Hei! Kan noen av dere hjelpe meg med å få tak i dette?
Har googlet meg grønn uten å finne en eneste nettbutikk med denne delen på lager...
Trenger tips ...
Vet noen hvor jeg kan få tak i denne? Gode nettsider eller liknende?
Noen tips til del fra andre motorer som kan være kompatible?
HJELP! Trenger forgasserdel - inntak/manifold til Yamaha XT 125, 2005
-
- Motorsykkelen din: Yamaha, XT 125, 2005
HJELP! Trenger forgasserdel - inntak/manifold til Yamaha XT 125, 2005
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Re: HJELP! Trenger forgasserdel - inntak/manifold til Yamaha XT 125, 2005
Nettbutikker har ikke alt. De har stort sett bare deler det selges mye av, og gjerne deler som er kopiert og produsert av andre. Det er vanligvis produsenten av produktet som har best utvalg, og denne sitter også med originaldelene. I ditt tilfelle er det nærmeste Yamaha MC-forhandler som er nøkkelen. Jeg skal sjekke for deg, jeg jobber hos en Yamaha forhandler. Men ettersom det er en 2005 modell kan det være at enkelte deler begynner det å bli lite av.
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Den finnes på lager hos Yamaha, men ikke i Europa. Må bestilles fra Japan. Normalt ca to uker leveringstid på deler derfra. Pris 968,-
Har du ikke en Yamahaforhandler i nærheten av deg så send meg en pm så kan jeg ordne dette for deg. Men bestiller du hos meg blir det litt dyrere pga frakt fra oss til deg. Prisen er fraktfritt levert til Norsk forhandler.
Har du ikke en Yamahaforhandler i nærheten av deg så send meg en pm så kan jeg ordne dette for deg. Men bestiller du hos meg blir det litt dyrere pga frakt fra oss til deg. Prisen er fraktfritt levert til Norsk forhandler.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Koster 650 pluss moms og frakt fra» utlandet» så det er ikke stort å spare.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后