Dagens overskrift.

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
SveinHa
Innlegg: 1032
Registrert: 09 mai 2023, 23:46
Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
Bosted: Carten Island
Kontakt:

Dagens overskrift.

Legg inn av SveinHa »

Ikke helt ille denne...:
Skjermbilde fra 2025-09-12 16-53-43.png
https://radioh.no/millionopprydding-pa- ... millioner/
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41394
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dagens overskrift.

Legg inn av AJ »

SveinHa skrev: 12 sep 2025, 16:54 Ikke helt ille denne...:
Bilde

https://radioh.no/millionopprydding-pa- ... millioner/
Slett ikke ille den der, nei.
:knegg
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
SveinHa
Innlegg: 1032
Registrert: 09 mai 2023, 23:46
Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
Bosted: Carten Island
Kontakt:

Re: Dagens overskrift.

Legg inn av SveinHa »

På tide... :lol
Skjermbilde fra 2025-11-10 11-35-18.png
https://radioh.no/politiet-rykker-ut-ti ... -i-karmoy/
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
SveinHa
Innlegg: 1032
Registrert: 09 mai 2023, 23:46
Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
Bosted: Carten Island
Kontakt:

Re: Dagens overskrift.

Legg inn av SveinHa »

Curlingnegler.png
Tja, hva skal man si... Kunne ikke se noe i nærheten av neglebiting blant curlinggutta... men det er jo flott at journalisten plukker fram det viktigste i artikkelen og bruker det i overskriften IgrI(
https://www.nrk.no/sport/ol-2026-milano ... 1.17777477
– Sitter bare og biter negler
Wilhelm Næss, som er reserve på det norske laget, sier at det var en påkjenning å følge med på semifinaledramaet.

– Å sitte på benken er det verste. Du føler du ser ting, men kan ikke gjøre noe. Du sitter bare og biter negler og håper på det beste. Jeg føler de leverte. Litt stang ut, men jeg er stolt av å være med.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
SveinHa
Innlegg: 1032
Registrert: 09 mai 2023, 23:46
Motorsykkelen din: BMW R1100RS 1993
Bosted: Carten Island
Kontakt:

Re: Dagens overskrift.

Legg inn av SveinHa »

Denne her er jo super (fra midt i Influensa-19 vaksinetiden):
Ikke_vaksinert.png
https://www.dagbladet.no/meninger/vi-er ... t/73995846

Langt nede i artikkelen dukker dette opp:
Nå skjønner «alle» hvor uakseptabel rolleblandingen er og har vært og hvordan en privat organisasjon som framstår som politi kan undergrave demokratiet og rettsstaten.

Det sier noe om hvordan vi som samfunn ikke er vaksinert mot denne typen udemokratisk virksomhet.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41394
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dagens overskrift.

Legg inn av AJ »

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41394
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dagens overskrift.

Legg inn av AJ »

:knegg
Pulte ny etterretningssjef i USA
pulte etterretningssjef.png
https://www.nettavisen.no/nyheter/utlan ... 95-3071423
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Domino
Innlegg: 1256
Registrert: 06 jul 2020, 23:03
Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800, 2006 Moto Guzzi Breva 750
Bosted: Troms

Re: Dagens overskrift.

Legg inn av Domino »

Det første jeg tenkte (og sa) da jeg så den i går var at sånn var ikke overskriftene før i tida. Så leste jeg saken. Og må innrømme at jeg hadde gjort det samme som VG, Nettavisen, m.fl.

Svar