Dagens overskrift.
- SveinHa
- Innlegg: 1032
- Registrert: 09 mai 2023, 23:46
- Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
- Bosted: Carten Island
- Kontakt:
Dagens overskrift.
Ikke helt ille denne...:
https://radioh.no/millionopprydding-pa- ... millioner/
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41394
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens overskrift.
Slett ikke ille den der, nei.SveinHa skrev: 12 sep 2025, 16:54 Ikke helt ille denne...:
https://radioh.no/millionopprydding-pa- ... millioner/
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- SveinHa
- Innlegg: 1032
- Registrert: 09 mai 2023, 23:46
- Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
- Bosted: Carten Island
- Kontakt:
Re: Dagens overskrift.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- SveinHa
- Innlegg: 1032
- Registrert: 09 mai 2023, 23:46
- Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
- Bosted: Carten Island
- Kontakt:
Re: Dagens overskrift.
Tja, hva skal man si... Kunne ikke se noe i nærheten av neglebiting blant curlinggutta... men det er jo flott at journalisten plukker fram det viktigste i artikkelen og bruker det i overskriften
https://www.nrk.no/sport/ol-2026-milano ... 1.17777477
https://www.nrk.no/sport/ol-2026-milano ... 1.17777477
– Sitter bare og biter negler
Wilhelm Næss, som er reserve på det norske laget, sier at det var en påkjenning å følge med på semifinaledramaet.
– Å sitte på benken er det verste. Du føler du ser ting, men kan ikke gjøre noe. Du sitter bare og biter negler og håper på det beste. Jeg føler de leverte. Litt stang ut, men jeg er stolt av å være med.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- SveinHa
- Innlegg: 1032
- Registrert: 09 mai 2023, 23:46
- Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
- Bosted: Carten Island
- Kontakt:
Re: Dagens overskrift.
Denne her er jo super (fra midt i Influensa-19 vaksinetiden):
https://www.dagbladet.no/meninger/vi-er ... t/73995846
Langt nede i artikkelen dukker dette opp:
Langt nede i artikkelen dukker dette opp:
Nå skjønner «alle» hvor uakseptabel rolleblandingen er og har vært og hvordan en privat organisasjon som framstår som politi kan undergrave demokratiet og rettsstaten.
Det sier noe om hvordan vi som samfunn ikke er vaksinert mot denne typen udemokratisk virksomhet.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41394
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens overskrift.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41394
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens overskrift.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Domino
- Innlegg: 1256
- Registrert: 06 jul 2020, 23:03
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800, 2006 Moto Guzzi Breva 750
- Bosted: Troms
Re: Dagens overskrift.
Det første jeg tenkte (og sa) da jeg så den i går var at sånn var ikke overskriftene før i tida. Så leste jeg saken. Og må innrømme at jeg hadde gjort det samme som VG, Nettavisen, m.fl.