Jeg er usikker på om jeg vil kalle dette god service. Først så kan det hende dem prøvde seg på en "spansk en" og når dem ble "fersket" så fikk dem "god service" prisen?
Har vært borti dette flere ganger hvor fakturaen er høyere enn avtalt pris. Man konfronterer dem med dette og det har stort sett fikset seg etter litt om og men. Men slik praksis blir jeg skeptisk av.
Det er lett å dra frem "åja...det glemte jeg" kortet. Føller dte blir ofte brukt rundt om....
Jada! God service, det liker vi!!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37954
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Jada! God service, det liker vi!!
Joda, ikke uenig i det.
Uansett bra at man slipper å "krangle" om slike ting. Så sånn sett syns jeg dette godt kan kalles god service.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 23036
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Jada! God service, det liker vi!!
Jeg er for åpenhet hele veien gjennom salgsprosessen. Det er greit å ta seg betalt for ting, men det skal tydeligjøres. Da slipper man å bli overrasket og en negativt overasket kunde er ikke bra.
De som holder kjeft er de som er fornøyde, og de som er missfornøyde er gjerne dem som skriker høyest. Kunsten er og bevare "roen" og håpe på at noen sprer det gode budskap rundt om, på sikt.
De som holder kjeft er de som er fornøyde, og de som er missfornøyde er gjerne dem som skriker høyest. Kunsten er og bevare "roen" og håpe på at noen sprer det gode budskap rundt om, på sikt.
- Bjerknez
- Innlegg: 23036
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Jada! God service, det liker vi!!
Har man fått feks. en pris på mail angående en service, så burde det være uhyre enkelt for butikken og legge dette inn i systemet sitt, slik at man slipper og ta opp dette over disk når man drar kortet hvis summen ikke overholdes. Det skaper en litt klein situasjon som lett kan unngås.
Så langt har jeg etter mine to besøk hos Speed MC blitt overrasket i positiv grad. Dem virker proffe og prisen man har fått på mail er også den som står på faktura eller betales i kasse. Da blir jeg fornøyd, samtidig som dem får en liten pluss i boken. Selv om det egentlig bare skulle mangle om ikke slikt ble overholdt sånn sett.... :)
Så langt har jeg etter mine to besøk hos Speed MC blitt overrasket i positiv grad. Dem virker proffe og prisen man har fått på mail er også den som står på faktura eller betales i kasse. Da blir jeg fornøyd, samtidig som dem får en liten pluss i boken. Selv om det egentlig bare skulle mangle om ikke slikt ble overholdt sånn sett.... :)
Re: Jada! God service, det liker vi!!
Jaujau, skal høre mye fra en "forhandler" https://www.tv2.no/underholdning/11784570/
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Sted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: Jada! God service, det liker vi!!
Ja dette var i overkantKawaKjetil skrev: ↑26 nov 2020, 20:25 Jaujau, skal høre mye fra en "forhandler" https://www.tv2.no/underholdning/11784570/
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: Jada! God service, det liker vi!!
En liten og god service-erfaring jeg hadde tidligere i år:
Sykkelen var på en service hos Snellingen--
Jeg hadde levert sykkelen i fullt viten om at en bolt for å holde ene delen av eksosrøret hadde forsvunnet (ikke festet skikkelig av meg), og hadde planer om å få satt inn en ny bolt selv.
Når jeg hentet sykkelen fra service var det en ny bolt satt inn, uten at dette var nevnt noe sted :)
Sykkelen var på en service hos Snellingen--
Jeg hadde levert sykkelen i fullt viten om at en bolt for å holde ene delen av eksosrøret hadde forsvunnet (ikke festet skikkelig av meg), og hadde planer om å få satt inn en ny bolt selv.
Når jeg hentet sykkelen fra service var det en ny bolt satt inn, uten at dette var nevnt noe sted :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013