg inn av Bubbu »

Intruder skrev::oh :dontknow Lettlurte er vi,jeg har tilogmed hørt at mange tror Høyrebølgen kan
føre til noe godt for folk flest......... :lol :dontknow
Men en rød Ural med sidevogn er ikke å forakte... :mc7
Går det å surfe på høyrebølgen ?
(The Beast )

Svar