Hadde en flott tur i helgen. Trondheim -> Valldal T/R med en runde på Aursjøvegen. Det var meldt regn hele helga men det slo ikke til heldigvis. Aursjøvegen var nygruset og det var en utfordring å kjøre der med AJS'en . Ellers var Trollstigen stengt, så det ble en lang omvei via Åndalsnes og nedover langs fjordene til Valldal. Det ble totalt rundt 900 km på den gamle sykkel'n.
'Vårskjelven' er et tradisjonsrikt treff arrangert av NVMC avd. Sunnmøre. Det er mange klassiske sykler der som oftest, men også en del moderne. Treffet er åpent for alle. Flott campingplass, og frokost og middag er inkludert. I år var det 86 deltakere, men det kom innom en del på dagstur i tillegg.
1.jpeg
2.jpeg
3.jpeg
4.jpeg
5.jpeg
6.jpeg
7.jpeg
9.jpeg
11.jpeg
12.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Jeg har litt lyst til å kjøre Aursjøvegen i år (med bil) og slå opp en camp ett eller annet sted oppå toppen der.
Er det noen her som vet om det er noen regler rundt dette i det området? Altså bortsett fra 100 meters regelen som gjelder i hele landet og som neppe blir noe problem og forholde seg til i det området....?
Bjerknez skrev: 10 jun 2025, 06:49
Har det blitt gjort noen oppgraderinger av Aursjøvegen i det siste? Altså selve veien?
Det har ikke blitt gjort noen endringer såvidt jeg kan se. Men de hadde kjørt på masse grus, typ 20cm dybde mange steder. Jeg hadde vært litt skeptisk til å kjøre BMW'en din der i hvert fall...
Bjerknez skrev: 10 jun 2025, 06:49
Har det blitt gjort noen oppgraderinger av Aursjøvegen i det siste? Altså selve veien?
Det har ikke blitt gjort noen endringer såvidt jeg kan se. Men de hadde kjørt på masse grus, typ 20cm dybde mange steder. Jeg hadde vært litt skeptisk til å kjøre BMW'en din der i hvert fall...