Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Håy..
I dag den 28.nov har jeg bursdag. Ville bare nævne det sånn i forbifarten. Her vanka det kake og en liten cocnac etter hvert.
I dag den 28.nov har jeg bursdag. Ville bare nævne det sånn i forbifarten. Her vanka det kake og en liten cocnac etter hvert.
Re: Æ HAR BURSDAG...
Gratulerer med dagen i går Rogg. Du er vel i storform i dag nå da skjønner jeg, er det ikke bra herlig med dagen derpå : . Du gjorde vel kanskje rett i å ta fri et par dager, kan hende de trengs til å komme seg igjen. Vel, en hilsen om god bedring er vel kanskje på sin plass .rogg skrev:Håy..
Hadde dag den 26' men er ikke i stand til å huske hvor gammel man er blitt (betyr egentlig ingeting) må spørre fruen om dette.rogg skrev:Håy..
Gratulerer med dagen :wav:
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..bm skrev:Hadde dag den 26' men er ikke i stand til å huske hvor gammel man er blitt (betyr egentlig ingeting) må spørre fruen om dette.rogg skrev:Håy..
Gratulerer med dagen :wav:
Gratulere med vel overstått.
Bryr meg ikke så mye med alderen jeg heller, teller heller ærfaringsår.