Trollheimen Rundt: NAF-MC Trondheim

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Trollheimen Rundt: NAF-MC Trondheim

Legg inn av Globe »

Oppdatering vedr. NAF-MC Trondheim og deres tur: Trollheimen Rundt

Sendte NAF-MC Trondheim en forespørsel om deres tur: Trollheimen Rundt, etter henvendelse her på mcsiden.no.

NAF-MC Trondheim svarte kjapt på min forespørsel, og det kjappe og konkrete svaret kom fra ingen ringere enn Gizmodude her på MCsiden.no :thumleft.

Jeg får ikke lagt inn selve kjøreruta i Google-Kart, karthenvisning fra kalenderen kan kun vise start eller stoppsted. Men jeg har laget ruta og lagt den inn nederst i innlegget. Gizmodude skriver følgende om turen:

"For NAF-MC Trondheim starter turen fra vårt klubbhus kl 09.00 (de som ikke er medlemmer er også velkommen)
Selve Trollheimen rundt starter på Storås med avgang derifra ca kl 11.00, felles oppsamlingsplass bruker å være enkelt å finne, masse MC'er der ;-)"



Trollheimen rundt går altså av stabelen lørdag 1. mai. Ruta er, i grove trekk, som følger:

Storås-Berkåk-Oppdal-Sunndalsøra-Surnadal (ferje Rykkjem-Kvanne)-Storås. Turen måles, av Google-Kart til å være ca. 25 mil.

Kartutsnitt:
Bilde

Her finner dere noen bilder fra tidligere Trollheimen Rundt.

Moro var det også å se at NAF-MC Trondheim har link til oss her på MCsiden.no på sin portalside :=D>

Svar