Noen som ønsker å kjøre med meg?

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
nikita_nvslv06
Innlegg: 5
Registrert: 23 mar 2026, 00:11
Motorsykkelen din: Yamaha xsr 125
Bosted: Oslo

Noen som ønsker å kjøre med meg?

Legg inn av nikita_nvslv06 »

Hei!

Område: Oslo

Hei alle sammen! Har skrevet her en gang tidligere, men hjelp fortsatt trengs. Har også hatt noen kjøretimer siden sist så føler meg ganske trygt på veien nå 😊 Jeg er 20 år og holder på å ta A2 lappen. Har skaffet meg en 125cc så dersom du kun har A2 kan vi også øve sammen😄. Jeg hadde oppkjøringsforsøk i fjor så er ikke helt fersk. Har all utstyr, intercom og vester. Spanderer gjerne noe godt mens vi er på tur👍 Kan kjøre både på hverdager og i helger. Er gjerne med på både korte og lengre turer😁
IMG_7794.jpeg
IMG_7788.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Noen som ønsker å kjøre med meg?

Legg inn av BC45 »

Hei :D Hvor i Oslo bor du? Har du intercom til to? Hilsen Håkon

nikita_nvslv06
Innlegg: 5
Registrert: 23 mar 2026, 00:11
Motorsykkelen din: Yamaha xsr 125
Bosted: Oslo

Re: Noen som ønsker å kjøre med meg?

Legg inn av nikita_nvslv06 »

BC45 skrev: 15 mai 2026, 16:39 Hei :D Hvor i Oslo bor du? Har du intercom til to? Hilsen Håkon
Adressen er Trimveien 6, 0372 Oslo. Har dessverre ikke intercom til to, men jeg har ørepropper med ledning som jeg tror skal fungere bra. Kan skaffe intercom hvis du tenker det er nødvendig! Hører gjerne fra deg:)

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Noen som ønsker å kjøre med meg?

Legg inn av BC45 »

Jeg bor i Bærum, så det går fint å møte deg der du bor. Å bruke mobiltelefon med ørepropper er også en mulighet. Vi finner ut av det. Sender deg en melding her på forumet, så kan vi fortsette samtalen der :-)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41379
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Noen som ønsker å kjøre med meg?

Legg inn av AJ »

nikita_nvslv06 skrev: 15 mai 2026, 17:14
BC45 skrev: 15 mai 2026, 16:39 Hei :D Hvor i Oslo bor du? Har du intercom til to? Hilsen Håkon
Adressen er Trimveien 6, 0372 Oslo. Har dessverre ikke intercom til to, men jeg har ørepropper med ledning som jeg tror skal fungere bra. Kan skaffe intercom hvis du tenker det er nødvendig! Hører gjerne fra deg:)
Burde funke helt fin med åpen telefonlinje mellom dere om begge har hver sin intercom koblet til egen tlf.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Svar